עומדים להתגייס? מבחן הגילוח עבורכם!. צילום: נבו טרבלסי, יח"צ

עומדים להתגייס? מבחן הגילוח עבורכם!

עכשיו כשצה"ל הסיר את אישור גידול הזקן מרצון חופשי, חיפשנו עבורכם את מכונות הגילוח הטובות ביותר ועל הדרך בחנו אותן עם מוצר שיעזור לגילוח שלכם להיות יעיל הרבה יותר

לאלו מבנינו שצריכים להתגייס בקרוב, עליכם להיות בקוד זקן ברור וחלק. מצאנו עבורכם מוצר שיהפוך את הגילוח להרבה יותר נוח ואת המכשירים שיתמכו בתהליך בצורה הטובה ביותר.

עוד במדור "על מדים" של פרוגי: 

Freelette

המוצר מיועד לגברים המשתמשים במכונת גילוח חשמלית. על פי סקרי צריכה, רק 25% מהגברים משתמשים במכונת גילוח חשמלית. הסיבה העיקרית לכך היא שבהשוואה לגילוח בסכיני גילוח ידני, הגילוח במכונה חשמלית, לא עמוק, עור הפנים לאחר השימוש במכונה נותר עם זיפים ולא לגמרי חלק. בנוסף, המכונה שורטת ומגרה את העור. בעוד שבגילוח ידני, בין הסכין לגבר, משתמשים בקצף או ג'ל לגילוח. במכונת גילוח חשמלית מתגלחים "על יבש" ללא שום חומר סיכוך. כתוצאה מכך סובלים גברים הנעזרים במכונת גילוח גירוי בעור ועוד.

מהיום, עם הפיתוח החדש Freelette של חברת נוה פארמה, גברים המשתמשים במכונות גילוח חשמליות יכולים להפוך את ה"עינוי" שבגילוח לחוויה מהנה. Freelette מביא להזקפת זיפי השיער ומאפשר למכונת הגילוח ללכוד את הזיפים עמוק יותר מסכין.

© יח"צ
© יח"צ

פרילט ישווק בתחליב לפני גילוח ובמגבונים לחים חד פעמיים - Freelette TO GO, פיתוח המעניק פתרון להרגל הנפוץ של גברים הנעזרים במכונת גילוח, הנוטים להתגלח פעמים רבות ביום. המחירים יעלו: לקרם 89.90 ₪ ולמגבונים 39.90 ₪.

פיליפס AT790

המכונה הזאת מדברת בדיוק למלש"בים שמתכוננים לגיוס וגם כאלו שכבר הרבה זמן במערכת. החיילים בישראל צריכים מכונה שתהיה מותאמת לצרכי הצבא, לצרכי החייל ולא רק, גם לצרכי בני הנוער היותר צעירים. פיליפס ישראל פנו לפיליפס ההולנדית וביקשו מהם מכונה שתהיה מותאמת לחיילי צה"ל. חשוב לציין כי מדובר על מכונה יחידה בארץ שפותחה במיוחד עבור חיילים ועבור מתגייסים חדשים ועוצבה על ידי פרמטרים חיוניים לחיילים המשרתים בשטח לזמן רב.

אפשר להתגלח גם גילוח יבש וגם גילוח הכולל קצף. למכונה יש סוללה חזקה שמסוגלת להחזיק יותר מ-14 יום. יודעים למה זה טוב? צפו בסרטון:

 

השימוש במכונה היה מעולה. הגילוח היה טוב, אפשר להרגיש איך המכונה מצליחה להתמודד עם הזיפים די בקלות, ורואים איך היא באמת מותאמת לחיילים הישראלים. אם אתם צריכים גילוח טוב, נוח, לא חלק מדי וכיפי - זאת המכונה עבורכם. הסוללה החזקה שלא צריך להטעין שבועיים, הנוחות של המכשיר - הכל מובילים לגילוח נוח במיוחד. ראוי לשים דגש על כך שפיליפס הצליחו למצוא את הפרמטרים החיוניים באמת לחיילים בגילוח לאורך זמן ובגילוח יעיל.

הקרמים והמגבונים של "פרילט" שינו את הגילוח. מגילוח שקצת משך לך שיערות, מגילוח שקצת לוקח זמן - לגילוח יעיל ואיכותי יותר. הגילוח מהיר במיוחד, אפשר להרגיש עד כמה התוצרים הללו משנים ממש את כל השימוש. לדוגמה, הקרם גורם לכך שהגילוח יהיה הרבה יותר מהר, זה לא מותח את השיערות והופך את הגילוח להרבה יותר טוב. החיסרון הבולט ביותר של הקרם זה משאיר קצת דביקיות אחרי שימוש וזה מרגיש קצת מוזר.

המגבונים לעומת זאת, ייעלו את החיתוך וגורם לכך שלא מרגישים כמעט את החיתוך. כמו בקרם, כך גם במגבונים, זה מקדם את הגילוח מבחינת המהירות, אך חיסרון בולט במיוחד זה שהמגבון מלא מדי בחומר וזה מרגיש יותר מדי נוזלי. זה כמובן משאיר ריח, וזה כבר עניין שלא חוות דעת. אנחנו ממליצים!

רמינגטון R4150

אחרי הרגל רב של שימוש בסכין הנסיין שלנו אמר שהוא כנראה לא יחזור אליה בקרוב. המכונה מתהדרת בשלושה ראשים המותאמים בדיוק לתווי הפנים שלכם, שבכל ראש יש 2 מסילות ו-21 סכינים בעלי להב פלדה.

המכונה סך הכל טובה מאוד. הגילוח יחסית טוב וחלק, אבל לא חלק מידי. השימוש נורא פשוט ואינטואיטיבי, הבנתי ממש מהר איך להשתמש בה והגילוח היה מהיר ונוח. כמובן גם שהסוללה ממש לא נגמרת מהר, ואחרי שבוע עדיין לא הטענתי פעם אחת. לא נחתכתי בכלל לשם שינוי, לא משנה כמה סובבתי ובאיזה זווית הגעתי. המכונה החליקה מאוד בנוחות על העור. חוץ מזה, בכלל לא לכלכתי את הכיור והסביבה, אז לא היה צריך לשטוף כל רגע – לא את המכונה וגם לא את השיש. כן חשוב לציין, שהייתי צריך להתגלח בתדירות יותר גבוהה מהרגיל מצד אחד, אבל מצד שני כל גילוח היה הרבה יותר מהיר. הגילוח רק עם המכונה לא הוריד את כל הזיפים על ההתחלה, ולפעמים הייתי צריך לעבור פעמיים שלוש על כל אזור.

© צילום מסך מהאתר

הקרמים והמגבונים של "פרילט" עשו את הגילוח אפילו יותר נוח, והרבה יותר קל. חוץ מתחושה הרבה יותר נעימה על העור, הגילוח נהיה הרבה יותר מהיר – כל אזור גולח לחלוטין מהמעבר הראשון. גם הגילוח עצמו היה הרבה יותר טוב, הזיפים קוצצו יותר, מה שמוריד את תדירות הגילוח. בקיצור, גם כל גילוח יותר קצר, וגם אפשר להתגלח פחות פעמים.

הקרם ממש נוח לשימוש – פשוט מורחים על העור, ותוך כמה שניות אפשר כבר להתגלח. המגבונים גם הם פשוטים מאוד – פשוט פותחים את השקית ומנגבים את כל הפנים. מגבון אחד מספיק כדי לעבור על הכל. לא הייתה בכלל תחושת משיכה שלפעמים קיימת בסכינים, העור בכלל לא התנגד לגילוח. זה גם חוסך את הצורך באפטר-שייב.

גם ההרגשה אחרי הגילוח היא מאוד טובה. העור נעים, חלק ורך, כמובן שהרבה פחות דוקר, ומרגיש הרבה יותר טוב. ברמה הכללית, אם הייתה לי התלבטות, מכונה או סכין –ה"פרילט" הכריע. הכל הרבה יותר קל, מהיר, נקי, חלק, כיפי ובקיצור – גילוח הרבה יותר טוב.

תגובות