טיפ מנצח: כך תצרו את הסרטון המושלם לטיקטוק ולרילס. באדיבות lightricks

טיפ מנצח: כך תצרו את הסרטון המושלם לטיקטוק ולרילס

פרטי לבוש במהירות, לרקוד עם עצמך ולהחליף רקעים בקלות? קבלו שלושה טיפים שיסייעו לכם לייצר את הוידאו הכי טוב באפליקציית Videoleap

כמה פעמים כבר יצא לכם לצפות בסרטונים בטיק-טוק או בכל מקום אחר ולשפשף את העיניים מהאפקטים שראיתם? מישהו אחד נופל על הרצפה והופך לכדורים, מישהי עומדת במקום והז'קט שלה מתחלף מעצמו או בכלל מישהו שרוקד עם עצמו ממש אחד מול השני!

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

בכתבה הבאה תוכלו ללמוד איך לעשות את זה בעצמכם בזריזות. ריכזנו עבורכם טיפים לשלושה אפקטים שיפילו את העוקבים שלכם באמצעות אפליקציית וידאוליפ של חברת Lightricks, אשר מאפשרת ממש לכל אחד ואחת, מקצוען או חובבן, לייצר סרטון מושלם וסופר מקצועי בכמה לחיצות פשוטות.

רגע, מה זה בכלל?

וידאוליפ היא אפליקציה לעריכת וידאו של חברת Lightricks, אשר הושקה בשנת 2017, וזכתה בפרס Apple באותה השנה. 43 מיליון משתמשים ברחבי העולם כבר הורידו את האפליקציה, הזמינה באייפון ובאנדראויד. בכל חודש יש כ-500 מיליון משתמשים ברחבי העולם ומעל 200 מיליון משתמשים צופים, משתפים ומגיבים ולסרטונים שנוצרים באמצעות וידאוליפ.

לא משנה אם אתם מקצוענים או חובבנים, אם אתם אוהבים להכין סרטונים פשוטים או מסובכים בעזרת וידאוליפ תוכלו לערוך וליצור סרטונים ברמה הגבוהה ביותר. הכלים החדשניים באפליקציית וידאוליפ פשוטים וקלים לשימוש ומאפשרים לכל אחד לחגוג את היצירתיות שלו בכל דרך שיבחר, בין אם זה בעיצוב פילטרים, אפקטים ועוד.

1. להחליף פריטי לבוש

הניחו את הטלפון במיקום קבוע ויציב, והקפידו להיות במרכז הפריים, המצלמה צריכה להיות בדיוק באותו המיקום לאורך כל הוידאו אז נסו שלא להזיז אותה... צלמו את עצמכם זורקים את פריט הלבוש על השולחן, ולאחר מכן תלבשו אותו, והכינו את פריט הלבוש הבא ביד. התחילו את הסרטון הבא עם הראש על השולחן, בדיוק איפה שזרקתם אותו בהתחלה, תתרוממו מהר ואז זרקו את פריט הלבוש הבא על השולחן. חיזרו על אותן הפעולות עם כל פריטי הלבוש שיש לכם. לאחר מכן, פיתחו את וידאוליפ, הכניסו את כל הסרטונים לפרויקט חדש, עשו קאט בדיוק ברגע שהבגד נוגע בשולחן, ואז המשיכו בטיימליין ועשו עוד קאט לפני שהראש שלכם מתרומם מהשולחן. מחקו את החלק באמצע וחיזרו על כל התהליך בכל הסרטונים האחרים.

2. לרקוד עם עצמי

הניחו את הטלפון במיקום קבוע ויציב, עדיף על חצובה, ואז צלמו את עצמכם רוקדים בכמה מיקומים בלוקיישן שבחרתם. שימו לב שאתם מספיק רחוקים מאיפה שהייתם לפני כן. פיתחו את אפליקציית וידאוליפ ויבאו את כל הסרטונים לפרויקט חדש, השאירו רק את החלקים בהם אתם רוקדים בסרטון, גררו את אחד הקליפים למעלה כדי ליצור שכבה חדשה, מעל הוידאו הראשון. הורידו את השקיפות של הסרטון העליון כדי שתוכלו לסנכרן את שני הסרטונים, ולוודא שאתם (כן, שניכם!) רוקדים באותו הזמן. לאחר שסנכרנתם - העלו בחזרה את השקיפות ל-100 אחוז.

בחרו בקליפ העליון ואז לחצו על Mask ובחרו בצורת המסיכה המרובעת. צרו מסיכה מסביב לדמות הרוקדת, חזרו על השלבים עד שסנכרנתם את כל הרקדנים!

3. להחליף רקעים

צלמו את עצמכם רוקדים או קופצים או כל תזוזה אחרת ועשו זאת בעזרת חצובה. נסו למקם את עצמכם תמיד במרכז הפריים ובאותו מרחק מהמצלמה בכל צילום (זכרו את מספר הצעדים שעשיתם בהתחלה לאחר שהנחתם את הטלפון). אחרי שצילמתם את כל הסרטונים, פיתחו את אפליקציית וידאוליפ ויבאו את כל הסרטונים לפרויקט חדש. השאירו רק את החלקים שבהם אתם רוקדים בסרטון. גררו את אחד הסרטונים שצילמתם לחלק העליון כדי ליצור שכבה חדשה מעל הסרטון הראשון והורידו את השקיפות כדי שתוכלו גם לסנכרן בין הסרטונים וגם למקם ולהגדיר את הסרטון כדי שיתאים בדיוק לזה שמתחתיו, ואז תעלו את השקיפות חזרה ל-100%. לאחר מכן חתכו את הסרטון בנקודה שבה הייתם רוצים שהלוקיישן ישתנה ומחקו את מה שלא רלוונטי. חזרו על אותם השלבים בכל הסרטונים הבאים ויצא לכם סרטון מושלם.

תגובות