זוג השבוע: "הומופובים הם בני אדם שתקועים בעבר". צילום פרטי

זוג השבוע: "הומופובים הם בני אדם שתקועים בעבר"

זוגיות בגיל הנעורים, מעבר להיותה מהנה, היא גם דורשת המון. בין אם מדובר על חשיפתה ברשתות החברתיות, התמודדות עם לוח זמנים צפוף במיוחד, השוואה לזוגות מוכרים אחרים... וזוהי רק טעימה קטנה. בשבועות הקרובים נכיר מקרוב את הזוגות הנוצצים ביותר באפליקציה "טיקטוק", והיום - גילי צפיר ושני הרפז

אלו מכם שנוהגים לבלות את זמנם בשיטוט באפליקציה "טיקטוק", שנהפכה לחלק משמעותי בחיים של כולנו, בוודאי מכירים ואוהבים את הזוג הבא. שתיהן תלמידות כיתה י'. האחת מהרצליה, בת לאחת מהמשפחות המפורסמות ביותר במדינה שצברה כ29.6 אלף עוקבים והשנייה מרמת השרון עם כ9181 אלף עוקבים. הן מטפחות זוגיות פוטוגנית במיוחד ברשתות כבר ארבעה חודשים וזה הזמן להכיר אותן לעומק. נשמע מה יש להן לספר על טיפוח זוגיות בגיל הנעורים, נקבל טיפים, ואפילו נזכה להצצה לזוגיות שלהן. קבלו אותן במחיאות כפיים סוערות: גילי צפיר ושני הרפז!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

כיצד ומתי הפכתן לזוג?

גילי: "אני ושני מכירות כבר ממרץ כידידות. לפני כארבעה חודשים יצא שלא היינו בזוגיות. תמיד היה בינינו מתח אז פשוט דיברנו על הדברים ונהיינו ביחד".

שני: "ביני לבין גילי תמיד היה משהו וידענו שהולך להיות משהו ואז, כששתינו לא היינו בזוגיות, זה פשוט קרה".

יש קשיים בזוגיות עם אדם מוכר?

גילי: "לא מפריע לי שהזוגיות שלנו ידועה ב'טיקטוק'. זה נחמד שאנשים מפרגנים על זה. אני זורמת עם הסיטואציה".

שני: "יש קשיים. אני אדם נורא רכושני, אז כל פעם שכותבים לגילי שהיא יפה או משהו כזה - אני ישר חושבת 'לא, לא, היא שלי', אבל הבנתי שככה זה. גילי היא אדם מוכר וכמו שמחמיאים לי אז מחמיאים גם לה ואני פשוט צריכה לקבל את זה. אבל גם אני זורמת עם הסיטואציה. זה כיף באיזשהו מובן - כשמכירים את שתינו.. כשנהיינו זוג היו הרבה מחמאות על זה ואם שתינו לא היינו מוכרות אז זה לא היה ככה".

© צילום פרטי

אילו תגובות אתן מקבלות בטיקטוק על הזוגיות שלכן?

גילי: "האמת שבקושי יש תשובות לא חיוביות. היו בהתחלה תגובות הומופוביות, אבל רוב התגובות ממש חיוביות ותומכות".

שני: "התגובות שלנו ממש טובות. כל פעם שאני וגילי מעלות סרטון יחד אז התגובות תמיד נורא אוהבות ומחמיא לראות את זה. אבל אפילו אם יש רק תגובה אחת רעה זה שובר אותי כי אני אדם נורא רגיש".

איך אתן מתמודדות עם התגובות הרעות?

גילי: "אני יצאתי מהארון בפניי הרבה אנשים בגלל המשפחה שלי והיו מלא אנשים הומופובים ותגובות הומופוביות. אני חושבת שאני עברתי יותר תגובות הומופוביות מאשר שני, אז התרגלתי וזה לא מזיז לי. אבל אני זוכרת שפעם העלינו סרטון, אני חושבת שהראשון שאמרנו בו שאנחנו ביחד, והיו עליו כמה תגובות הומופוביות, באמת אחדות, ולשני זה ממש הפריע".

שני: "אני לא יודעת להתמודד. זה נורא מעליב אותי כי אני אדם רגיש אז הכל נכנס לי ישר ללב. כל פעם שיש תגובות כאלו אז גילי אומרת לי לא להתרגש ואני פשוט לא מצליחה - אני נשברת מזה. אבל זה בעיקר כשיש תגובות רעות - תגובות הומופוביות לא מפריעות לי כי אלו פשוט בני אדם שתקועים בעבר".

© צילום פרטי

זה ידוע שבגיל הנעורים יש עיסוקים רבים שדורשים זמן והשקעה כמו הגיוס לצבא, בגרויות, למידה למבחנים וכו׳. איך אתן מצליחות לטפח זוגיות למרות הקשיים הללו?

גילי: "ב'זום' זה קצת יותר קל, כי אפשר לקבוע אחת עם השנייה אבל עדיין להיות בבית הספר. נגיד, שני יכולה לישון אצלי ואנחנו בכל זאת ניכנס ל'זום'. יש פחות עומס בתקופת הקורונה כי הרבה דברים מתבטלים".

שני: "אני פשוט שמה את הזוגיות שלי ושל גילי באחד מהמקומות הראשונים בסדר העדיפויות. זה משהו שצריך מאוד להשקיע בו.. אני וגילי בצופים ואנחנו שתינו יודעות שיש זמן של פעולות וישיבות צוות שצריך רגע לעצור בשבילם, זה אבל זה לא מפריע לזוגיות שלנו".

היום, בעידן הרשתות החברתיות, אנשים מנסים להראות רק את הצדדים היפים שבהם ולכן גם מציגים את הזוגיות שלהם כ״מושלמת״ - ללא קשיים ומריבות. זה דבר שמשפיע על הזוגיות שלכן?

גילי: "כן. אם לפעמים אני ושני רבות על משהו מסוים אז זה גורם לחשוב על 'אולי יש לנו זוגיות לא בריאה?' ושאנחנו פחות טובות מהשאר, אבל אז מכניסים הכל לפרופורציה ופשוט מבינים שזה רק פסיק מכל הזוגיות, הריבים הקטנים האלו, ושהכל בסדר".

שני: "אני דווקא בכלל לא מסתכלת על זוגות אחרים. כי אני וגילי נורא ריאליסטיות ואנחנו יודעות שיהיו ריבים אבל זה חשוב, כמו שהיא אמרה, להכניס הכל לפרופורציות. הם יכולים להראות שיש להם דברים טובים בזוגיות, אבל בטוח שגם יש להם דברים לא טובים שכנראה שיש סיבה שהם לא מראים אותם. אני וגילי נורא ריאליסטיות ב'טיקטוק'. אנחנו מראות הכל".

© צילום פרטי

איזו עצה תתנו לבני ובנות נוער בגיל הנעורים לטיפוח זוגיות יציבה ובריאה?

גילי: "למצוא מישהו שבאמת מבין אותך, מישהו שכיף לך להעביר את הזמן איתו. פשוט למצוא מישהו שטוב לכם. חשוב להיות סובלניים אחד לשני, לקבל אחד את השני, לעזור לפרטנר מתי שהוא צריך אותך- להיות שם בשבילו. ואם אתה לא בנוי לזוגיות מהבחינה של לתמוך בפרטנר שלך ולהיות שם בשבילו- אז אולי עדיף לקחת זמן לעצמך".

שני: "אני חושבת שכמו שגילי אמרה, צריך למצוא את הפרטנר הנכון. זאת העצה הכי טובה. אני חושבת שאני וגילי במערכת יחסים נורא בריאה כי אנחנו מאוד מתאימות אחת לשנייה. צריך לבוא מוכן לזוגיות במאה אחוז ולהיות מוכן לזה שיהיו ריבים. אני וגילי רק בתחילת מערכת היחסים שלנו, אני בטוחה שיהיו לנו עוד הרבה ריבים. פשוט להיות מודעים למה שעומד להיות, להכין את עצמך מראש".

בתור זוג בנות, פחדתן לחשוף את הזוגיות שלכן ברשתות החברתיות ומול החברים והמשפחה שלכן? אם כן, איך התגברתן על הפחד?

גילי: "כשאני ושני נהיינו ביחד, שתינו כבר היינו מחוץ לארון אז זו לא הייתה הפתעה, אבל פחדתי להביא את שני לארוחת שישי עם סבא וסבתא כי היא בת הזוג הראשונה שהבאתי, אבל אחרי שהיא באה וראיתי איך הם מגיבים היה סבבה, אז הפחד עבר".

שני: "המשפחות שלי ושל גילי נורא מקבלות ותומכות אז מול המשפחה והחברים ממש לא הייתה לי ולגילי בעיה- לחברים שלנו זה היה ממש ברור שזה עומד לקרות, כולם ידעו. זה רק היה עניין של זמן, והמשפחות של שתינו נורא תמכו. ב'טיקטוק' היו תגובות שחיממו את הלב. כתבו לנו 'סוף סוף'".

© צילום פרטי

יש לכן טיפים לבנות ובנים מהקהילה הגאה שפוחדים 'להוציא את הזוגיות שלהם מהארון' ולהציג אותה בפניי חברים, משפחה ואפילו ברשתות החברתיות?

גילי: "אני מאמינה שהכי חשוב זו סביבה תומכת. אם אין כל כך הרבה אנשים שתומכים - המשפחה לא מקבלת וגם רוב החברים, אז למצוא מישהו שכן מקבל, שיתמוך בך ויהיה שם בשבילך ולשתף אותו בהכל. שיהיה החבר הכי קרוב שלך- מישהו שבאמת מקבל ואוהב אותך. יש המון ילדים ובני נוער מהקהילה הגאה שהמשפחה לא מקבלת וזה נורא, אין כל כך מה לעשות עם זה. באיזשהו שלב ההורים כן יבינו אבל ייקח להם זמן. זו סביבה חדשה בשביל ההורים והם צריכים להסתגל אליה".

 שני: "צריך למצוא בן אדם אחד שסומכים עליו ויודעים שהוא הולך לקבל אתכם ואז אפשר לצאת גם בפני אנשים שלא יקבלו במאה אחוז".

 

תגובות