להדליק אש גם בסמארטפון שלכם - אפליקציות לחג המדורות.

להדליק אש גם בסמארטפון שלכם - אפליקציות לחג המדורות

מי מאיתנו לא מחכה כל השנה לל"ג בעומר? מי מאיתנו לא מחכה ליהנות מסביב למדורה? כתבתנו, ספיר ליפקין אספה עבורכם את מיטב האפליקציות למועד המיוחד

לאחר הספירה הארוכה החל מפסח, הגיע סוף סוף היום השלושים ושלושה לספירת העומר- ל"ג בעומר. בזמן שאתם יושבים מסביב למדורה וצולים מרשמלו או אוכלים תפוחי אדמה הבאנו לכם מספר אפליקציות שימושיות עבור חג נעים ובטוח.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

Fire Finger

האם אי פעם רצית לצייר עם אש? אמנם, לצערנו אנחנו לא יכולים לשחק עם האש במדורה ולצייר, אבל מי אמר שזה לא אפשרי? Fire Finger  מוכיחה לנו שאפשר לצייר אפילו עם אש, בעזרת הכלי הפשוט- האצבע. תפתחו את האפליקציה ותתחילו לצייר באש.

כמו כן, תשתמשו בתפריט כדי לבחור צבעי אש שונים. האפליקציה זמינה להורדה לאנדרואיד ולIOS.

Fire Keyboard

אמנם, אם נזרוק את הסמארטפון למדורה נאלץ להיפרד ממנו לעד. אך, מי אמר שהסמארטפון שלך לא יכול להיות חם כלל? תורידו את האפליקציה מקלדת אש וגם הסמארטפון שלך יכנס לאווירת החג.

האפליקציה זמינה להורדה לאנדרואיד.

ActionPotato

גם אתם לא יכולים בלי לאכול תפוחי אדמה בל"ג בעומר? אבל נמאס לכם לחכות עד שהם יהיו מוכנים לאכילה? מצאנו עבורכם בדיוק את המשחק הממכר שתחפשו. איך משחקים? כל מה שעליכם לעשות הוא לקלוע תפוחי אדמה לתוך קופסאות פח, ולהעביר בהנאה את הזמן עד שתאכלו לאכול את התפוחי אדמה. תיהנו ובתאבון!

המשחק זמין להורדה לאנדרואיד ולIOS.

ArcherWorldCup2

יש לזכור כי ל"ג בעומר הוא גם חגם של הקשתים, ולכן מצאנו את המשחק המתאים עבורם. במשחק זה תוכלו לשחק לבדכם או נגד מתחרים שונים במרחבי העולם.

מה עליכם לעשות? כל מה שעליכם לעשות הוא לקלוע חץ למטרה. זהירות!- המשחק ממכר המשחק זמין להורדה לאנדרואיד.

נותר לנו לאחל לכולם חג מדורות שמח, מהנה וכמובן טכנולוגי!

תגובות