נשבר הלב: הזוגות המפורסמים שהחליטו להפריד כוחות. צילום מסך מאינסטגרם, צילום מסך מיוטיוב

נשבר הלב: הזוגות המפורסמים שהחליטו להפריד כוחות

מאנג'ל ברנס וקטריקס ועד יוני טובים ומתן צור, לאחרונה נתקלנו בלא מעט פרידות של זוגות מעולם הבידור. מבולבלים? עשינו לכם קצת סדר ואספנו עבורכם את כל הפרידות שהתרחשו בביצה בתקופה האחרונה

הרבה סלבס מעולם הבידור מחליטים לאחד כוחות ולהפוך לזוג. אין ספק שמערכת יחסים מתוקשרת תמיד מושכת יותר תשומת לב ועניין, אך לא תמיד הדבר מצליח, ולפעמים השניים נאלצים להיפרד. בזמן האחרון, נתקלנו בלא מעט כוכבים אהובים שהחליטו לסיים את הקשר הרומנטי שלהם, ולגמרי לשבור לנו את הלב. אז במידה ולא הייתם בארץ או לחילופין- לא יצא לכם להתעדכן, אל דאגה! אספנו עבורכם את כל הפרידות הטריות בביצה.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

אנג’ל ברנס וקטריקס

לפני זמן קצר, נוכחנו לגלות כי כוכבת הרשת וחברת להקת ״פורמולה״ אנג’ל ברנס (18) והזמר המוכשר קטריקס (26) החליטו לאחר זוגיות של חצי שנה, להפריד כוחות. זה היה צעד מפתיע מאחר והשניים הספיקו לטוס יחד לברצלונה, לצלם קליפ משותף ואף להביע תמיכה ציבורית בכל הקשור לפרשיית אביה של אנג’ל היושב בכלא. למרות זאת, השניים עדין עוקבים זה אחר זה, השאירו את התמונות המשותפות בעמודי האינסטגרם והודו כי הם סיימו את הקשר בצורה מאוד טובה. אז מה אומרים, יש סיכוי לקאמבק?

© צילום מסך מיוטיוב

ליהי טולדנו ואור עמרמי

אם השמות הבאים מצלצלים לכם מוכר, זה בגלל שמדובר בכוכבי התוכנית המצליחה ״הכוכב הבא לאירוויזיון 2020״. ליהי טולדנו (ביתו של הזמר הידוע - אבי טולדנו) ואור עמרמי ברוקמן הם צעירים מוכשרים, בני 17 שהתאהבו והפכו לזוג במהלך התוכנית. הכוכבים האהובים יצרו אחריהם לא מעט באזז וסחפו אחריהם את כל המדינה. אך לכל דבר טוב יש סוף, והשניים החליטו להיפרד ולהותיר אותנו עצובים במיוחד. מבדיקה קצרה באינסטגרם, ליהי כבר לא עוקבת אחרי אור, אבל אנחנו נשארים אופטימיים וממשיכים לקוות כי לסיפור יהיה סוף אחר.

שירה מרגלית וטליסמאן

אחרי זוגיות של יותר משנתיים וחצי, הזמרת המוכשרת שירה מרגלית (25) והזמר המוצלח טליסמאן (27), החליטו להיפרד. מדובר בצעד שהשאיר רבים מאיתנו בשוק, משום שחודש לפני הפרידה המפתיעה, השניים הודיעו כי הם עוברים לגור יחד - אך כנראה הדבר לא צלח. למרות זאת, מדובר באנשים מאוד מוכשרים ואנו מאחלים להם בהצלחה בחיי האהבה העתידיים, בין אם זה ביחד או לחוד.

© צילום מסך מאינסטגרם

נועה כהן ואור מיניאלי

במשך למעלה מחצי שנה, כוכבת הרשת והדוגמנית הצעירה נועה כהן (17) וכוכב ״נינג’ה ישראל״ (והאח הגדול של השחקנית בר מיניאלי) אור מינאלי (23) ניהלו זוגיות מתוקה במיוחד. אך לצערנו הרב, השניים החליטו להפריד כוחות, ככל הנראה כתוצאה מהחלטה משותפת. על אף שהשאירו אותנו שבורי לב, נאחל לכוכבים הצעירים הצלחה בהמשך, ומי יודע? אולי עוד נשמע על איחוד. 

לירן דנינו ועומר נודלמן

אחרי 3 חודשים של זוגיות פוטוגנית במיוחד, הזמר המוכשר לירן דנינו (29) והדוגמנית המוצלחת עומר נודלמן (22) החליטו לסיים את הקשר הרומנטי ולחזור ל״שוק הרווקים״. למרות שעברו חודשיים מאז הפרידה, אנחנו עדיין מחזיקים ידיים ומחכים לקאמבק מהאגדות. מה אומרים, יש סיכוי?

יוני טובים ומתן צור

לפרידה הבאה והמאוד טרייה - ממש לא ציפינו. היוטיובר המצליח יוני טובים, המנהל ערוץ יוטיוב עם למעלה מ300,000 רשומים ובן זוגו המדהים - מתן צור, החליטו לפרק את החבילה ולהיפרד. הפרידה הייתה משותפת, באווירה טובה והשניים נשארו בקשר טוב, כך סיפר יוני בסרטון שהתפרסם בערוץ שלו. עוד חשף יוני, כי מתן תמיד היה ויהיה חלק גדול בחייו, בעיקר משום שעזר לו לצאת מהארון ותמך בו לאורך כל הדרך. אך בגלל המסגרות השונות שכל אחד נמצא בהם, השניים החליטו לקחת פסק זמן. לבינתיים נאחל לשניים המון בהצלחה.

 
תגובות