מתארחים בחג: "אני מרגיש חלק ממשהו גדול יותר". קרדיט: דובר צה"ל

מתארחים בחג: "אני מרגיש חלק ממשהו גדול יותר"

"אני באמת גאה להיות חלק מקבוצה כל כך גדולה של חיילים שמגיעים לתרום למדינה מתוך אהבה גדולה לארץ ישראל" • רב"ט ג'ארד מילן בטור מרגש על התחושה שלו כחייל בודד בחגים השונים ובשירות הצבאי.

היי אני רב"ט ג'ארד מילן, אני משרת בגדוד 77 בחטיבת השריון 7. עליתי ממיאמי בארה"ב לארץ כדי להתגייס וכרגע אני מוגדר כחייל בודד. עליתי כי רציתי מאוד לתרום למדינת ישראל, החלטתי לעזוב את השגרה שלי שם - החיים והמשפחה בארה"ב כדי להתגייס לצה"ל.

עוד בערוץ על מדים של פרוגי

אני מרגיש שזו המחויבות של כל צעיר יהודי להתגייס ולתת מעצמו כמה שרק אפשר. כשחשבתי לעלות לארץ התלבטתי איפה ארצה לגור, אך ברגע ששמעתי שאוכל להיות אצל חבר ילדות של אבא שלי זה היה לי ברור. כשהגעתי לארץ הגעתי למשפחה מאמצת מלוכדת ואוהבת שקיבלה אותי בזרועות פתוחות. אני מאוד שמח ומרגיש מבורך שיש לי כזאת משפחה תומכת בארץ. אני מתרגש מאוד לקראת ליל הסדר בארץ, לפגוש את כולם ולהשלים פערים. 

© fotolia

פסח זה זמן משפחתי ואין מאושר ממני לבלות אותו עם המשפחה המאמצת שלי בארץ, כשאני שומע את ההגדה ושר את השירים של החג אני מרגיש חלק ממשהו גדול יותר. אני מתרגש לספר למשפחתי על התקופה האחרונה בשירות שלי, כטען טנק בגדוד 77. אני גאה מאוד בשירות המשמעותי שאני עושה וגאה לקחת חלק מהצבא שלנו.
בהזדמנות הזאת אני אשמח להודות לחברים שלי שגם בזמנים קשים, מחזקים ומרימים כמו משפחה שניה בשבילי ותמיד שם אחד בשביל השני. אני רוצה לאחל חג שמח לכל עם ישראל וכמובן לכל שאר החיילים הבודדים. אני באמת גאה להיות חלק מקבוצה כל כך גדולה של חיילים שמגיעים לתרום למדינה מתוך אהבה גדולה לארץ ישראל.

תגובות