עושים טוב: פייסבוק עוזרת לכם למצוא תורמי דם. צילום: GettyImages

עושים טוב: פייסבוק עוזרת לכם למצוא תורמי דם

זה לא עניין חדש שגולשים משתמשים בפייסבוק עבור בקשות שונות. אחת הבקשות שגולשים וודאי נתקלים בה הרבה היא בקשה לעזרה במציאת תורמי דם. פייסבוק כנראה הבינה את הצורך העז בחיבור בין תורמים לאלו שזקוקים לעזרה והחליטה להרים את הכפפה

אתמול הכריזה פייסבוק על תחילת מהלך חשוב במסגרתו תעזור הרשת החברתית לחבר בין אנשים המבקשים לתרום דם לבין אלו שזקוקים לתרומה. מהלך זה הושק דווקא אתמול עם ציון יום תורמי הדם הלאומי של הודו. אז איך זה יעבוד?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:
בלי אלימות: אססינ'ס קריד בגרסה חינוכית ומלמדת

את המהלך פתחה פייסבוק עם הסבר כללי לציבור הגולשים איך להירשם כתורמי דם. לגולשים תופיע מודעה ומי שיהיה מעוניין לתרום יוכל למלא פרטים על עצמו (כמו סוג דם). לאחר מילוי הפרטים, תהיה אפשרות לשתף את עצמכם בפרופיל בתור תורמים.

לאחר מכן, לאנשים ולארגונים שיהיו צריכים את תרומת הדם, תהיה אפשרות ליצור אתכם קשר בשביל לבקש שתתרמו דם. ההודעות יכולות להישלח על פי מיקום גיאוגרפי, כך שמי שקרוב יוכל לקבל את ההודעה. קיימת אפשרות נוספת שתתאפשר רק לאחר שהגולשים יאשרו את זה באופן נפרד: לארגונים תינתן האפשרות לפנות לתורמים באופן פרטי באמצעות שיחת טלפון, דרך ההודעות בפייסבוק או דרך וואטסאפ.

בפייסבוק באמת מאמינים כי העדכון הזה משרת צורך אמיתי, במיוחד בהודו שקיים שם מחסור רב של דם. צעד זה של פייסבוק יעודד גולשים לתרום דם ולעזור לאנשים שצריכים את זה. מבורך.

תגובות