הצצה מקרוב: כך נראית אקדמיית הגיימינג המיוחדת. חגי דקל

הצצה מקרוב: כך נראית אקדמיית הגיימינג המיוחדת

אקדמיית הגיימינג המטורפת של "Legion Lenovo" יצאה לדרך ואנחנו קיבלנו הצצה מקרוב למחנה האימונים ולמתחם המיוחד. אז איך זה עובד ומה בדיוק קורה שם? • צפו

בשיתוף עם Lenovo

אקדמיית הגיימינג של "Legion Lenovo" חזרה בפעם שנייה ועם משחק חדש – Valorant. את האקדמיה מובילים צוות המקצוענים של "Nom Gaming", עם תוכנית אימונים שעד כה הייתה שמורה רק לשחקני ה-eSport הטובים והמקצועיים ביותר. כזכור, האקדמיה הושקה בשנה שעברה וזכתה להצלחה רבה בקרב חובבי הגיימינג. האקדמיה חזרה לסיבוב נוסף בשבוע שעבר, ואנחנו זכינו להצצה מקרוב לאירוע הראשון של הנבחרת!

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

צילום: חגי דקל, עריכת וידיאו: עמרי צוינגל
 

השחקנים שהתקבלו לאקדמיה, נכנסו לתוכנית אימונים בת ארבעה שבועות המבוססת על שגרת האימונים של השחקנים והמועדונים המובילים בעולם. התוכנית כוללת ליווי מלא של צוות המאמנים של "Nom Gaming", בניית תוכנית אימונים אישית עם כלי האימון מהמתקדמים בעולם וליווי לאורך כל התהליך. 

מתחם האקדמיה © נווה אביאני
חברי הנבחרת © באדיבות lenovo ו-NOM

הפעם, לצד המפגשים באונליין הוזמנו המשתתפים לאימונים פיזיים במתחם הגיימינג החדש של "Nom Gaming" בתל אביב, עם מחשבים ומסכי גיימינג של Lenovo המותאמים לצרכים של גיימרים תחרותיים. בסיום תוכנית האימונים יערך אירוע מסכם בו יוכרזו מצטייני העונה השניה של האקדמיה.

© באדיבות לנובו
תגיות
תגובות