מהאפליקציה למציאות: אירוע המיוזיקלי הראשון בישראל. צילום מסך

מהאפליקציה למציאות: אירוע המיוזיקלי הראשון בישראל

בחג פסח הקרוב ייערך אירוע מיוזיקלי ענק וראשון מסוגו בישראל במהלכו ייבחר ה"מיוזר" הכי טוב בארץ, כל זה לצד הופעות ואורחים גדולים ואהובים. כל הפרטים

אפליקציית "מיוזיקלי" ממשיכה לכבוש את בני הנוער בארץ ובעולם, וכעת יש מי שהולכים עם זה צעד אחד קדימה באירוע שמוקדש כולו לאפליקצייה שגרמה לנו לשיר (בערך).

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

באירוע שיתקיים בחופשת הפסח וייקרא "Music.il" ישתתפו המיוזרים הגדולים בישראל ביניהם - אנה זק, עדן וטורי, שני קלב, אן בן ציון, אנג'ל ברנס ועוד. במהלך האירוע יופיעו - נועה קירל, זוכה דה וויס 4 (שזהותו עדיין לא ידועה), סטפן לגר, ודורון תשובה.

נועה קירל: Pen Apple. צילום: משה אבוטבול
 

במסגרת האירוע יבחרו המיוזרים הכי טובים בארץ בקטגוריות שונות ויוענק להם פרס על יצירתם ברשת החברתית וינחו אותו ליאון שניידרובסקי ("נכנסים לארון", "גולסטאר") ואלין כהן ("הבנים והבנות", "MTV") על האירוע אחראיים "Teenk" ורשת "סינמה סיטי".

מי שירצה להשתתף ולנסות לזכות בתחרות, ייאלץ להעלות סרטון מיוזיקלי ולתייג #Music.il וצוות השופטים של התחרות ייבחר את זהות הזוכים במהלך האירוע על פי לוקיישן, כוריאוגרפיה, תלבושות ועוד. מכירת הכרטיסים לאירוע עצמו כבר החלה באתר מיוחד  - www.musicil.co.il


 

תגובות