נוגע ללב: ספרי אהבה טרגיים שאי אפשר שלא לבכות מהם. adobestock

נוגע ללב: ספרי אהבה טרגיים שאי אפשר שלא לבכות מהם

אם במקרה אתם מחפשים סיפור אהבה סוחף, מרגש או אפילו אחד שיגרום לכם לדמעות, הגעתם למקום הנכון כי אספנו במיוחד בשבילכם את ספרי האהבה הטרגיים שאי אפשר שלא לבכות מהם

אם אתם מחפשים ספר מומלץ שירגש אתכם עד דמעות, רשימת הספרים שלפניכם היא בדיוק מה  שאתם צריכים. קריאה נעימה!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

      1. ללכת בדרכך/ ג'וג'ו מויס

        "ללכת בדרכך" הוא ספר קלאסי שתמיד מותיר אחריו דמעות, רגש ותהייה אחר הסוף המטורף (בלי ספוילרים). הספר מתמקד בויל טריינר ובלואיסה (לו) קלרק, לאחר שאיבדה את עבודתה בבית הקפה השכונתי ועברה לטפל בויל - בחור ממורמר אשר עבר תאונת דרכים וכעת הוא נכה ומשותק בגפיו. הם מתאהבים והסיפור רק הולך והופך למדהים יותר ויותר... בנוסף, יש בספר ערכים על אהבה, נאמנות, מימוש עצמי וזוגיות אמיתית והמסר של הספר הוא כמובן, שאהבה היא אף פעם לא צפויה...

      2. © צילום: באדיבות פורום פילם

         לפני שאלך/ קולין אוקלי

        אם אתם מחפשים ספר שנון, קסום, מלא במחשבות ואהבה קסומה - זה הספר עבורכם. הספר מספר על דייזי ריצ'מונד שנשואה לבעלה ג'ק. דייזי חוגגת ארבע שנים להחלמתה מסרטן השד, עד שבאופן פתאומי, הסרטן חזר והפעם הוא סופי. דייזי מחליטה לעצור את שגרת חייה, את לימודי התזה שלה, את הקמת הבית שלה ואת חייה. היא מחליטה שהיא לא תעזוב את החיים מבלי למצוא אישה לג'ק בעלה. היא רצתה שלפני שתלך, ג'ק יהיה מאושר עם מישהי אחרת ולא יעביר את חייו בעצבות עליה. הספר שנון, מצחיק ומרגש ואני בטוחה שהוא לא ישאיר אפילו לא עין אחת יבשה. 

         אשמת הכוכבים/ ג'ון גרין

        כנראה שאת הסרט ראיתם, אבל הספר מספר לנו על צד נוסף בסיפור המופלא של הייזל וגאס. סיפור האהבה שלנו מתחיל עם הייזל וגאס אשר חולים בסרטן, הם הכירו בקבוצת תמיכה ולאחר חיבור קצר הם מחליטים לבלות יחד עד שלבסוף הם מתאהבים. הסיפור מפתיע ויפתיע אתכם כל פעם מחדש כי הוא מדבר על התבגרות, אהבה ראשונה, חברות אמיתית והכי חשוב, הספר מסמל את המהות האמיתית של להעביר את הזמן שנשאר יחד.

      3. © צילום מסך, אתר "צומת ספרים"

         הכל הכל/ ניקולה יון

        האם אפשר להתאהב דרך החלון? מאדי היא בחורה שחולה במחלה מסכנת חיים. היא לא יצאה מביתה אף פעם במשך 17 שנים, עד שמגיעים לבניין לידה שכנים חדשים. מאדי מתעניינת בשכן החדש (אולי). אולי ומאדי מתאהבים לאט לאט ומאדי נקלעת לסיטואציה מבלבלת בחייה בה היא חשה בהתלבטות האם לצאת מביתה ולסכן את חייה למען האהבה. הספר מרגש כל כך והוא נכנס ומדבר על הרמות העמוקות ביותר של הזוגיות, הבריאות, הדילמות שטמונות באהבה והסכנות שיש ב"ללכת על הכל".


        במרחק נשימה/ רייצ'ל ליפינקוט, מיקי דוטרי, טוביאס יאקוניס

        נשימה אחת מפרידה בין ויל לסטלה. סטלה חולה במחלת ריאות נדירה אשר כל מגע קרוב אליה יכול לסכן אותה. היא פוגשת את וויל שחולה באותה מחלה והוא מתנסה בניסוי יוקרתי לטיפול במחלה. ויל וסטלה מותחים את גבולותיהם, האופי השונה בינהם מחזק את הקשר שלהם וגורם להם להתקרב זה לזו ולהכיר זה את זו. הקשר ביניהם מסוכן, הרצון לקרבה גורם לקוראים להיכנס אל תוך הספר ולהשתגע מרוב פיתולים בעלילה, שנינות, אהבה מתוקה ובעיקר, אומץ לב של שני חולים שמחליטים לסכן הכל עבור אהבתם יחד.

תגובות