המדריך לגיימר המתחיל: איזה משחקים הם חובה?. צילום: נבו טרבלסי

המדריך לגיימר המתחיל: איזה משחקים הם חובה?

אז אם קניתם רק עכשיו קונסולת משחקים לראשונה, ואתם לא יודעים עם איזה משחק להתחיל ואיך, כדאי שתקראו את הכתבה הזאת בריכוז רב. במשחקים הבאים אתם חייבים לשחק

כל גיימר היה פעם מתחיל. כל אחד היה ילד ומתישהו אבא קנה לו פלייסטיישן 2 והוא התלהב הכי בעולם. אבל כמעט כולם נתקלו בבעיה של לא לדעת באיזה משחק שווה לשחק. אז הנה 4 משחקים לשחקן אחד שמתאימים גם לכל פעם שהחבר'ה באים כולם בפחות מ-300 שקל.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

Call of Duty: Advanced Warfare

המשחק החדש בסדרת Call of Duty המוכרת והטובה יתאים לכל גיימר מתחיל. למשחק יש 3 מצבים עיקריים: קמפיין (מה שנותן אחלה דרך להתחיל להתחיל להיכנס לעלילה של המשחק), מולטיפלייר (קרבות נגד חברים בבית או שחקנים באינטרנט) ו-exo survival, שזה בעצם אתם (+חבר) נגד צבא של דמויות שרוצות לחסל אתכם. המשחק טוב לכל גיימר מתחיל שרוצה אולי להיכנס קצת למשחקי יריות, ומומלץ בחום. המשחק יעלה לכם 190-238 ש"ח.

© מתוך המשחק

Mortal Kombat X

החידוש של סדרת Mortal Kombat מתאים בול לגיימר המתחיל. המהות של המשחק מאוד פשוטה. יש שתי דמויות, אחת מהן היא אתם, אתם צריכים להרוג את השני, בכל אמצעי שאפשר. המשחק הזה מכיל כל סוג של דמות שתוכלו לעלות על הדעת, החל מרוצח סדרתי מסרטי האימה של שנות ה-70 דרך הדמויות הקלאסיות של הסדרה כמו סקורפיון, ועד דמות שהיא חצי איש וחצי לטאה. המשחק יעלה לכם 185-255 ש"ח.

© טאמבלר

PES 15

אז נכון, כל שנה יוצא משחק חדש וכל פעם הם בערך אותו דבר, אבל בכנות, אתם מכירים מישהו שלא אוהב את פרו? המשחק סך הכל די פשוט: כל שחקן בוחר קבוצה (או נבחרת), משנה את ההרכב של השחקנים שלה, ומשחק. כמו בכדורגל רגיל, כל משחק 90 דקות (או 10, לבחירתכם) ובסוף, פנדלים. הוא טוב לכל פעם שהחברים באים, כל פעם לריב על מי יהיה ברצלונה, והאמת? אנחנו לא יכולים להפסיק לשחק בו גם שעות רבות אחרי שכולם הולכים, גם אם זה נגד המחשב, אז מבחינתנו הוא מומלץ. המשחק יעלה לכם 130-198 ש"ח.

 

GRAND THEFT AUTO V

אז למי שכבר לא יכול לחכות, וככל הנראה קנה את הקונסולה במיוחד בשבילו, אנחנו ממליצים על GTA. למי שלא מכיר, המשחק הוא המשחק הכי אלים והכי חזק שקיים היום - ועכשיו גם עם הגרפיקה הכי טובה שיש בשוק. המשחק הוא בגוף שלישי, ומסוג עולם פתוח, בו אתם מתעסקים בעיקר בעולם הפשע של לוס סאנטוס (עיר דמיונית כמובן), ומכיל מסוקים, רובים מדהימים ועלילה מושקעת ביותר. כמו כן עולם אונליין מושקע ומדהים. המשחק יעלה לכם 195-299 ש"ח.

© פייסבוק
תגובות