זה מה שחשבנו על אוזניות ה-Galaxy Buds Pro. באדיבות סמסונג

זה מה שחשבנו על אוזניות ה-Galaxy Buds Pro

תוהים אם לרכוש את אוזניות ה-Galaxy Buds Pro של סמסונג? האם הן מומלצות ומה היתרון שלהן? זה מה שחשבנו! • ביקורת

אחת החוויות החשובות כיום בשימוש בסמארטפונים היא ללא ספק איכות השמיעה והאוזניות. במשך שנים נרשמת תחרות מאסיבית בין המותגים השונים במטרה ליצור את התוצר הכי מנצח וזה שמספק את המכלול הכי מושלם שיש. לאחרונה השיקו בסמסונג את ה-Galaxy Buds Pro ונראה כי לגמרי יש סיבה לחגיגה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

ה-Galaxy Buds Pro החדשות הן אוזניות אלחוטיות שמצליחות להצטיין במספר פרמטרים - קודם כל היא איכות הסאונד והעוצמה המרשימה המנתקות אתכם לחלוטין מהעולם שבחוץ. אתם מתמסרים לחווית השמיעה ולא התפשרו על שום דבר בגזרה הזאת. כך גם בשיחות הטלפון - האיכות מעולה, גם אתם נקלטים טוב וגם שומעים את הצד השני בצורה מושלמת - רואים שהמותג דאג גם לדברים הקטנים הללו ולא רק להאזנה רגילה במכשירים. ניכר כי סמסונג גם שיפרו את יכולת הפחתת הרעשים בסביבה רועשת.

 

יתרון נוסף לזכות ה"Buds Pro" הוא שהעיצוב הוא קומפקטי, חדשני, מרהיב וכזה שהיינו רוצים לרכוש גם ממבט ראשוני. אך דווקא פה דעתנו חלוקה לגבי הנוחות לא כולם נלהבים להשתמש באוזניות שנכנסות ממש אל תוך האוזן, חלקנו נעדיף אוזניות כדואמת ה"אייר פודס" הראשון של Apple למשל, ואכן, אישית, אינני מחובבי האוזניות שצורתן זהה ל-"Galaxy Buds Pro" ולכן העניין קצת הציק לי באוזן (אבל לא יותר מדי לעומת אוזניות אחרות דומות), אבל שוב - עניין של טעם והעדפה אישית של כל משתמש. כשהבאתי לקרובי המשפחה לנסות (כן, הם דווקא כן אוהבים את הצורה הזו) - הם עפו על זה ונהנו במיוחד.

 

עוד נקודה קצת פחות טובה היא הטאצ' באוזניות. לא תמיד הן הצליחו להגיב כראוי לפעולות, פעמים אחדות היינו צריכים לחזור על המגע כדי שהפעולה תיקלט - אך כשזה אכן תפקד ועבד זה הרגיש חללי ומיוחד. בנוסף נציין כי האוזניות פחות הרגישו ידידותיות עבור משתמשי מכשירי Apple, אומנם קצת מובן כי לסמסונג יש אינטרס שתשתמשו במוצר כחוויה כוללת עם שאר התוצרים שלהם, אך אנחנו בעידן בו כולם יכולים להינות מהכל ועל כן - קצת חבל. לא שהייתה חוויה נוראית, אבל אישית זה פחות התחבר לנו. לעומת זאת - כשניסיתי את המוצר על מכשיר מסוג אנדרואיד - החוויה הייתה הרבה יותר מרשימה וחלקה.

איכות הסוללה של ה'בדס' לגמרי מרשימה וכמעט שלא נאלצתי להטעין את המכשיר בשבוע הראשון של השימוש. זה הזמן גם לציין לטובה את מארז ההטענה ש-א' מרהיב ביופיו, ב'- משולב עם מגנט על מנת למנוע נפילה של האוזניות.

© באדיבות סמסונג

מומלץ או לא?

אין ספק שמדובר בדגם כמעט מצטיין בתחומו, אולי הכי טוב של סמסונג עד כה. הוא לגמרי מצליח להוות מתחרה ראוי וחזק מול השאר. החל מהעיצוב המרהיב והעתידני ועד לחוויה הכוללת - אין ספק שרואים את ההתקדמות של המותג. כן היינו מכניסים את השיפורים שציינו, אבל בסך הכל מדובר באוזניות אלחוטיות מעולות שהתאהבנו בהן מהרגע הראשון.

תגובות