חדשות הרשת וגיימינג: מהפריצה של קיסר ועד האסון בסטרמינג. מתוך הטיקטוק של בן קיסר

חדשות הרשת וגיימינג: מהפריצה של קיסר ועד האסון בסטרמינג

פריצה ליוטיוב של קיסר, הסטרימרית ששברה את הגב באירוע המוני, המשחק שזכה להצלחה בזכות נטפליקס והמשחק שהשיק גרסה חדשה • אספנו כמה מהעדכונים החמים של השבוע ברשת ובגיימינג

לא הספקתם לעקוב אחר כמה החדשות הבולטות ברשת ובתחום הגיימינג? החלטנו לעשות לכם סדר!

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי


הסוף של בן קיסר?

ביום שני האחרון נפרץ אחד מן הערוצים הגדולים ביותר בארץ, הערוץ של יוצר התוכן בן קיסר.
הערוץ הראשי של קיסר, אחריו עקבו כ- 390 אלף אנשים, נפרץ על ידי האקר וגרם לערוץ של קיסר להימחק לגמרי ולא השאיר זכר מאחוריו. במשך כמה לילות ניסה קיסר לשחזר את הערוץ שלו אך עד כה לא ראה הצלחה והכריז כי אם לא יצליח לשחזר את החשבון שלו הוא יפרוש מיוטיוב.


אסון ב-TwtichCon

במהלך אירוע TwitchCon בו סטרימרים המשדרים בפלטפורמת הסטרימינג הגדולה ביותר, מתכנסים במקום אחד, הסטרימרית AdrianaChechik, אחריה עוקבים כ-800 אלף משתמשים, שברה את הגב שלה לאחר שביצעה קפיצה אל בריכת קוביות ספוג. הסטרימרית הייתה בטוחה שהמשטח הנמצא מתחת לכל שכבות הקוביות בטיחותי ורך, אך התברר לה כי הרצפה לא הייתה בטיחותית כלל והרצפה הייתה עשויה מבטון. היא אובחנה עם שני שברים בגב והיא נאלצה לעבור ניתוח שיעזור לה ללכת.

 

יקום שבנוי מריבועים

מכירים את המשחק המצליח האהוב מיינקראפט (Minecraft)? החליט אחד השחקנים לבנות את היקום כולו בתוך המשחק. הוא בילה שעות על גבי שעות על מנת ליצור דגם קרוב ככל שניתן למציאות, הבנייה הסופית היא מרהיבה וזה מדהים איך שהצליח להתייחס לפרטים הקטנים ולמבנה המקורי של היקום תוך כדי ששמר על קנה מידה מסויים, אותו השחקן העלה סרטון מפורט ליוטיוב של איך הוא פעל.

"איך שגלגל מסתובב"

ב-2020 יצא המשחק Cyberpunk 2077 (שהיה בפיתוח במשך שמונה שנים) וקיבל ביקורות רעות על הבאגים רבים וחוסר המוכנות שלו לשוק. התגובות הללו גרמו לכמה מן המפתחים לעזוב את הפיתוח של המשחק. והשנה, בספטמבר הוציאו סדרה בנטפליקס הנקראת "Cyberpunk: Edgerunners" המהווה ספין אוף למשחק, הסדרה דווקא זכתה לאהבה רבה בקרב הצופים, ובזכות כך המשחק עצמו לחזור להיות פופולרי ואהוב.

 

סגירה שגרמה להשקה

לאחר שש שנים של פעילות זמנו של המשחק Overwatch תם, ובמקומו השיקו את המשחק Overwatch 2 שגם זמין בחינם לכל פלטפורמות המשחקים. למרות החששות שהיו לגבי המשחק ואפילו עזיבת המעצב הראשי של הדמויות שגרם להגברת החששות, נראה כי המשחק קיבל אהבה רבה מן השחקנים למרות הזמן הרב שיש לחכות על מנת להיכנס למשחק. על פי פלטפורמת השידורים Twitch, כל יום יש בממוצע כ-250 אלף צופים והמשחק מדורג במקום השלישי הכי נצפה החודש.

 

 

תגובות