ביקורת: האם כדאי לקנות את המשחק PES 2016?. צילום מסך מיוטיוב

ביקורת: האם כדאי לקנות את המשחק PES 2016?

למרות שרוב בני האדם מכירים את המשחק, נציג אותו. משחק הכדורגל המתחרה ב-FIFA16 יצא לפני זמן מה ובדקנו אם בכלל שווה להוציא את הסכום הגבוה עבורו

אתם יודעים, כבר ממש קשה לחדש משנה לשנה במשחקי הכדורגל. אפשר להכניס פיצ'רים חדשים ואפשר להוסיף דברים מגניבים, אבל חידוש מטורף יהיה ממש קשה להביא. אז אחרי שבדקנו כבר את FIFA הגיע הזמן לבדוק את PES 2016.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

 

אז בואו נדבר על זה. קודם כל תפתחו את הקונסולה (PS4 במקרה שלי) ותכניסו את המשחק. תרגישו את כל הציפייה שלכם גועשת ומתפוצצת בכם. עבר לכם? הגיע הזמן לראות אם באמת חיכינו למשהו טוב. לאחר מכן, שואלים אתכם אם אתם רוצים לבחור את הקבוצה האהובה עליכם. אז אחרי שבחרתם את מנצ'סטר יונייטד (אה, רק אני?) - אתם יכולים להתחיל.

נתחיל במשחק הרגיל. כשהתחלתי לשחק, לא ציפיתי למשהו שונה ממה שהכרתי משנים קודמות. אז זה הפתיע אותי - השחקנים הרבה יותר "קלים". זאת אומרת, שאפילו תזוזה קטנה תגיב והם יזוזו תזוזה ממש לא אופיינית. בהתחלה זה ממש קשה להתרגל ואני לא מבין למה השחקן שלי בתוך השער, אבל לאחר התרגלות קצרה, אפשר "לסבול" את זה.

אם חשבתם שעם הזמן יהיה יותר קל להכניס את הכדורים לתוך השער, אתם טועים. PES בקטע הזה לא מוותרים ומנסים לדמות את הסביבה הטובה ביותר - ופייר, אני באמת הרגשתי כך. ובמעבר חד אני חייב לדבר על הגרפיקה. הו, הגרפיקה. לפני שמתחילים לשחק רואים את כל השחקנים מסודרים ומוכנים לצאת למגרש, וזה נראה פשוט מדהים!

אתם רואים את השחקנים באיכות כל-כך טובה כך שכשאתם תסתכלו על פרצוף של שחקן, אתם לא תהיו בטוחים אם מדובר על נקודת חן או שסתם המסך שלכם מלוכלך. אני חושב שברגע שאתה באמת רואה את רוני על המגרש, אתה זה ששולט עליו וזה נראה כל-כך אמיתי - אז המשחק הרבה יותר כיף.

© צילום מסך מיוטיוב

חשוב לציין כי יש גם בתוספות את ההתאמנות. זאת אומרת שאם אתם שחקנים חדשים, אתם יכולים ללכת לשם וללמוד את כל "התורה" על רגל אחת. אישית, לי היה ממש פשוט וקליל, מהבסיס ועד למומחים.

חכו, לא סיימנו. אתם יודעים, אתם יכולים לנהל חיי קריירה שונים: בתור מנהלי קבוצה מצליחים או בתור שחקן יחיד מתחיל או וותיק. אז למרות שאתם לא יכולים לבחור את הקבוצה שהשחקן שלכם יתחיל לשחק בה, חווית המשחק היא משעשעת במיוחד. אם אשווה את פיפא ל-PES, אז חווית המשחק היא של פיפא, אבל עדיין, מרגישים ש-PES מנסים לעשות הכל בשביל לשפר את זה.

אז, מה חשבתי על המשחק?

אז קחו את חווית המשחק עצמה, תוסיפו לזה את הגרפיקה של המשחק ולבסוף, את הציפייה המטורפת שהייתה לי למשחק - ובמילים אחרות קניתם אותי. אני חושב שזה המשחק שאני הכי חיכיתי לו ואני חושב שזה משחק נהדר שמציג בו אפשרויות רבות.

© צילום מסך מיוטיוב

הרבה שואלים אותי את השאלה החשובה והגרנדיוזית: פיפא נגד PES. בדרך כלל, אני מתקשה מאוד לענות להם כי אני לא בטוח מה להגיד. אז לאחר שסיקרתי את פיפא ולאחר סיקור זה, אני יכול להגיד בחיוך רב, שהמשחק ששבה את ליבי, הוא PES 2016. זהו, התוודתי.

המשחק מקבל 8 מתוך 10 כוכבים בסולם פרוגי!

תגובות