קבלו: עמודי הפייסבוק שכל חייל חייב להכיר. צילום: דובר צה"ל

קבלו: עמודי הפייסבוק שכל חייל חייב להכיר

מה הם עמודי הפייסבוק שכל חייל ומלש"ב צריכים לעשות לייק עליהם? בואו להכיר את העמודים הכי מעודכנים, מצחיקים ושווים בפייסבוק לחייל הצעיר

מיטב - מתגייסים לשירותך

מיטב הם הגוף המלווה את המלש"ב עד לגיוסו. בעמוד הפייסבוק של מיטב ניתן לדעת מידע על כל הדרך, לקבל תשובות לשאלות נפוצות ובאתר עצמו אפשר לראות את הנתונים האישיים שלכם.

צה"ל - צבא ההגנה לישראל

אין צורך להסביר מדוע צריך לעשות לייק לעמוד הזה, כי זה ברור לכולנו. כל העידכונים על כל המבצעים, הפעולות, ההישגים והנפילות בעמוד אחד שבזכותו אנחנו יודעים הכל לפני כולם.

© צילום מסך, פייסבוק

עוד במדור "על מדים" של פרוגי: 

מתגייסי 2014-2015

מתגייסים ועוד לא מוכנים? יש לכם שאלות ללא מענה? זאת הקבוצה בשבילכם. קבוצה סגורה בפייסבוק במיוחד למתגייסי השנתונים הללו, שלחו בקשת הצטרפות ותוך כמה דקות יאשרו אתכם. בקבוצה גם תקבלו את התשובות לשאלות שלכם וגם תכירו אנשים שמתגייסים איתכם באותו היום או לאותו התפקיד. 

חיילים מסכנים וחסרי מזל

כי אין יותר כיף מלהתמרמר על כך שהפז"ם דופק לאט מדי ושהרעיונות שבזכותם קיבלנו גימלים נגמרים. אז מה עושים? נכנסים לקבוצה שהופכת את כל זה לבדיחות, כי כיף לדעת שאתה לא היחיד שמצליח להיפצע רק ברגילה שלך.

ג'ובניקון

כשצה"ל וסטירה נפגשים, זאת התוצאה. העמוד שמראה לכולנו שהג'ובניקים על המפה! תתכוננו ליפול מצחוק.

© צילום מסך, פייסבוק

חיילים צעירים וצהובים

צהובים בנשמה ומחכים לגיוס בקוצר רוח? התגייסתם לפני כמה חודשים ואתם רוצים להיזכר איך הייתם לפני כמה חודשים? זה העמוד בשבילכם. אין כמו הצעירים האלה.

© צילום מסך, פייסבוק

וכמובן, לסיכום, עמוד האינסטגרם שגורם לכולנו להרגיש גאים במדינה שלנו ובחיילים שלנו - idfonline. לא סתם העמוד עומד על 17K עוקבים, ולא מפסיק לגדול! סיפורי הגבורה, עדכונים שוטפים והרבה הרבה גאווה.

תגובות