לקרוא ולבצע: מדוע לא כדאי שתשלחו הודעה לאקס. שארסטוק

לקרוא ולבצע: מדוע לא כדאי שתשלחו הודעה לאקס

אתם מרגישים שאתם רוצים לשלוח הודעה לאקס, מתלבטים וחוששים מהצעד הזה, והתירוץ שלכם הוא שאתם רק רוצים לבדוק שהכל בסדר איתם, אך האם זו הדרך הטובה ביותר להמשיך הלאה? ואיך באמת מתמודדים עם הפרידה והדחף לשלוח הודעה? האם הדרך להתגבר על האקס היא פשוט לשמור איתו על קשר דרך הודעות, או שמא לבצע הסקת מסקנות ולא לשלוח הודעה לאקס?

פרידה היא ללא ספק סיטואציה קשה ומורכבת, בעיקר אחרי זוגיות ארוכה או רעילה. סביר להניח שיהיו לנו עוד המון פרידות במהלך החיים, בין אם סיימתם את הקשר שלכם עם האקסים בטוב ובין אם לא. אתם כרגע בסערת רגשות וזה נורמלי לחלוטין. זה הזמן שלכם לקחת פסק זמן ולחגוג את חיי הרווקות שלכם. אחרי הפרידה אתם עלולים להרגיש את החיסרון של האקסים שלכם וזה נורמלי מהסיבה שהם היו חלק מהחיים שלכם וצברתם המון חוויות ביחד, אתם מתקשים לשכוח אותם וכמעט כל דבר יתחיל להזכיר לכם אותם. בדיוק בשביל כך, אספנו בשבילכם חמש סיבות למה לא כדאי לשלוח הודעה לאקס.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

מבולבלים

הודעה אחת מהאקס עלולה לבלבל את שניכם, מכמה סיבות - פתאום אתם מופתעים ומתרגשים מהודעה שלא ציפתם לה, הרגשות שלכם נהיים מורכבים יותר מבעת הפרידה עצמה ואתם נמצאים בסערת רגשות... שימו לב שכל זה רק בגלל הודעה אחת מהאקס! 

© Exposure Labs/Netflix

רגש שעלול לחזור

מכירים את זה שחבר קרוב שלא דיברתם איתו הרבה זמן שולח לכם הודעה ועולה לכם חיוך מאחורי המסך? אז תדמיינו שזה לא עוד סתם חבר קרוב, אלא מישהו שניהלתם איתו מערכת יחסים ועלול להחזיר לכם את כל הרגשות שהחלו להיעלם להם עם הזמן. תחשבו עם עצמכם האם זה באמת טוב בשבילכם שהרגש שלכם יחזור אליהם.

להיפגע

דמיינו שאתם שולחים הודעה לאקס והם מספרים על החיים שלהם, על איך הם ממשיכים הלאה בחייהם ושהם יוצאים עם מישהו או מישהי חדשה. אנחנו מאמינים שאחרי שתבינו שהם התקדמו הלאה ואתם עדיין תקועים עליהם - אתם תיפגעו ולא תתלהבו מזה שהם כבר לא חושבים עליכם כמו בעבר לכן היינו ממליצים לחסוך את ההתעניינות הזאת.

© צילום: adobe stock

להמשיך הלאה

הפרידה נגרמה מסיבה מסוימת וכנראה שהסיבה הזאת תמיד תישאר שם ולא תשתנה. כנראה שהזוגיות כבר לא הייתה טובה כמו שהייתה לכם בתחילת הקשר ושההתרגשות כבר ירדה והריבים התחילו להתחמם ולקחת חלק משמעותי בזוגיות ואנחנו בטוחים שאתם כבר לא רציתם להיות יותר במצב הזה. תזכרו שמה ששלך - שלך ומה שלא - לא יהיה שלך אף פעם.

הרגל
אתם שולחים הודעה לאקס והשיחה מתגלגלת כאילו לא באמת נפרדתם ואין ביניכם "דיסטנס" של אחרי הפרידה. אתם מאוד שמחים פתאום לחזור לקשר ובמקום להיות עסוקים בחיים שלכם אתם מוצאים את עצמכם מחכים להודעה מהאקס ומתחילים לחשוב על ההודעות והשיחות ביניכם יותר מידי. אנחנו ממליצים לכם להוריד פרופיל ולהימנע מההרגל הזה כי אתם תתחילו לאכול תסביכים ולא תדעו לזהות בין הטוב לרע בשבילכם.
תגובות