חדש על המדף: הספרים החדשים שאתם חייבים לקרוא. Fotolia

חדש על המדף: הספרים החדשים שאתם חייבים לקרוא

קראתם כבר את כל הספרים? מעוניינים לרכוש ספר חדש ולא יודעים איזה? קבלו את ההמלצות החמות שלנו על הספרים החדשים שיצאו לאחרונה ואתם פשוט חייבים לרכוש!

מדי חודש יוצאים לאור ספרים רבים אשר פוקדים את המדפים בחנויות הספרים. אך איזה ספרים באמת שווה לכם לקנות? עם איזה ספר הכי כדאי לכם להעביר את הסופ"ש הבא? קבלו את הספרים החדשים שאנחנו הכי ממליצים לכם לרכוש!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"השיעורים שלא תלמדו בבית הספר" / נועה הילזנרט
מכירים את ההרגשה המעצבנת הזאת שאתם יושבים בשיעור, מתים משעמום ופשוט יודעים שאתם מסוגלים ליותר? שהחומר והדרך שאתם לומדים בה פשוט לא רלוונטיים לחיים שלכם? שהיכולות שלכם והאדם שאתם יכולים להיות הם הרבה-הרבה מעבר לציון מספרי? אם גם אתם מרגישים שבית הספר לא מספק אתכם, שאתם לא לומדים שום דבר שבאמת יעזור לכם בחיים ושאתם מסוגלים להרבה יותר – הספר הזה בשבילכם! הספר מכיל בחובו מידע ותובנות בנושאים ותחומים רבים שאתם באמת צריכה לדעת כדי להצליח בחיים: בני אדם והטבע האנושי, כסף וקריירה, אושר, פיתוח אישי, ניהול זמן, קבלת החלטות ועוד. בדיוק כמו שיש לכם ספר למתמטיקה או להיסטוריה? אז הגיע הזמן שיהיה לכם גם ספר לחיים. זהו ספר חובה לכל מי שמרגיש שהוא לא מממש את עצמו בתוכנית הלימודים של מערכת החינוך.

© הוצאת כנרת
© הוצאת כנרת



"הגשם את חלומך" / ד"ר ברטסאנו דראגוס
לכל אחד מגיע להפוך את חלומותיו למציאות! יש לכם חלומות שדחיתם יותר מדי זמן? לשגרת היום-יום של החיים הרגילים יש נטייה לדחוק לשולי הדרך את משאלת הנפש. אתם מוכנים לעשות צעד על מנת להגשים את ייעודכם? הספר הזה יראה לכם כיצד אתם יכולים להשיב לכם את הכוחות החבויים בכם ולהשיג שליטה בחייכם באמצעות הקשבה לאמת שלכם. הספר ייקח אתכם למסע חובק עולם בו ד"ר ברטסאנו דראגוס ישתף בחוויותיו האישיות לאורך הדרך שהובילה אותו להגשמת חלומותיו ? כולל מסע אל הקוטב הצפוני והדרומי בלי כסף או קשרים, וכל זה כדי להראות לנו כיצד נוכל להשיב לעצמנו את הכוחות החבויים בנו, ולהשיג שליטה בחיינו באמצעות הקשבה לקולה של האמת. הספר יזמין אתכם לתוּר את העולם יחד עם ד"ר ברטסאנו דראגוס אל מאחורי הקלעים של עמק הסיליקון ומטה נאס"א, כך שתפגשו מגוון של דמויות - ביניהם מורה בודהיסטי, חבר באגודת הבונים החופשיים, יוצא צבא, נזיר מטרנסילבניה, ממציא בגוגל וחוקר נאס"א שהיה לאגדה. שיחותיהם המרתקות קושרות יחד מדע, רוחניות ויזמוּת לתובנות שיפיחו בכם השראה ויעצימו אתכם על מנת שתוכלו להגשים את חלומותיכם.

© הוצאת אור-עם
© הוצאת אור-עם

"סיפורים קצרים לשעת לילה מאוחרת" / נטע שניצר
הספר מכיל בתוכו מקבץ של עולם דמיוני ומשונה המתרחש במציאות הבנאלית של החיים ומורכב משלל דמויות וטיפוסים שונים – ביניהם פסיכולוג שמתחבא מתחת למיטה, שותפה לדירה שהיא בעצם לטאה, זוגיות בין שני קקטוסים קוצניים ורוח רפאים שבורת לב. הדמויות המגוונות יזמינו אתכם, הקוראות והקוראים, למסע מפתיע שיצליח לחדור אל הלב שלכם.

© הוצאת אוריון
© הוצאת אוריון



"המוח החיובי" / דניאל ג'.סיגל וטינה פיין ברייסון
כשאתם פועלים באמצעותו של מוח חיובי, אתם נכונים יותר לקחת סיכונים ולחקור את מה שמסביבכם. אתם סקרניים יותר ובעלי דמיון עשיר יותר ודואגים פחות שתעשו טעויות. אתם טובים יותר במערכות יחסים, ומגלים גמישות וחוסן נפשי גדולים יותר בבואכם להתמודד עם קשיים ועוצמות גדולות של רגשות. אתם פועלים באמצעות מצפן פנימי ברור המכוון את החלטותיכם ואת הדרך בה אתם נוהגים בזולת. מודרכים על ידי המוח החיובי שלכם, אתם הופכים להיות פתוחים, יצירתיים וחסינים יותר מבחינה נפשית. הספר יכיר לכם את ארבעת היסודות של המוח החיובי: איזון, חוסן נפשי, יכולת התבוננות ואכפתיות, ישתף אתכם עם דרכים לחיזוק יסודות אלה, ואף יספק לכם מיומנויות, דרכי פעולה, רעיונות ופעילויות שיובילו אתכם לחיזוק המוח החיובי וטיפוח אומץ, סקרנות וחוסן נפשי.

© הוצאת אור-עם
© הוצאת אור-עם

 

תגובות