הנדסה קרבית: רגע לפני הגיוס. קרדיט: דובר צה"ל

הנדסה קרבית: רגע לפני הגיוס

"החוויות והחברים שתאסוף בדרך ישארו איתך לכל החיים" • סמל אלון קרייב מחלק במיוחד לכל מתגייסי הנדסה קרבית הצעירים כמה טיפים שייגרמו לשירות שלכם להיות הכי הכי!

למעשה חיל ההנדסה הקרבית הוא הראשון להוביל ולפרוץ את הדרך לכוחות היבשה בשדה הקרב, וכמובן לפגוש האויב ראשון. במיוחד בשביל הלוחמים המתגייסים היום לחיל ההנדסה הקרבית הינה כמה טיפים מפי אלון קרייב, גדוד 603, חטיבה 7 שממש כדאי לאמץ רגע לפני שמתחילים!

עוד בערוץ על מדים של פרוגי

1. למרות הסטיגמות כנראה לא תאבד אצבע ;)

2. סוגרים שבת ראשונה אז תארוז בהתאם.

3. הרבה אנשים לא מכירים את החיל ואת החשיבות שלו. זו גם אחריותך לייצג את החיל.

4. החיל אולי לא נשמע קרבי אבל אתה תהיה הראשון להיכנס ואחרון לצאת, אין יותר קרבי מזה...

© fotolia

5. בשירות ובהכשרה בפרט תפגוש רגעים קשים שיבחנו אותך פיזית ומנטלית. אל תתן להם לנצח כי החוויות והחברים שתאסוף בדרך ישארו איתך לכל החיים.

6. חיל ההנדסה ידוע באיכות החיילים והמפקדים שבו, תכוונו הכי גבוה וצאו להיות מפקדים.

7. תהיה מוכן ללמוד - כמוהנדס אתה תפגוש לא רק את נושא הלוחמה אלא גם את נושאי החבלה והמיקוש שדורשים למידה, אחריות ומקצועיות.

8. החיים בסדיר יהיו שונים ממה שלמדתם, משמירות בשלג בחרמון למעצרים בי"וש ועד לתרגילים קשים בבוץ של רמת הגולן בחורף. אז בקיצור תראה את הארץ היפה שלנו מכל זווית אפשרית וזו חוויה בפני עצמה.

9. תנצל את השירות - אתה הולך למצוא את עצמך לא פעם במצבים קשים מנטלית, חברתית ופיזית שכנראה לא נתקלתה בהם מעולם. תנצל את זה כדי ללמוד, להכיר ולבסוף גם לשפר את עצמך, כי חוויה כזו יש רק פעם בחיים.

 

תגובות