אכזבה: על אף שכבר הוכרז, אפל מבטלת את "AirPower". צילום מסך מיוטיוב

אכזבה: על אף שכבר הוכרז, אפל מבטלת את "AirPower"

טכנולוגיית הטעינה האלחוטית שחשפה ענקית הטכנולוגיה לפני שנתיים, הייתה אמורה להביא חידוש לעולם ההטענה האלחוטית בכך שתאפשר להטעין מספר מכשירים בו זמנית. אלא שהשבוע אפל הודיעה כי המוצר "לא עמד בסטנדרטים הגבוהים שלהם" ונאלצה לבטלו. כל הפרטים

בזמן שסמסונג כבר שנה מייצרת מטענים אלחוטיים משלה, טרם זכינו לראות את אפל מייצרת בעצמה מטענים אלחוטיים - וכעת נראה שגם לעולם לא נזכה לראות.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

"לאחר מאמצים רבים הגענו למסקנה ש'AirPower' לא מסוגל להגיע לסטנדרטים הגבוהים שלנו ואנחנו מכריזים על ביטול הפרויקט". הודיע שלשום (ו'), דן ריקו, הסגן הבכיר במחלקת ההנדסה של אפל; "אנחנו מתנצלים ללקוחותינו שחיכו בציפייה להשקת מכשיר זה. עם זאת, אנחנו ממשיכים להאמין כי העתיד הוא אלחוטי ואנחנו מחוייבים לקדם את החוויה האלחוטית ולפתח אותה".

© צילום מסך יוטיוב

טכנולוגית ה"AirPower" נחשפה כבר באירוע החשיפה השנתי של אפל ב-2017, היא הייתה אמורה לכלול את האופציה שתאפשר להטעין כמה מכשירים בו זמנית ולצמצם את זמן הטעינה לכלל המכשירים. למרות ההכרזה על המוצר המהפכני, אפל התקשו לעמוד בזמנים עקב בעיות פיזיות והנדסיות במכשיר - בין היתר הבעיה שהוא התחמם מהר מאוד והווה סכנה. בעיות אלו רק החמירו עם הזמן ולאחר שנה וחצי ללא פתרון, אפל החליטה לבטל את הפרויקט ולא לשווק את המכשיר.

ביטולו של המכשיר מסתמן ככישלון שיווקי של החברה - שעה שהם הכריזו על השקתו, המוצר טרם היה גמור באופן סופי ואף בוטל לחלוטין. הביטול גם מותיר את משתמשי אפל מאוכזבים, במידה ויהיו מעוניינים לטעון את מכשיריהם באופן אלחוטי, הם יאלצו להשתמש במטען צד-שלישי ולא מקורי.



תגובות