מהיר ומשודרג: לוג'יטק מציגה ליין מוצרי גיימינג אלחוטיים. יח"צ  Logitech G

מהיר ומשודרג: לוג'יטק מציגה ליין מוצרי גיימינג אלחוטיים

התעסקות עם מוצרי מחשב בעלי חוטים וכבלים יכולה הרבה פעמים לסבך ולהגביל. בעקבות זאת חברת לוג'יטק מציגה ליין חדש של מוצרים אלחוטיים המיועדים לגיימרים מכל הרמות תחת המותג Logitech G

מכירים את המצב שבו אתם מתחת לשולחן מנסים לעקוב אחרי החוט של העכבר כדי לא לנתק בטעות את המקלדת? לוג'יטק, יצרנית הציוד ההיקפי הגדולה והמובילה בעולם, הציגה אמש (ג') בישראל במסיבת עיתונאים את המוצרים האלחוטיים החדשים והקיימים המובילים שלה בתחום הגיימינג. הכל נכנס תחת המותג המוכר שלה, Logitech G. המטרה היא להנגיש את העולם האלחוטי הנוח לגיימרים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

סטיאן פוסה, מנהל שיווק אזורי ב- Logitech G, אמר באירוע "המטרה היחידה שלנו היא ליצור חווית משחקים מתקדמת, מותאמת לעידן המודרני, כזו שחפה ממגבלות, גם במוצרים אלחוטיים". במוצרים ישנן שלוש טכנולוגיות מתקדמות - LIGHTSPEED, האחראית על הביצועים של המוצרים, POWERPLAY, האחראית על הטעינה המהירה, ו-HERO, טכנולוגית החיישנים של המוצרים שאחראית על היעילות והמהירות של החיישנים.

המקלדת האלחוטית שהוצגה היא ה-G613. התגובה שלה מהירה פי 4 ממקלדות רגילות, יש לה תאורת LED לבנה וחיי סוללה ארוכים - עד 18 חודשים, היא זמינה לרכישה במחיר של 749 ש"ח. ארבעה עכברי גיימינג אלחוטיים הוצגו, שניים מהם הם: G703, עם חיישן אופטי מתקדם, 6 כפתורים המאפשרים תכנות והתאמה אישית של חווית המשחק, משקולת הנועדה לאיזון ושליטה וניתנת להסרה, וזיכרון פנימי בשביל הגדרות ופרופילים אישיים (זמין לקנייה בעלות של 599 ש"ח). יחד איתו יש את G903, עכבר בעל עיצוב ארגונומי - מתאים לימניים ולשמאליים וגלגלת Hyperfast (זמין לקנייה בעלות של 799 ש"ח). באירוע הוצג גם משטח טעינה אלחוטית של העכברים בשם PowerPlay Wireless Charging System אך הוא לא זמין בישראל כרגע.

G903 © יח"צ Logitech G
PowerPlay Wireless Charging System
PowerPlay Wireless Charging System © יח"צ Logitech G

הוצגו גם אוזניות אלחוטיות - ה-G533 שזמינות לקנייה במחיר של 749 ש"ח. הן עם מיקרופון מובנה מתקפל בעל סינון רעשים ופילטר micro-pop. הן מתאימות לכל מערכת הפעלה ובעלי חיי סוללה של 15 שעות משחק רצופות. עם זאת, גם רמקולים הוצגו באירוע, ה-G560. הם עם תאורת LED צבעונית המתחלפת לפי קצב המוסיקה לחוויית משחק מלאת עניין. הרמקולים יהיו זמינים לקנייה בשבועות הקרובים במחיר של 1,199 ש"ח.

G533
G533 © יח"צ Logitech G
תגובות