חדש על המדף: ספרים חדשים לשבוע הספר. הוצאת תכלת, כנרת, ידיעות ספרים

חדש על המדף: ספרים חדשים לשבוע הספר

אילו ספרים חדשים יצאו השנה ואתם חייבים לרכוש במיוחד בשבוע הספר? קבלו את ההמלצות החמות שלנו

מכירים את זה שאתם מגיעים לחנות הספרים, עוברים ממדף ספרים אחד לשני, מרפרפים בעיניכם על כל שמות הספרים החדשים ומרגישים פשוט מבולבלים מכל המבחר המוצע לכם ולא יודעים במה לבחור? אז החלטנו לעשות לכם מעט סדר בין עשרות הספרים החדשים שיצאו לאור השנה. קבלו את הספרים שאנחנו ממליצים לכם לרכוש בשבוע הספר.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אוגי ואני / רג' פלאסיו

על אף הדעה הרווחת, הספר "אוגי ואני" אינו ספר המשך לספרה הראשון של רג' פלאסיו – "פלא". הספר "פלא" עקב אחרי אוגוסט פולמן, ילד בן 10 הסובל מתסמונת גנטית נדירה המתבטאת כלפי חוץ בתור עיוות בפנים, שגם ניתוחים רבים לא הצליחו "לתקן" את מראהו החריג. לאחר שנים ספורות בהם למד אוגי בבית, מחליטים הוריו לשלוח אותו בפעם הראשונה לבית ספר רגיל, ובספר מתואר תהליך כניסתו אל מערכת החינוך האמריקאית ומאמציו הרבים להשתלב בה על אף הקושי הקיים. הספר החדש, "אוגי ואני", אינו ממשיך את הקודם מבחינה כרונולוגית, אך אין זה אומר שהוא אינו תלוי בו; כעת מובאים שלושה סיפורים על שלוש דמויות משנה שהופיעו בספר הראשון: ג'וליאן, כריסטופר ושרלוט – אך הפעם, בניגוד לספר הראשון, סיפורו המרגש של אוגי מסופר מנקודת מבטן, וישנה התמקדות רבה יותר בקורות חייהן.

© הוצאת כנרת זמורה ביתן

יומנו של חנון 12 – יציאת חירום / ג'ף קיני

גם אחרי 11 ספרים שיצאו בזה אחר זה וזכו לאהדה רבה, מצליח ג'ף קיני סופר סדרת הספרים האהובה "יומנו של חנון" לעשות זאת שוב עם ספרו החדש ה- 12 במספר, ולעורר סערה ברחבי העולם! הפעם, גיבור הסדרה גרג הפלי מוצא את עצמו בתקופת החגים המלחיצה, והוריו מחליטים להוציא את כל המשפחה לחופשת חג מולד משפחתית ביותר בניגוד לרצונו. גרג חרד מחרקים, טיסות, תינוקות ושמש. האם החופשה הזו תעבור עליו בשלום?

© הוצאת כנרת

ממשיכה בדרכי / ג'וג'ו מויס

הספר השלישי בסדרת הספרים המרגשת "ללכת בדרכך", העוקבת אחרי גיבורת הספר הבלתי-נשכחת לואיזה קלרק, שסיפורה שבה את לבבות הקוראים בזה אחר זה והשאיר אותם שבורים ומרוסקים לחתיכות קטנות. הפעם קלארק נחושה בדעתה למצות את חייה עד תום, ולכן מחליטה לעשות שינוי משמעותי בחייה: היא עוזבת את לונדון (ואת החבר שלה - סם) וטסה לניו יורק. בדרך למטרה מוצאת לואיזה מפלט בחנות בגדי וינטג' שבה היא מרגישה באמת בבית, היא פוגשת מישהו שמזכיר לה נשכחות ומישהי שמלמדת אותה שיעור חשוב, ואף נאלצת להתמודד עם שלל טיפוסים שלא כולם מקבלים אותה בזרועות פתוחות, אך התנסויות העבר שלה עוזרות לה להתגבר על כל הקשיים, כמו שרק היא יכולה לעשות.

© הוצאת ידיעות ספרים

תזכירי לי מי את / נטע חוטר

רומן ישראלי שבמרכזו עומדת דניאלה (דידי) רווקה תל־אביבית בת 35, קולנוענית כושלת שעובדת במשרד פרסום. חייה של דידי עלובים למדי: היא תקועה בעבודה איומה, גרה בדירה מחולקת עם שכן עם הפרעות אכילה, ובן זוגה לשעבר הוציא נגדה צו הרחקה. יום אחד מקבלת דידי הצעה מפתיעה שהיא אינה יכולה לסרב לה: עליה לכתוב ביוגרפיה בעבור רוזי, אישה קשישה עשירה ובודדה, ובתמורה תקבל סכום כסף מכובד. אך רוזי סובלת מאובדן זיכרון, משום שלפני כ-20 שנה היא נמצאה ליד תיאטרון הבימה עם חבלת ראש קשה ובעלה המת נמצא שרוע לידה. כתוצאה מההסכמה להצעה המפתה חייה של דידי מסתבכים כשהיא מנסה לפתור את תעלומת הרצח מהעבר ומתקרבת לאזורים רגישים ביותר בחיי משפחתה של רוזי.

© הוצאת תכלת
תגובות