הדרכת חי"ר: "התפקיד הכי טוב שיכלנו לקבל". קרדיט: דובר צה"ל

הדרכת חי"ר: "התפקיד הכי טוב שיכלנו לקבל"

ביום ראשון, עומדות להתגייס לצה"ל מדריכות חי"ר חדשות! במיוחד בשבילכן, רגע לפני השירות, רוני ביטון ודולב ברג מספרות על התפקיד ועל החוויות השונות שבו • "אחת החוויות המאתגרות והמיוחדות ביותר שיצא לנו לחוות"

היי! אנחנו רב״ט רוני ביטון ורב״ט דולב ברג - מדריכות חי״ר בביסלח מדור אוה״ד. שתינו התגייסנו לקמ״ד (קורס מדריכות) חי״ר (חיל רגלים) ועשינו מסלול של חודש וחצי קמ״ד ועוד חודשיים וחצי של קמ״ד מקצועי. קמ״ד חי״ר זו אחת החוויות המאתגרות והמיוחדות ביותר שיצא לנו לחוות. בין ריצה להקפצה למסע ושיעור כל דבר היה מלא בכיף.

עוד בערוץ על מדים של פרוגי:

הרגע הכי משמעותי בשביל שתינו היה במסע האחרון שבסופו הגענו לקבר בן גוריון שם קיבלנו כומתה. לאחר קבלת הכומתה מגיע הערב המרגש ביותר שזה כמובן ערב השיבוצים! כל אחת מקבלת את המדור שמתאים לה בהתאם לאופי והיכולות שלה. כל אחת מגלה עם מי היא תבלה את שאר השירות שלה - כולל הקמ״ד המקצועי. אחרי זה מגיע טקס הסיום, ביום הזה מגיעות המשפחות של כולנו, יש מיצג של כלל כלי הנשק שאנחנו מדריכות או יכולות להדריך עליהם ובעצם מעין הצגה של היכולות של החיילים שלנו. התחלנו את הקמ״ד המקצועי שם נכנסו למדורים, למדנו על המקצוע שלנו, עברנו המון מבחנים ושעות למידה שהיו שוות כל רגע. חקרנו, ולמדנו עוד ועוד.

© דובר צהל

אנחנו יכולות להגיד בלב שלם שזה התפקיד הכי טוב שיכלנו לקבל ולעשות. תפקיד עם משמעות ועומק ועם זאת הנאה צרופה. כל קורס שמגיע אלייך את מתאהבת מחדש. מכירה את כל סוגי האוכלוסיות וכמובן את כל סוגי החיילים. מבחינת חברות אתן תצאו עם חברות וחוויות לכל החיים. זכיתן בתפקיד הכי טוב שיש!  מאחלות לכן התחלת מסע מוצלח ומהנה, מתרגשות בשבילכן הכי שיש! אל תשכחו לקחת הכל בפרופורציות, ותלמדו מכל דבר וחוויה.

תגובות