כדי שלא יהיה משעמם: האפליקציות שיעזרו לכם בשירות. צילום: דובר צה"ל

כדי שלא יהיה משעמם: האפליקציות שיעזרו לכם בשירות

האפליקציה שתספור לכם את הימים עד השחרור, האפליקציה שתלמד אתכם את הסלנג הצה״לי, ואפליקציה שתדאג לפנק אתכם. קבלו את חמשת האפליקציות הצבאיות הכי טובות

במיוחד בשבילכם, המתגייסים והמגויסים, קבלו את חמשת האפליקציות שבלחיצת כפתור קטנה יספקו לכם מידע ועזרה יותר ממה שתוכלו לתאר לעצמכם לגבי הצבא, יצילו אתכם מכלא צבאי ויגרמו לכם להגיע לתפקיד שאתם רוצים. נשמע חלומי מדי? כנראה שלא!

עוד במדור "על מדים" של פרוגי:

פז"מ

האפליקציה שדורשת הורדה מסיבה אחת פשוטה, לחופש יש תאריך. מהרגע שהפז"מ מתחיל לדפוק עד לסוף הדרך. צהובים ומחכים לדעת עוד כמה חודשים, שבועות, ימים, שעות ושניות יש עד הגיוס שלכם? שבוזים ומחכים לדעת עוד כמה זמן אתם משתחררים? בשביל זה האפליקציה נמצאת כאן. בנוסף, באפליקציה תוכלו לבדוק מי מתגייס איתכם באותו יום ולהכיר אותם מראש כדי שלא ישעמם לכם באוטובוס לבסיס! תוכלו לראות עוד כמה ימים יש לגיוס\ שחרור של חבריכם ולהתגרות בהם שהפז"מ שלכם דופק יותר. תוכלו למצוא גם טיפים ומדריכים שיעזרו לכם מאוד בשירותכם כגון שיפצו"רים, מתכוני שטח, סידורי שרוכים ואפילו מדריכים לתסרוקות יפות שהחיילות יכולות לעשות והצבא מקבל. תכלס, מקורי. אהבנו.

להורדה באנדוראיד 

להורדה באייפון

מועדון יותר 

האפליקציה של מועדון יותר, מועדון ההטבות לחיילים שמעניק לכם מבצעים וחבילות בתחומים שונים ושווים. דרך האפליקציה תוכלו לגלות איזה מבצעים מגיעים לכם כחיילים בתחום האופנה, המזון, הפנאי, הפארם, הלימודים וכו'. אל תצאו פראיירים יותר ממה שאתם, תנצלו את ההנחות שמגיעות לכם! אתם חיילים ומגיע לכם יותר!

להורדה באנדרואיד

להורדה באייפון

מ.צ רדאר – האפליקציה שהופיעה לא מזמן וכולנו מקווים שבאמת תצליח. באמת האפליקציה תוכלו לדעת בזמן אמת היכן המשטרה הצבאית אורבת לכם ומחכה שהשיער יהיה קצת מבולגן. שואלים את עצמכם איך זה עובד?בעזרת דיווחים של אנשים שראו את המ.צ האהובים שלנו. ככל שיהיו יותר דיווחים, כך יעזרו לכם וכך אתם תעזרו לאחרים. אז די, אל תהיו מניאקים, תורידו.

להורדה באנדרואיד 

להורדה באייפון

קורס הטיס 

האפקליציה שתכין אתכם למבחני המיון לקורס הטיס. לא יודעים למה לצפות? תורידו ותתנסו. לקורס הטיס מתקבלים רק הטובים ביותר והרף גבוה במיוחד, אז אם אתם באמת רוצים לעבוד צריך לשבת ולעשות שיעורי בית. באפליקציה ישנם מבחנים שאתם יכולים לענות עליהם כדי לתרגל את הידע שלכם על טיס והתמצאות במרחב, בהצלחה!

האפליקציה זמינה להורדה רק באייפון

הקשב! 

האפליקציה שתגרום לכם לדעת ולהבין הכל. מדריך כומתות (אם אתם עדיין לא יודעים מהי כומתה אפורה, למשל, הגיע הזמן להוריד ולבדוק), ספר טלפונים צבאי, מידע על עבודות מועדפות, כל הרמטכ"לים, ראשי הממשלה והנשיאים. כל המלחמות והמילון הצה"לי - הכל בשבילכם. בנוסף באפליקציה יש מילון סלנג שאתם חייבים לשנן, אחרת לא תבינו מילה ממה שיגידו לכם. האפליקציה כוללת גם פנס (יותר נכון תמונה של בחורה שמכוונת אליכם אקדח ופנס. בחורה זה הרבה יותר נחמד מסתם פנס, אבל מהאקדח היינו נפטרים) , רדיו ועוד. שלוש, ארבע, הורד!

האפליקציה זמינה להורדה רק באייפון

הגיע הזמן להעמיס קצת על הפלאפון ולהוריד את חמשת האפליקציות האלה, כי בנוסף למידע שהן מספקות, ההורדה של כל אחת מהאפליקציות תוריד לכם את זמן השירות בעוד 15 שניות. זוזו.

 
תגובות