מכתבים מהלב: "היום הוא היום הנכון לאהוב, להאמין, לעשות ובעיקר לחיות". Fotolia

מכתבים מהלב: "היום הוא היום הנכון לאהוב, להאמין, לעשות ובעיקר לחיות"

"אני מאחלת לעצמי שהבחירות שאעשה בחיים, ישקפו את התקוות והחלומות שלי ולא את הפחדים והחששות שלי" • כתבי וכתבות פרוגי במכתבים מהלב! והשבוע: כתבתנו במכתב מעצים לעצמה בעתיד

לכל אחד יש חלומות לעתיד... כל אחד רוצה להצליח בגדול, להתחתן עם אהוב/ת ליבו ולגור בבית ענק עם גינה, כלב וילדים. אך לפעמים, החיים מובילים אותנו למקומות לא צפויים ולא תמיד הדברים מסתדרים. לכן, את המכתב הזה - אני מקדישה לעצמי בעתיד, כדי שאוכל להסתכל על החיים בחשיבה חיובית, גם אם נתקלתי לאורך הדרך בהמון קשיים.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

אם המצב קצת קשה, נתקלת בבעיות בלימודים, בעבודה או אפילו בזוגיות, אני רוצה שקודם כל - תעצרי. ספרי עד שלוש, קחי נשימה עמוקה ופשוט תירגעי... הכל בסדר! וגם אם זה נראה כעת כמו "סוף העולם", זכרי שלכל דבר יש סיבה ולמרות שזה המשפט הכי קלישאתי שיש, באמת כל דבר קורה לטובה.

© adobestock אילוסטרציה

כפי שלמדת עד עכשיו, החיים מפתיעים ותני לי לגלות לך סוד: את רק בתחילת הדרך ויש לך עוד המון לעבור. את תחווי רגעים טובים, משמחים ומרגשים ולפעמים גם רגעים קשים, עצובים ומתסכלים. אלו החיים... לטוב ולרע.

בעודי כותבת את המכתב הזה, אני רוצה להבטיח לעצמי דבר אחד: תמיד להאמין בעצמי, לא לוותר ולנסות להשיג את הטוב ביותר עבורי - מבלי להתפשר. אז אם במקרה נתקלת בקושי מסוים בעתיד ואת צריכה חיזוק, היכנסי למכתב הזה, נסי להתעודד והמשיכי הלאה.

© צילום: shutterstock

עוד דבר שחשוב לי שתזכרי - החיים קצרים. לכן, אל תבזבזי אותם על חרטות, מחשבות של מה אם... או במקומות שלא טובים לך ושלא עושים לך טוב. תשתדלי תמיד להקיף את עצמך בסביבה אוהבת ותומכת, לעולם אל תוותרי על עצמך ועל הדברים שאת אוהבת וזכרי שאף פעם לא מאוחר מדי כדי לעשות שינוי. 

לסיום, אני מאחלת לך או יותר נכון לעצמי - שהבחירות שאעשה בחיים, ישקפו את התקוות והחלומות שלי ולא את הפחדים והחששות שלי. כמו כן, את המכתב הזה "אסגור" עם אימרה מיוחדת של הדאלי למה ה-14 שאומר כי "יש יומיים בשנה שבהם אי אפשר לעשות כלום. אחד מהם נקרא אתמול והשני נקרא מחר. היום הוא היום הנכון לאהוב, להאמין, לעשות ובעיקר לחיות". אז זכרי את הציטוט הזה ואל תהססי להשתמש בו וליישם אותו בחייך העתידיים.

 

 

תגובות