הספרים של הסלבס: איזה ספר כתבו תובל שפיר ואייל גולן?.

הספרים של הסלבס: איזה ספר כתבו תובל שפיר ואייל גולן?

תארו לכם שתובל שפיר, אייל גולן ואפילו טל מוסרי היו כותבים ספר? הייתם קוראים אותו? בטח שכן! אז החלטנו להציע בעצמנו רעיונות לספרים שמפורסמים יכתבו, אז מי גיבור על ומי כתבו ספר רומנטי? כל הספרים שהסלבס (לא) כתבו!

כמה כיף זה לקרוא ספרים שמפורסמים כתבו? זה בהחלט מושך אותנו יותר לרצות לקנות ולקרוא את אותו הספר, במיוחד אם זה הסלב האהוב עלינו, ואז בכלל אנחנו אוהבים את זה יותר, יש מפורסמים שבאמת עושים את זה וחשבנו למה זה לא יכול להיות טרנד חדש? אנחנו בעד קריאה, לכן הרמנו את הכפפה והצענו בעצמנו כמה ספרים שיכולים להפוך ללהיט, וכמובן שבחרנו גם מי כתב אותם..

עוד במדור הבידור של פרוגי:

"ימים יגידו" מאת אייל גולן 

הסודות הכמוסים מפרשת
הסודות הכמוסים מפרשת "הזמר המפורסם" © ענת מוסברג

אומנם פרשת "הזמר המפורסם" די מאחורינו, אבל אנחנו בטוחים שיש עוד כמה דברים שאנחנו לא יודעים, ועל כל מה שעבר מנקודת מבטו של הזמר הלאומי שבין רגע הפך לנחקר ונאלץ להתמודד מול כל מה שמספרים, אה, וכמובן העניין שהשם שלו פורסם למרות צו איסור הפרסום. בדיוק בשביל זה אנו מציעים לקרוא את האוטוביוגרפיה "ימים יגידו" מאת אייל גולן שמתארת את סיפור השנה הקשה בחייו מהזווית שלו ועד סיום הפרשה.


"החיים כסלפי" מאת נטלי דדון 

תודה רבה לנטלי שלימדה אותי ת'סלפי!
תודה רבה לנטלי שלימדה אותי ת'סלפי! © אינסטגרם

נטלי דדון מפורסמת בעיקר בזכות הסלפי שלה באינסטגרם שמולידים בכל פעם אינספור תגובות ולייקים שמוכיחים שהיא יודעת לעשות את העבודה כמו שצריך. הספר "החיים כסלפי" הוא ספר הטיפים הגדול לצילום תמונת הסלפי המושלמת מאת נטלי דדון - כל הזוויות הנכונות לצילום, השעות הנכונות לעלות תמונות לאינסטגרם, ואיך מפתחים קריירה ממצלמה קידמית? כל מה שרציתם לדעת וכל סודות ההצלחה של דדון, ומי יודע, אם תיהיו מספיק טובים עם הסלפי אז אולי גם תקבלו מתנות תמורת פרסום המוצר באינסטגרם. צ'יז!

"מה הקשר?" מאת שלישיית מה קשור

מצחיקים גם בספרים?
מצחיקים גם בספרים? © רפי דלויה

שלישיית מה קשור תמיד מצליחה להצחיק אותנו, לפעמים ממש חזק ולפעמים סתם מעלים לנו חיוך על הפנים, אנחנו חושבים שיש פוטנציאל חזק לספר בדיחות ענק שהם יכתבו, ספר שיכלול בתוכו את כל הבדיחות הכי טובות שלהם, כאלו שננסה אותם גם על החברים והמשפחה.

 

אנחנו כבר בחרנו שם לספר, "מה הקשר?",  כי זה השם של השלישייה וגם כי חלק מהבדיחות שיהיו בו יהיו בדיחות קרש בסגנון של "מה הקשר", כמו מה למשל? "מה הקשר בין שום לדוור? - שום דבר!". את העבודה הקשה של כתיבת הבדיחות אולי נשאיר לשלישייה, אנחנו נחכה לספר ומקווים לצחוק בהנאה.

"כוכב נולד" מאת לירון ויצמן 

סיפור לפני השינה - לילה טוב עם לירון ויצמן!
סיפור לפני השינה - לילה טוב עם לירון ויצמן!

אחד מהטרנדים שתפסו השנה הם "מפורסמות בהריון". כמעט בכל שבוע נודע לנו על זוג חדש בביצה שנכנס להריון, בין אם זו נינט ויוסי או אייל ורוסלנה וגם לירון ויצמן מ"גיא פינס". אנחנו הלכנו עם טרנד ההריונות צעד אחד קדימה ויזמנו ספר ילדים חדש ונוצץ שכתבה ויצמן ההריונית בשם "כוכב נולד", ספר שיינתן במתנה לילדים של המפורסמות בהריון בהשקה חגיגית.

אנחנו השגנו קטע קטן מהספר: "למה אני מופיעה באינטרנט?" שאלה טייב ג'וניור "זה רק כי את ביתי הפצפונת" ענתה אמא נינה. והילדון של גולן ורוסלנה רודינה, יותר מפונק מהבת של אמא נינה, "אמא רוסלנה, אני רוצה את כל הצעצועים שבעולם!" והאמא ענתה "נלך להשקות ונקבל בחינם". הכי מתוק שיש, לא ככה? 


"מוסרי לנצח" מאת טל מוסרי 

טל מוסרי - מאז ולתמיד!
טל מוסרי - מאז ולתמיד! © אינסטגרם

אנחנו אישית מתים על ספרי פנטזיה, אז למה שלא יהיה אחד ישראלי שכתב אותו מפורסם מסויים? בדיוק בשביל יש לנו הצעה מיוחדת ומטורפת למדי (ואולי לא רחוקה מהמציאות?) "מוסרי לנצח" הוא ספר פנטזיה המתאר עתיד אפוקליפטי שבו חייזרים שולטים על כדור הארץ וחיים פה להנאתם, בני האדם הם העבדים שלהם וטל מוסרי עדיין מנחה את ערוץ הילדים.

תקרא לו S.O.S והוא שם לצידך!
 

הספר מגולל את סיפור השרידה של בני האדם, התמכרות החייזרים לערוץ הילדים, לשיריו של מוסרי ולתכניות אותן הוא מנחה, האם מוסרי יצליח להפנט אותם ולסלק אותם מכדור הארץ? האם בני האדם ישתחררו מהעבדות? והאם טל מוסרי עדיין יישאר בערוץ? כל התשובות בספר, מה שבטוח - העולם כולו תלוי במוסרי!!! אנחנו התלהבנו מהרעיון של עצמנו וחושבים שאפילו כדאי לעשות מזה סרט! 

"כוכבים של אהבה" מאת לי בירן ודר זוזובסקי 

חיממו לנו את הלב עם הזוגיות שלהם!
חיממו לנו את הלב עם הזוגיות שלהם! © אינסטגרם

אין כמו ספר רומנטיקה לקרוא בחורף מתחת לשמיכה, להשתוקק לחבר (או חברה) ופשוט להתאהב בדמויות הספר. הפעם לא צריך להתאהב בדמויות כי הם קיימים גם במציאות! "כוכבים של אהבה" הוא ספר רומנטי המגולל את עלילותיהם וסיפור התאהבותם של לי בירן ודר זוזובסקי על סט צילומי "החממה", הסיפור הסודי והרומנטי על ההסתרה מהתקשורת ועד רגע חשיפת השמועה - ילד הרוקנרול הפרוע, והילדה היפה והגבוהה, הסמסים הסודיים, ואפילו קנאה בסצנות נשיקה עם אחרים.

"ואני לא אפסיק עד שתהיי שלי!"
 

אז באיזה רגע בדיוק התחילה האהבה? ומי כל שניה ניסה להפריע להם בדרך אל האושר? כנראה שתצטרכו לקרוא בדיוק את הספר הזה כדי לדעת... מה שבטוח - הרבה דרמות, נשיקות, וחלומות משותפים. אחח, היינו רוצים להיות כמוהם!

"גאליס: המיועד האמיתי" מאת תובל שפיר -

גאליס רודף אותו - גיבור העל החדש!
גאליס רודף אותו - גיבור העל החדש! © פיני סילוק

זה מטוס? זה ציפור? לא, זה המיועד! גיבורי על זה ה-דבר, במיוחד שהם בספרי קומיקס מרהיבים שמעצימים את חווית הקריאה, לכן תהינו לעצמנו - למה שלא נשלב להיט עם להיט? נגיד, גאליס? אז "המיועד האמיתי" הוא ספר קומיקס על גיבור העל החדש / תובל שפיר (כמה מפתיע).

פעם מיועד - תמיד מיועד!
 

הקומיקס מספר על כוכב הנוער הכי גדול במדינה, בימים שגאליס כבר הסתיימה לגמרי, כל העלילות נפתרו והיא ירדה מהמסך (אומייגאליס! זה לא יקרה!). במהלך השקה לסדרה חדשה בכיכובו, ננשך תובל על ידי מעריצה שלא הספיקה להצטלם איתו ושרוצה שגאליס תחזור למסך, תובל חוזר הביתה עם סימן נשיכה על היד ומתעורר בבוקר עם כוחות על מיוחדים ומפתיעים - כל מה שקרה לדמות שלו ב"גאליס", קורה לו גם במציאות! לכן הוא הופך למיועד וצריך עכשיו להציל את העולם ואת אליאנה תדהר מהרעים שחטפו אותה ומאיימים לגרום לאסון לאומי. האם בחיים האמיתיים זה יצליח לו או שרק יונתן בסדרה יכול באמת להיות המיועד? ומה קורה בזמן הזה עם דור קדוש, החברה שלו?

 

עיצוב גרפי: אבי ששון

 

 

 

הצטרפתם כבר לעמוד הפייסבוק של פרוגי?

תגובות