רק ידידים: כך תדעו אם אתם נמצאים בפרינדזון. Fotolia

רק ידידים: כך תדעו אם אתם נמצאים בפרינדזון

מאוהבים? יש לכם קראש? ודאי גם אתם רוצים לברר האם הצד השני בעניין שלכם. נכון, זה יכול להיות מבלבל לפעמים, אבל אל דאגה, אנחנו פה לשים סוף לבלבול. בכתבה הבאה אספנו לכם את כל הסימנים שיעזרו לכם להבין האם אתם רק ידידים או שיש גם מעבר

הרבה פעמים בחיים אנחנו מוצאים את עצמנו בסיטואציה בה קשה לנו להבין מה הרגשות של הצד השני- בין אם מדובר בזוגיות או חברות ובין אם במשפחה וכדומה. אבל לרוב, פשוט קשה לנו להבין מה הקראש מרגיש/ה כלפינו. הבלבול הזה לגיטימי וטבעי לחלוטין, אבל הוא עשוי להיות גם די מתסכל. רוצים להיפטר מהתסכול הזה? קראו את הכתבה הבאה, למדו את הסימנים וכך תדעו- האם האהבה שלכם הדדית, או שמא אתם נמצאים בפרינדזון.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

מהם נושאי השיחה שלכם?

השאלה הראשונה שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא- "על מה אנחנו מדברים?", כלומר, מהם נושאי השיחה שלכם עם הקראש שלכם. התשובה לשאלה הזו היא די בעייתית, משום שקיים גבול דק בין להיות מושא אהבתו של אדם כלשהו, לבין להיות חבר טוב שלו, או לחילופין- אוזן קשבת. לכן חשוב להבחין בין השניים ולשים לב מתי אתם חברים טובים ומתי מתווסף לו גם פן אחר, יותר רומנטי. אם למשל האדם שאתם אוהבים פונה אליכם ומשתף אתכם בחיי האהבה שלו, זה יכול להיות סימן אזהרה גדול לכך שאתם נמצאים עמוק בתוך הפרינדזון. אבל אם אלו שאתם אוהבים מתעניינים בחיי האהבה שלכם, שואלים מה אתם מחפשים בבני זוג וכו', ייתכן כי הם דווקא בוחנים את השטח ורק מחכים שתבחינו באהבתם. עדיין מבולבלים? נסו את הסימנים הבאים.

איך הם מתנהגים כשאתם בסביבה?

נסו להבחין כיצד הקראש מגיב או מגיבה כשאתם בסביבתם. לרוב, כשאנחנו סביב אנשים שחשוב לנו מהם, אנחנו נמצאים במודעות עצמית גבוהה- שמים לב יותר ללבוש שלנו, להתנהגות שלנו וכדומה. אז אם אתם שמים לב שמושא האהבה שלכם מתנהג לידכם שונה, אפילו במקצת מעבר להתנהגות שלהם ביומיום, ייתכן כי הם חשים בצורך "להרשים אתכם" או להיראות טוב לידכם. זה לא רע, להפך, זה מצביע על זה שחשוב להם מה אתם חושבים עליהם. אבל באופן כללי, אם אתם שמים לב להתנהגות כזו מהם, כדאי לכם להבהיר להם שאתם לא שופטים אותם ושהם יכולים להרגיש בנוח להיות מי שהם (זו יכולה להיות גם דרך טובה לשבור את הקרח).

© צילום: Shutterstock 

עד כמה אכפת להם מכם?

האם אתם נמצאים בעדיפות גבוהה אצלם? האם הם יהיו שם בשבילכם כשתצטרכו אותם? האם הם יעשו הכל כדי שתרגישו טוב? אם התשובות הן כן, כן וכן, כנראה שמאוד אכפת לקראש שלכם מכם, וכנראה שהוא או היא מרגישים גם משהו אליכם. אכפתיות ואמפתיות הם שני מדדים שיכולים להצביע על אהבה, ולא רק במערכת יחסים רומנטית אלא בכל מערכת יחסים. אז אם אתם שמים לב שהמדדים האלו חיוביים ואולי אפילו מאוד, ייתכן כי האהבה שלכם היא הדדית.

איך הם מציגים אתכם לסביבה שלהם?

הצורה שבה האדם האהוב עליכם מציג אתכם לחברים, למשפחה או לכל אדם אחר יכולה לומר הרבה. "זו חברה טובה שלי", "הוא חבר שלי ללימודים", "אנחנו ביחד בקורס אוריגמי"- כפי שאתם רואים, יכולות להיות הרבה דרכים להציג אדם שאתם מכירים. על מנת לוודא שאתם לא נמצאים בתוך הפרינדזון, נסו לבחון מידי פעם כיצד הקראש שלכם מציג/ה אתכם בפני אנשים אחרים - זה יכול לומר הרבה ולהצביע על סוג הקשר שלכם.

© צילום: fotolia

האם הם חושבים עליכם כאופציה?

עם כמה שננסה לחזות את המציאות, רק כנות אמיתית תוכל להשיג את התשובה לשאלה - האם גם לקראש שלכם יש רגשות כלפיכם. אז מה הפתרון? פשוט לשאול אותם! הדרך היחידה שבה באמת תוכלו להיות שלמים עם עצמכם היא אם תעשו את הצעד הזה. אם הם מסרבים וטוענים שאתם "רק ידידים"- לפחות תדעו שעשיתם את מה שיכלתם, אבל אם לא, והם דווקא כן מרגישים משהו - אין שמחים מאיתנו. 

בהצלחה!

תגובות