לקרוא ולבצע: כך תארגנו את הדייט המושלם לחורף . adobestock

לקרוא ולבצע: כך תארגנו את הדייט המושלם לחורף

הגיע החורף ופתאום אתם מרגישים שאין לכם שום רעיון לדייט כיפי ומיוחד? הקראש הנצחי שלך הזמין אתכם לדייט ודווקא עכשיו הגשם לא מפסיק לרדת? זו ממש לא בעיה. קבלו שלושה רעיונות פשוטים במיוחד שיהפכו את הדייט שחלמת עליהם - לדייט החורפי המושלם

מי אמר שאתם לא יכולים להפתיע ב"דייט מהחלומות" לחורף? אז אם אתם רווקות ורווקים ומעוניין להראות עניין לקראש שלכם או אם אתם בזוגיות ומעוניינים להפתיע את הפרטנרים, קבלו כמה טיפים פשוטים שיעזרו לכם לארגן את הדייט המושלם לחורף.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

פיקניק ביתי 

מי אמר שכשמגיע החורף אי אפשר לקיים פיקניק? אף אחד! אז ממש כמו שהייתם יוצאים לפיקניק בטבע ומביאים סלסלה גדושה במטעמים - אתם יכולים להכין פיקניק ביתי מושלם בחדר (כמובן מומלץ לעשות זאת לאחר היכרות מעמיקה וזוגיות אמיתית כדי שהדייט יקרב בינכם אף יותר וכדי שתרגישו הכי בנוח שיש). איך תבצעו זאת? פשוט מאוד. תהפכו את המיטה לרחבת הדשא הגדולה ותפרשו עליה שמיכה כיפית, פרוותית ומפנקת. הרימו טלפון לפיצרייה הקרובה או לאלו מכם שאשפים במטבח - הכינו לכם פיצה ביתית מיוחדת... לאחר מכן, צרפו אליה בקבוק גדול של שתייה מתוקה ששניכם אוהבים ובחרו את הסרט הכי רומנטי שיש בנטפליקס. דייט כזה יעשה לכם חשק אפילו בקיץ "להעביר את הטבע" לבית. כמו כן, במידה ואתם כבר במערכת יחסים, אתם אפילו יכולים לבחור סדרה מסוימת שתהיה רק שלכם ובה תצפו יחד בכל פעם כשאתם עושים את הדייט הכיפי והפשוט הזה... תהנו!

© adobestock

כל העולם במה 

אין כמו ביום חורפי גשום, "לעלות" על מעילים, להתעטף בצעיפים וללכת יד ביד לסרט, לתיאטרון או להופעה... מעבר לכך, פופקורן זוגי ענק ובקבוק שתייה עם שני קשים (כמו בסרטים) או קפה לפני הופעה טובה - יגרמו לכם להרגיש כאילו אתם היחידים בעולם. אז לאלו מכם שמחפשים דרכים כיפיות ומיוחדות להכיר בדייטים הראשונים, זו ללא ספק, התשובה לכך. בנוסף, לראות את הבעות הפנים האחד של השנייה בעקבות מה שקורה על המסך או על הבמה, להחזיק ידיים לאורך הסרט או להתחבק בהופעה ולהגניב אחד לשנייה מבט אכפתי ואוהב, יעזרו לכן לדעת עד כמה הפרטנר שלכם מעוניין. אז איך אומרים? כשבחוץ קר, בפנים חמים ונעים. לאחר תקופה ארוכה בה בתי הקולנוע והתיאטראות היו סגורים, עכשיו הגיע הרגע שלכם לצפות בכל הסרטים הכי חדשים ובכל ההופעות הכי מיוחדות וכמובן, לעשות זאת יחד עם הפרטנר האהוב שלכם. צפייה נעימה!

© adobestock

מסעדה פרטית

זה נכון שאפשר ללכת לבית קפה שכונתי או למסעדה חדשה ומיוחדת בדייט אבל למה לא להפוך את הרגע בינכם למיוחד עוד יותר ולהביא את המסעדה הביתה? קחו מתכון פשוט למאכל: פסטה, פיצה, סלט מפנק או כל דבר אחר שתרצו שיקל עליכם להכין את הארוחה המושלמת במיוחד לפרטנרים... על השולחן, אתם יכולים לפזר נרות כדי ליצור אווירה רומנטית וכמובן, אם יש לכם רעיונות לקישוטים אחרים שיוסיפו לאווירה - עשו זאת. דרך אגב, אם אתם מעוניינים לקחת את הדייט צעד אחד קדימה, אתם אפילו יכולים להזמין סדנת בישול פרטית, כשאת המצרכים תכינו על השולחן לפני שבן או בת הזוג מגיעים ואת כל הארוחה תכינו יחד. זה יכול לקרב אתכם אפילו יותר כשאתם עובדים בעבודת צוות ובסופו של דבר, גם יושבים לאכול את מה שבישלתם לאור נרות... נשמע לנו כמו דייט טעים במיוחד! 

© fotolia
תגובות