העלה במשך חודשיים את אותו הסרטון לטיקטוק עם טוויסט בכל פעם. צילום מהטיקטוק של אימרי

העלה במשך חודשיים את אותו הסרטון לטיקטוק עם טוויסט בכל פעם

את אימרי אגמון אנו מכירים בעיקר כבמאי קליפים של כוכבים אהובים וויראלים, אך הפעם הוא עמד בפרונט כשהחליט להעלות לטיקטוק במשך 60 יום את אותו הסרטון ולשפר אותו קצת בכל פעם • כך זה נראה

אימרי אגמון, במאי וצלם מוכר ומצליח בתעשייה שאחראי על לא מעט קליפים של כוכבים אהובים (כמו קווין רובין, אסף גורן ובן וטיי למשל), החליט לאתגר את עצמו קצת בטיקטוק שלו ובמשך 60 ימים העלה את אותו הסרטון לאפליקציה עם טוויסט ושדרוג אחד בכל פעם.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

כך נראה הסרטון הראשון:

כך נראה הסרטון האמצעי:

 וכך נראה הסרטון האחרון:

"האמת שהרעיון לא כל כך מקורי", מספר לנו אגמון בשיחה איתו ומוסיף: "ראיתי מישהו אמריקאי שעושה את זה אבל לאורך שנה שלמה (@dailyeffects) וחשבתי שיהיה כיף לעשות גם אבל בקטן, אז עשיתי בדרכי שלי, כמובן עם קרדיט ותיוגים בכל פוסט. אותי הצחיק לראות סרטוני תהליך ארוכי טווח כאלו, אז אמרתי לעצמי, למה לא? על הדרך להשתפר בעריכה קצת, ליהנות ואולי להצחיק כמה אנשים".

האמנת שתעמוד ב-60 יום או חשבת שתתייאש באמצע?

"האמת, שזה לא באמת היה כל יום  כל שבוע ישבתי וערכתי 7 ברצף. רק בסוף כשהמחשב שלי התחיל לקרוס מכמות השכבות בתוכנת העריכה הייתי צריך לערוך אחד כל יום. ידעתי שאגיע לסוף. המשימה הקשה הייתה להביא רעיונות חדשים ולהבין מה קשה מדי לערוך או ומה אפשרי לעשות בכמה שעות עבודה".

ידעת מראש איך יראה התוצר הסופי?

"לא ידעתי עד הרגע האחרון. אבל ידעתי שאני רוצה שזה ייראה הכי מבולגן שאפשר".

 

© אניס נקש

 

יש מסקנות שלמדת בעקבות הפרויקט? 

"למדתי שטיקטוק אוהב ריפוסטים, עד שלב מסוים. זה בסדר להעלות את אותו סרטון כמה פעמים ויש מצב שאחת מהגרסאות תגיע להרבה צפיות. אבל אם ממשיכים להעלות סרטונים שטיקטוק חושב שהם זהים הרבה פעמים, בסוף הצפיות ירדו. משום מה הסרטון השלישי, שלמראית עין אין בו כמעט אפקטים תפס הכי הרבה. גם למדתי שהחבר הכי טוב שלי רון מוכן לסחוב טלוויזיה לאמצע שדה אם אני מבקש ממנו יפה. שזה תמיד טוב לדעת.".

אילו תגובות קיבלת?

הרבה צחקו ונהנו, אמרו לי שזה meme. אבל הרבה מאוד הקפידו להגיד לי ולשאר שזו העתקה, ואפילו להגיב תגובות קצת מגעילות ואיומים לגבי זה. התגובות שבאמת חיממו לי את הלב היו אלו שכל יום באים מחדש כדי לנסות להבין מה האפקט החדש שהוספתי".

אנחנו נראה ממך עוד פרויקט כזה?
"אולי. זה היה כיף. כרגע אני עובד על כמה קליפים גדולים לכוכבי הרשת האהובים עליכם, וגם על סרט עצמאי שלי שצילמתי בויאטנם, אז ייקח לי קצת זמן להביא סדרה חדשה. בינתיים כבר יש לי כמה רעיונות למה שאעלה בקרוב. תעקבו כדי לראות".

תגובות