מתנת שחרור: טיול חינמי ברחבי הארץ לאחר השירות . רביק זרם

מתנת שחרור: טיול חינמי ברחבי הארץ לאחר השירות

קק״ל ועמותת ״ארץ נהדרת״ מציגות פרויקט מיוחד לכבוד חיילים משוחררים, באמצעותו הם יוכלו לטייל ברחבי הארץ, מצפונה ועד דרומה וללא תשלום, הכל במטרה להעצים את החיבור למורשת ולחזק את הזהות היהודית והישראלית שלהם כאזרחים מן השורה

 לכבוד החזרה לאזרחות: עמותת ״ארץ נהדרת״ והקרן הקיימת לישראל משיקות את ״מתנת שחרור״ - מיזם מיוחד שבאמצעותו חיילים ומשרתי שירות לאומי מכל רחבי ישראל, שסיימו את שירותם, יזכו לצאת לסיור מאורגן חווייתי שאורכו עשרה ימים, שבתוך כך יכלול ביקורים בנקודות אטרקטיביות ובאתרים מיוחדים בכל רחבי הארץ, לאורכה ולרוחבה.

עוד בערוץ ״על מדים״ של פרוגי:

המסע החוויתי מתחיל בתל אביב, בה הם ילמדו את סיפורה כעיר העברית הראשונה, משם ימשיכו דרומה אל עבר ישובי עוטף עזה, וכן יבקרו בשדה בוקר ובמדרשת בן גוריון. הסיור ימשיך גם אל ירושלים, בה הם יסיירו באתרי העיר העתיקה ובהר הרצל, ויחתמו את הטיול בגליל ובגולן, בדגש על מפגשים ייחודיים וסיפורי מורשת קרב, במקביל לבילויים במסלולי הטבע. 

© רביק זרם

״אנחנו נרגשים להשיק את הפרויקט בשיתוף פעולה עם הקרן הקיימת לישראל״ דבריה של מנכ״לית העמותה, סמדר בת אדם,שהוסיפה כי אחת ממטרותיה של העמותה הייתה לגרום לציבור הישראלי להתאהב בארצו דרך הרגליים, ותוך חיבור בין האדמה, האנשים והרוח. ״שלושה מסעות פיילוט שקיימנו עד כה השיגו את היעד שאליו רצינו להגיע - חיבור רגשי לארץ, והעמקת רצון המשתתפים בו להיות אזרחים התורמים לחברה״.

כאמור, בפרויקט רשאים לקחת חלק צעירים מכל המגזרים והדתות, שסיימו את שירותם עד כשנה וחצי טרם ההרשמה אליו. הטיול המדובר מתקיים ללא תשלום, למעט 100 ש״ח כדמי רישום. הצעירים, עולים חדשים וילידי הארץ, עתידים לקחת חלק במסע במטרה להעצים את חיבורם אל הארץ ולהגביר את זהותם כאזרחים חדשים, הכל כתודה לשירות שעשו במסגרת השירות הלאומי וצה״ל. 

© רביק זרם
תגובות