כן המפקד! צה"ל גייסו את כוכב הרשת אלעד לוי. צילום מסך מהסרטון

כן המפקד! צה"ל גייסו את כוכב הרשת אלעד לוי

אלעד לוי אומנם כבר לא בן 18 אבל לאחרונה הוא גוייס שוב לצה"ל. לא, לוי לא חזר לשירות קבע וגם לא גוייס למילואים. הוא גוייס בתור הפרזנטור של צבא ההגנה לישראל!

כנראה שגם בצה"ל הבינו שכל הכח וההשפעה נמצאים בכלל אצל כוכבי הרשת של בני הנוער, לכן הם החליטו לגייס לשורותיהם את אלעד לוי. לוי יככב בסדרת סרטונים, שיופצו כמובן ברשת, שמטרתם לעודד את בני הנוער להתגייס לשירות כללי ולתפקידי לחימה.

עוד בערוץ על מדים של פרוגי:

לאושיית הרשת, שגם קיבל תכנית רדיו משלו לאחרונה בגלי ישראל, יש למעלה מ-100 אלף חברים ועוקבים בפייסבוק (כולל העמוד הרשמי), למעלה מ-1055 אלף עוקבים באינסטגרם ועשרות אלפים צופים בסנאפצ'ט.

הסרטון הראשון עלה כבר בעמוד הפייסבוק של צה"ל והוא עוסק בשרשרת החיול בבקו"ם, גם עבור אלו המתגייסים לתפקידים כלליים וגם אלו שמיועדים לתפקידי לחימה - החל מתספורת אצל הגברים, צילום לתמונת החוגר ועד הזריקות. הסרטונים תואמים לסגנון ולשפה הייחודיים של לוי, ולשאר התכנים המקוריים שלו שנצפו יותר ממיליון פעמים ושותפו מאות אלפי פעמים. 

לוי: "ההשתתפות בפרויקט היא ערך עליון עבורי ותחושת שליחות. בעיניי, עידוד הגיוס לצה"ל זאת מטרה חשובה מאין כמותה. אמשיך לשלב חיילים בתכנית הרדיו שלי ולסייע להם בכל עניין".

צפו בראיון שלנו עם אלעד לוי. כתב: משה אבוטבול | צילום: חן אביב | עריכה: אורי סתו
 
תגובות