אורי מחפש אהבה: "למה לא יכולתי פשוט למצוא חברה כמו כולם?". adobestock

אורי מחפש אהבה: "למה לא יכולתי פשוט למצוא חברה כמו כולם?"

"כנראה היא ציפתה לצאת עם אותו 'מר בטחון' שהייתי למשך חמש דקות כשביקשתי את האינסטגרם שלה וכשהייתי מי שאני באמת - זה לא עבד" • כתבנו אורי ביתן יוצא בסדרת כתבות חדשה אחר חיפוש האהבה

מצפייה חוזרת בסרטי הילדים המפורסמים, נוכל לראות תמיד את אותו הזוג היפהפה, שבסיום הסיפור מתחתנים וחיים באושר ובעושר עד עצם היום הזה. למרות זאת, ככל שאנחנו מתבגרים, לפעמים נדמה לי שהחלום הזה, הופך יותר ויותר לפחות מציאותי...

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

לפני מספר שנים, התחלתי לצפות במגוון סרטונים בהם כל מיני יוטיוברים מנסים להתחיל עם בנות ברחוב ולמרבה הפלא, אפילו מצליחים להשיג מאותן הבחורות, נשיקה או מספר טלפון... מיד לאחר הצפייה, עלו במוחי כמה שאלות ותהיתי לעצמי: למה לי זה לעולם לא קורה? מה ההבדל ביני לבינם? האם הם משקרים? או אולי הם פשוט הולכים לאלף בנות ברחוב עד שמישהי מסכימה? ולא משנה בכמה סרטונים בסגנון צפיתי - עדין לא הצלחתי "להשיג את המטרה" ולמצוא חברה...

© צילום: Fotolia

אז לאחרונה, החלטתי "להסתכל לפחד בעיניים", ניגשתי לבחורה חמודה שמצאה חן בעיניי, הצגתי את עצמי, שאלתי איך קוראים לה והסברתי לה בפשטות שאני בחור רציני שלא מתכוון לשחק משחקים.

להפתעתי, היא נתנה לי את מספר הטלפון שלה והאמת? זו הייתה אחת מהדקות הטובות ביותר בחיי, אבל פתאום התחלתי טיפה לחשוש... אני בן ארבע עשרה ולא הייתה לי חברה מעולם! מה אני אעשה איתה? נלחצתי כל כך עד כדי כך שהחלטתי לשלוח לה הודעה ופשוט כתבתי לה שאני מצטער אך אני לא בעניין... היא די התאכזבה ובדיעבד יכול להיות שרציתי יותר "למלא" את האגו שלי מאשר למצוא בחורה.

© AdobeStock

מאז אותו המקרה, יצא לי להתחיל מדי פעם עם בנות ברחוב ואחרי מספר סירובים, סוף סוף פגשתי מישהי בפארק שאהבה מאוד את הסדרה "חברים". רציתי למצוא חן בעיניה אז אמרתי לה שצפיתי גם בסדרה הזו, אבל מהר מאוד היא עלתה עלי וגילתה ששיקרתי.

מבלי לחשוב פעמיים, הצגתי את עצמי שוב ואמרתי לה בהתלהבות: "קוראים לי אורי פכלר, אני לומד בתיכון בן גוריון, שני אחים, אוהב לשחק כדורסל והאמת שמצאת חן בעיני, אז הרגשתי צורך לשקר... אפשר את האינסטגרם שלך?" - להפתעתי היא השיבה בחיוב ואפילו יצאנו לדייט אחד אבל כשרציתי לקבוע דייט נוסף, היא התלבטה ואמרה שאני מוכרח להפסיק להתנצל כל הזמן כי זה משדר חוסר ביטחון... כנראה היא ציפתה לצאת עם אותו "מר בטחון" שהייתי למשך חמש דקות כשביקשתי את האינסטגרם שלה וכשהייתי מי שאני באמת - זה לא עבד.

© adobestock (אילוסטרציה)

אם לומר את האמת, עד היום אני לא יודע אם הייתי מספיק אמיץ כדי לקחת סיכון ולהתחיל עם בנות ברחוב או מספיק מיואש כדי שלא יהיה לי אכפת לגשת לכל בחורה יפה מבלי שאני אפילו מכיר אותה... למה לא יכולתי פשוט למצוא חברה כמו כולם?

אז לצערי עדין לא מצאתי את האחת ואמנם אני רק בן שבע עשרה וחצי, אבל אני מוכרח לדעת: מה קרה לכל האבירים והנסיכות של דיסני? למה באגדות זה כל כך פשוט? אולי אם הייתי יודע לרכב על סוס הייתי מצליח למצוא אהבת אמת? אוף... הכל כל כך מסובך!

תגובות