מכתבים מהלב: "תודה על כל מה שעשית עבורי לאורך השנים". adobestock

מכתבים מהלב: "תודה על כל מה שעשית עבורי לאורך השנים"

"שיחות הנפש איתך בהפסקות ואחרי שיעורי הזום, היו נקודות האור בשגרה היומיומית שלי ושל כל תלמידייך" • כתבי וכתבות פרוגי במכתבים מהלב! והשבוע: כתבתנו במכתב תודה למורה מיוחדת שנכנסה לה ללב וסייעה לה רבות

תודה לך. תודה לך על כך שתמכת בי והאמנת בי לאורך כל התיכון...

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

תמיד היית לי לאוזן קשבת והערכת כל דבר שהצלחתי לעשות. גם בתקופה הכי קשה, כשנותקנו לגמרי מכל החברים, הלימודים והמורים וכש"החלפנו" אותם במסכים - ידעת להגיד את המילה הנכונה ותמיד להיות שם בשבילי ובשביל כל תלמיד אחר שלך.

© צילום: Fotolia

מערכת החינוך היא לא מושלמת, זה לא סוד, אבל בזכות מורות כמוך אנחנו, התלמידים – מצליחים לסיים את בית הספר קצת יותר בכיף ובעיניי, את יכולה להוות דוגמה ומופת למורים ותיקים ממך ואנשי חינוך בכירים ממך. 

יש לך לב ענק ודאגת להראות לנו אותו בכל הזדמנות אפשרית. שיחות הנפש איתך בהפסקות ואחרי שיעורי הזום, היו נקודות האור בשגרה היומיומית שלי ושל כל תלמידייך. אני מקווה שבני ובנות הנוער שאת מלמדת כעת, יודעים להעריך אותך ולראות את הטוב שבך כפי שאנחנו ראינו.

© צילום: shutterstock

אז מורה יקרה, תודה על כל מה שעשית עבורי לאורך השנים ותודה על כל התמיכה והאהבה שהענקת. השארת לי חותם על הלב ואני לעולם לא אשכח אותך. אוהבת ומעריכה מאוד.

תגובות