רווקים? יצרנו את הפלייליסט המושלם עבורכם. צילום: shutterstock

רווקים? יצרנו את הפלייליסט המושלם עבורכם

אחרי פרידה טרייה? או שמא רווקים כבר זמן מה? הכנו במיוחד עבורכם פלייליסט עם כל השירים שיעבירו לכם את הזמן בנעימים. אז למה אתם מחכים?

מחקרים רבים מהשנים האחרונות הראו כי למוזיקה יש השפעה ישירה על המוח כמו כן, את יכולותיה כגורם שיכול לשנות לנו את מצב הרוח מקצה לקצה. אם אתם רווקים או רווקות, וודאי תשמחו להרים את האווירה לאחר פרידה מאהוב ליבכם ולהאזין לשיר מקפיץ, או דווקא למצוא שיר מנחם, בו תתנחמו מיד לאחר הפרידה. בדיוק לשם כך, הכנו עבורכם את הפלייליסט המושלם לחיי הרווקות!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

"לבד" \ קוקי לבנה

השיר מדבר על בחור שעבר פרידה ואמנם מבין את החסרונות של להיות לבד, אך בכלליות יודע כי כרגע הוא מעדיף להיות רווק ושטוב לו במצב הזה. הוא מראה בשיר את הצדדים היפים של חיי הרווקות במשפטים כמו "אתה אדון לעצמך, עומד בראש הממלכה, לא דואג ולא אכפת משום דבר". השיר יזכיר לכם שמעבר לכאב שאתם חווים כרגע בתור רווקים, לחיי הרווקות יש המון צדדים חיוביים שכדאי שתתמקדו בהם.

 

"We Are Never Ever Getting Back Together" \ טיילור סוויפט

הזוג שמתואר בשיר נפרד פעם אחת וחזר לקשר בשנית, אך כשהם שוב נפרדים, הבחורה מבינה שזו הייתה ההזדמנות האחרונה ושכעת הקשר שלהם נגמר לתמיד. השיר, שבוודאי תאזינו לו בעודכם צועקים את מילות הפזמון הממכר, יזכיר לכם להישאר חזקים ולא להיכנע ולחזור לאקסים שלכם, לא משנה מה יקרה.

"כל הזמן הזה" \ רביד פלוטניק

"כל הזמן הזה" הוא שיר שמבצע בחור, אך למעשה מתאר את הצד של הבחורה בתוך מערכת יחסים כושלת למדי. במהלך אותה מערכת יחסים, בני הזוג שחוו אותה ניסו להתעלם מהבעיות שקיימות בה- "מבסוטים מכל מה שיש לנו, תמיד מכחישים את כל מה שלא טוב". בפזמון העוצמתי אנו מבינים כי למרות שהם היו תחת הגדרה של "זוגיות", הבחורה הרגישה בודדה לאורך כל מערכת היחסים- מה שמצביע על כך שגם בזוגיות אפשר להרגיש לבד, ואם כך, החוקיות פועלת לשני הצדדים ואתם גם לא מוכרחים להיות בזוגיות על מנת להרגיש "ביחד". את התחושה הזו אתם תוכלו לחוות בזכות אנשים שונים מבני זוג כמו חברים, משפחה, ואפילו אתם עצמכם.

 

"גם זה יעבור" \ טונה

השיר "גם זה יעבור" נותן תקווה לאלו מכם שחושבים שתחושת הבדידות שהם מרגישים כרגע לעולם לא תעבור. הזמר מציין בשיר דברים ש"עברו זמנם" ומבטיח שכך גם תעבור התחושה הזאת. לדבריו, אתם אמנם תישארו קצת מצולקים, אך בכל זאת, "הזמן מרפא את הכל" והוא יירפא גם את השבר שנוצר בלב שלכם.

תגובות