הקסם חוזר במשחק חדש: Lego Harry Potter 1-7. צילום מסך מיוטיוב

הקסם חוזר במשחק חדש: Lego Harry Potter 1-7

משחקי הלגו שאנחנו מכירים, נשארו די אותו דבר מההתחלה. פעם שינו ככה ופעם הוסיפו משהו אחר. עכשיו, משחק חדש של לגו הארי פוטר יוצא. ביקורת משחק

בין המחזה החדש לבין סרט שנגזר מהסדרה הקסומה, חיות הפלא והיכן ניתן למצוא אותן, שיצאו לאחרונה, יצא גם משחק שאנחנו כבר מכירים בגרסה חדשה. לגו הארי פוטר 1-7, למישהו חסר קסם בחיים?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

מאז 2011, זו השנה שיצא הסרט האחרון בסדרת הארי פוטר, יצא לנו לשמוע על המון חידושים קסומים. פוטרמור, פארק שלם של הארי פוטר, מחזה חדש ואף סרט על ספר משנה בסדרה, אלו רק חלק מהדברים ששמענו עליהם. חברת Tt עם וורנר ברוס והוציאו את שני המשחקים שאנחנו מכירים, באוסף אחד ומלא.

הטריילר
 

קודם כל, פתחתי את ה-PS4 ואז המסך הראשון הציג לי אפשרות בחירה ראשונה: האם לשחק בשנים 1-4 או לשחק בשנים 5-7? מה שזה אומר שאלו שמירות שונות לחלוטין. אתם יכולים להיות בעלילה של הספר השלישי בחלק הראשון ולהיות בסוף הסופר השביעי בחלק השני. זה גם אומר שאתם מתחילים את הספר החמישי עם כמה לחשים: אקספילארמוס, אקספקטו פטרונום, לומוס מקסימה וחיה/פריט נוסף. 

© יוטיוב

להתחיל לספר לכם על העלילה של הארי פוטר, זה חסר טעם, אבל מה שיפה בלגו הארי פוטר, זה המהפך מעלילה רצינית לעלילה משעשעת וכיפית. כשמנצחים את הבוס המסוים הזה, אז לאו דווקא תראו אותו מת וזהו, אלא אתם תראו משהו מצחיק או משעשע קורה לו.

© יוטיוב

אני חייב להודות שעצם זה שפרוסות לפניי כל השנים של הארי, מתישהו התחלתי להתייאש ורציתי להתקדם כבר לעלילה שאני כל-כך אוהב ולעזוב את כל המגבלות ששמים לנו לפעמים. נגיד בספר החמישי ממש רציתי להגיע לחלק שהארי מלמד את כולם דו קרב ולצערי הרב הייתי תקוע באיזה שלב שהייתי צריך למצוא את חברי הכיתה שאני אמור ללמד. כיף אבל יכול להיות מעיק אם זה יותר מדי מוגזם.

כבר הזכרתי את זה לפני, אבל חידוש בחצי השני, 5-7, הוא שיש קרבות דו קרב. נכנסים לעיגול ובשביל שתוכלו להוריד חיים לצד השני, עליכם להשתמש באותו הלחש שמשתמש האויב שלכם נגדכם. כמובן שיש מגנים מפני הלחשים, מה שמוביל לאפשרות בריחה ממש קלה מלחשים. הקרבות הללו משעשעים מאוד, קצת מבאס שזה קל מדי ומגביל כל-כך, אבל בסופו של דבר אני נהניתי להילחם נגד כל מי שרק היה אפשר בדו קרב.

© יוטיוב

כמו בכל משחק לגו מוכר, גם פה אתם תמצאו פאזלים שעליכם לפתור. סוג החידות ממש לא קשות, בעיקר לזכור קומבינציות של בחירות ולבצע אותן שוב. ההבדל הוא שיש פעמים שצריך מישהו שיודע לחששנית ורק הארי יוכל לעזור מול הפעמים שצריך להפעיל את המוח ולכן הרמיוני היא זו שתעשה את העבודה.

© יוטיוב

בשורה התחתונה, מדובר במשחק לגו שאני ממש ממליץ עליו. העולם הקסום ואהוב של הארי פוטר חוזר שנית במשחק משעשע מאוד. הלגו לא מאכזב אותי, חוץ מכך שלא ראיתי שינויים באוסף החדש ולעיתים תכופות התייאשתי מהמשימות הרבות שעליי לעשות כדי להגיע לחלק המעניין. השאלה שצריך לשאול היא האם נראה את הסרט החדש או המחזה החדש בתוך סדרת הלגו הבאה?

© יוטיוב
© יוטיוב

המשחק מקבל 7 מתוך 10 כוכבים בסולם פרוגי!

תגובות