אי אפשר לחכות: נחשפה רשימת התכנים המלאה שיגיעו עם הדיסני פלוס. צילום מסך

אי אפשר לחכות: נחשפה רשימת התכנים המלאה שיגיעו עם הדיסני פלוס

במהלך החודש הבא, יושק בארצות הברית ובמדינות נבחרות נוספות בעולם שירות הסטרימינג החדש של דיסני, הלוא הוא דיסני פלוס. כעת, שלושה שבועות לפני היציאה הרשמית, מפרסמת דיסני את רשימת התכנים המלאה שיגיעו עם צאת השירות

בתחילת השנה התוודענו לעובדה כי בקרוב יושק שירות סטרימינג חדש מבית דיסני שיהווה תחרות למחזיקה בכתר נטפליקס, וכעת גם לאפל טיוי פלוס. מאז פרסומה של דיסני, ידענו על מספר סרטים בודדים שיגיעו אך עוד לא ידענו בדיוק מה יביא איתו השירות. בשבוע שעבר חשפה בפנינו דיסני את כל מה שצפוי להגיע עם צאת השירות. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

הדרך שבה חשפה דיסני את רשימת התכנים המלאה היא על ידי פרסומו של סרט באורך של שלוש וחצי שעות ליוטיוב, שמתאר ומדגים לפרוטרוט את כל מה שצפוי להגיע. בין התכנים החדשים ניתן למצוא את שודדי הקריביים, 101 כלבים דלמטיים, סדרת ההמשך לסרט המצליח "היי סקול מיוזיקל" ומאות תכנים נוספים. למרות אורכו המכובד של הסרטון, לכל כותר בסרט התדמית מתלוות גם בערך 10 שניות של סקירה כללית על מנת שנדע בגדול במה עוסק הכותר.

 

תאריך היציאה הרשמי של השירות בארה"ב הינו ה-12 בנובמבר כאשר בהמשך השנה יתרחב למדינות נוספות, כאשר אולי ביניהן תיכלל גם ישראל, ועלותו צפויה לעמוד על כ-7 דולרים לחודש. חשוב לציין שהכותרים שכלולים בסרט שפרסמה דיסני הם הכותרים שצפויים לצאת ביום ההשקה ואילו בהמשך יצטרפו לשירות תכנים נוספים. 

 
תגובות