שחר טבוך חושף פרט מפתיע על כוכבת אהובה. יחצ, גלקסי s21

שחר טבוך חושף פרט מפתיע על כוכבת אהובה

חיטטנו בנייד של שחר טבוך ולמדנו להכיר את הכוכב קצת יותר מקרוב. אחרי מי חייב לעקוב בטיקטוק ואיזה פרט מעניין הוא חשף על טיילור מלכוב?

שחר טבוך הפך לאחד השמות הכי מסקרנים בתעשיית הבידור בתקופה האחרונה. לאחר התפקיד המעולה ב"שעת נעילה" שהיווה כפריצה הגדולה שלו גם בעולם המבוגרים, ולאחר תפקידים ב"תברחו", "משפחה בהנפקה" ובסדרה החדשה של גיורא חמיצר ונועה פניני שתעלה השנה, זה היה רק עניין של זמן עד שהוא יחל לקטוף קמפיינים. טבוך, שחקן וגיימר ללא מעצורים, הצטלם אתמול (ב') לקמפיין כוכבי הרשת של סמסונג לרגל השקת הגלקסי החדש. תפסנו אותו על הסט כדי לחטט לו בנייד ולנסות להכיר אותו יותר לעומק דרך מה שקורה לו בעולם הוירטואלי.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

האפליקציה הכי חרושה שלי

"טיקטוק. אני צופה המון בטיקטוק, כמו כל הדור הזה. זה כבר נהיה לא נעים שהנייד מודיע לי שאני כל היום בטיקטוק. זה נורא. בכל זאת אני כן משתדל לגוון, יש הרבה אפליקציות מעולות של גיימינג! התחלתי לשחק במשחקים לנייד שיש לי גם במחשב. אז זה או זה, או טיקטוק!".

חולה על גיימינג
חולה על גיימינג © צילום מסך מאינסטגרם

האפליקציה שהורדתי אבל בחיים לא השתמשתי בה

"וויז. כי עדיין אין לי רישיון נהיגה, אז אני לא משתמש בכל אפליקציה שקשורה לניווט, על אף שהורדתי". 

הכי מושלם לעקוב אחריו בטיקטוק

"מחו"ל - @miadio שהסלוגן שלה הוא "שוגר מאמא" שמסבירה איך להשיג את הבחורים שאת רוצה, אני מת עליה והיא קורעת. בישראל - יש מישהי בשם יובל (@yuvalehava) שהיא פשוט קורעת. מדברת על הדברים הכי נוסטלגיים שקרו והיא פשוט אייקונית".

קבוצת הווטסאפ הכי חופרת שלי

"יש כמה. יש לנו בחברים קבוצה של "אומנג אס" ואין שם יום מבלי לעבור מאה הודעות. אבל אני חושב שהקבוצה היותר חופרת היא הקבוצה של הסדרה 'סקיי' אליה הצטלמתי ותעלה בקרוב. אנחנו כבר הפכנו לבסטים אז בהתאמה יש שם כל יום 'מיליון' הודעות".

עם כוכבי "סקיי"
עם כוכבי "סקיי" © shahartavoch@ מתוך אינסטגרם

עם מי אני מדבר הכי הרבה בטלפון?

"אמא שלי, כי אנחנו מדברים כל יום כל הזמן. היא כל רבע שעה מתקשרת שוב, אבל לאמא תמיד עונים. אבל זו גם יכולה להיות סבתא שלי כי אנחנו מדברים מלא שיחות נפש של שעות".

ד"ש לאימוש © יחצ, גלקסי s21

ספק הסטיקרים שלי הוא…

"זה מחולק לשניים. טיילור מלכוב היא מלכת הסטיקרים, אין סטיקר שאין לה. הבחורה כל יום שולחת לי סטיקר חדש להשתמש בו. יש לי קבוצה משותפת בווטסאפ איתה ועם אגם בוחבוט, ואנחנו כל היום שולחים סטיקרים שם, זה הקטע של הקבוצה, ומשם זה כל הסטוק של הסטיקרים המצחיקים שלי. מבחינת הסטיקרים המביעים חיבה - זה כבר מסבתא - כל ה"שבת שלום", "הקב"ה אני בוחרת בך" - שזה במחווה לפוקימון - זה מושלם, משתמש בזה כל היום. תודה לסבתא".

 

תגובות