מכתבים מהלב: "תודה שלא ויתרת לי". adobestock

מכתבים מהלב: "תודה שלא ויתרת לי"

"הכרחת אותי לנהוג את כל הדרך חזור, והיית איתי בכל רגע בנסיעה. אתה ידעת שאם אני אתן לפחד לשתק אותי ואני אוותר הפעם - אני לא אנהג יותר, ואתה צדקת, אז תודה שלא ויתרת לי" • כתבי וכתבות פרוגי במכתבים מהלב! והשבוע: כתבתנו במכתב תודה מרגש לבחור המיוחד שעשה למענה מעל ומעבר

היי, מוזר שאני כותבת לך פה ולא במציאות נכון? אבל היי, אנחנו רגילים לתקשר בדרכים לא דרכים. אז רציתי לומר לך תודה, אבל אני מובכת מידי כדי לעשות את זה פנים אל פנים, אז כנראה שאצטרך לעשות זאת בדרך הזאת.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

אז על מה תודה? תודה שאתה מקבל אותי כמו שאני. אני יודעת שעשיתי לך חיים לא קלים. אני יודעת שעשיתי שטויות, הלכתי בדרך שונה משלך ועשיתי הרבה טעויות. אבל זאת אני ואני יודעת שאתה מקבל אותי כמו שאני, למרות הכל - אז תודה.

תודה שאתה מרים אותי כשקשה לי, שאתה תמיד שם בשבילי. אתה אוהב אותי אהבה ללא תנאים וזה הדבר הכי יפה בעולם. 

© צילום: Getty Images

לפני כמה ימים נסעתי לאסוף אותך, זאת הייתה הפעם הראשונה שנסעתי אליך לבד. בדרך נתקע בי רכב, הבן אדם שהיה ברכב השני יצא וצעק עליי, הוא בעט לי ברכב, שאל איך נתנו לי רישיון ועוד קללות למינהן. אני, שקיבלתי את הרישיון שלי לפני חצי שנה, פחדתי כמו שלא פחדתי מעולם. המיני "תאונה" הזאת שקרתה העלתה בי רגשות ישנים, תחושות, חרדות.

אבל עד שלא הגעתי אליך שמרתי על קור רוח. חיכיתי לך מחוץ לבניין וברגע שנכנסת לרכב התפרקתי. אני לא חושבת שבכיתי מולך ככה אף פעם. אני לא בן אדם שמתפרק לעיתים קרובות, אבל זה היה גדול ממני. בכיתי לך, רעדתי, אמרתי לך שאני לא נוהגת יותר בחיים.

אתה, שתמיד יודע מה לומר ואיך להתנהג, הרגעת אותי, עודדת אותי, אמרת לי שזאת לא אשמתי - עזרת לי להתאפס. וזה עזר. כשסיימנו לדבר, באתי לצאת מהרכב כדי להתיישב בכיסא האחורי, אבל אז עצרת אותי ואמרת לי 'לא, את ממשיכה לנהוג'. אני גיחחתי ואמרתי לך שאחרי זה אני לא נוהגת יותר בחיים. אבל לא וויתרת.

הכרחת אותי לנהוג את כל הדרך חזור, והיית איתי בכל רגע בנסיעה. אתה ידעת שאם אני אתן לפחד לשתק אותי ואני אוותר הפעם - אני לא אנהג יותר, ואתה צדקת, אז תודה שלא ויתרת לי. תודה שהכרחת אותי לנהוג באותה פעם ובכל הפעמים אחרי ה"תאונה" הזאת. עשית את הדבר הנכון עבורי ועל זה אני מודה לך. אם לא אתה, אני לא חושבת שהייתי חוזרת לנהוג שוב.

© shutterstock

יש לי עוד כל כך הרבה דברים להגיד לך, כל כך הרבה דברים להודות עליהם - מניחה שאצטרך להתגבר ולהגיד לך אותם במציאות. אתה בן אדם מדהים אז תמשיך להיות כזה. תודה על מי שאתה ועל מה שאתה עושה בשבילי, אוהבת אותך המון

תגובות