לייק לכפרה: הסליחות הכי וויראליות ברשת. צילום: צילום מסך מהסרטון

לייק לכפרה: הסליחות הכי וויראליות ברשת

אחרי שצמנו ביום כיפור ואחרי שביקשנו סליחה מחבר או מהמשפחה הגיע הזמן להיחשף גם לסליחות שרצו ברשתות החברתיות

אולי רק עכשיו עברתם את כיפור וסיימתם עם סדר הסליחות לשנה הקרובה ואתם הולכים לקראת שנה נקייה יותר. אך גם ברשת אפשר למצוא הרבה סליחות שאנשים ביקשו, מסלבריטאים ועד החברים שלכם. החלטנו לחפש ברשת ולהביא לכם את הסליחות הוויראליות, החשובות והמגניבות מהרשת.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

ארגון שבל

ביום הכיפורים אנחנו בודקים את עצמנו ונשאלים אם הסתכלנו סביב, אם שמנו לב למה שקורה בחברה שלנו. יש המון אנשים שנמצאים סביבנו, וכולנו שונים אחד מהשני. בארגון שבל החליטו להפיק סרטון שמכיל התנצלות כלפי המגזרים החלשים, בעיקר על הקהילה הלהט"בית. בסרטון אתם תראו המון דמויות מוכרות וביניהם הרב בני לאו, אחד הרבנים שגינו בכל תוקף את דבריו של הרב יגאל לוינשטיין בכנס ליבה יהודית.

שרוטונים

חברת "שרוטונים" המצליחה והאהובה מראה לנו צד קצת יותר הומוריסטי של הסליחה. שנה שעברה הם העלו סרטון של אישה שמנסה להוציא בכוח את הסליחה מבעלה. קרה לכם שהייתם צריכים להוציא ממישהו סליחה? אנחנו בטוחים שכן. השנה החליטו ללכת על צד הרבה יותר שטותי וזה כולל אוכל. מי מתנהג ככה ביום כיפור?

נעם חורב

הפזמונאי נעם חורב שעומד מאחורי עשרות שירים של האמנים הגדולים בישראל (ביניהם אייל גולן, שירי מימון, משה פרץ, הראל סקעת ועוד) מעלה לעמוד הפייסבוק שלו פוסטים באופן שוטף. לקראת יום הכיפורים בשנה שעברה העלה נעם את הפוסט המרגש הבא שהזכיר לנו שלפעמים חשוב לעצור לרגע ולבקש סליחה גם מעצמנו. הפוסט הזה הוא אחד הפוסטים החשובים ביותר שיכולנו למצוא. ממליצים לקרוא.

רועי דאלאס

בעקבות הטרנד האדיר שכובש את העולם, היוטיובר רועי דאלאס העלה לערוץ היוטיוב שלו סרטון שבו הוא מותח את המורה שלו בעזרת הקלדת מילות השיר "Sorry" (מצטער) של ג'סטין ביבר. בואו נגיד את זה ככה, סליחה לא הייתה פה והוא כנראה מצטער שהוא עשה את זה. נמליץ לכם שאם אתם מבקשים סליחה ממשהו, זה יהיה באמת סליחה - ולא מילות השיר של ג'סטין ביבר.

 
 
תגובות