לייב-אקשן להרקולס: מי הם הליהוקים של המעריצים?. צילום: gettyimges.ILAlberto E. Rodriguez, Getty Images_IL / Frazer Harrison / Staff, Gettyimages.IL/Dimitrios Kambouris, צילום מסך מאינסטגרם arianagrande@

לייב-אקשן להרקולס: מי הם הליהוקים של המעריצים?

אמש (ראשון) הוכרז על גרסת לייב-אקשן לקלאסיקה ולאגדה "הרקולס" - כמובן שתגובות המעריצים לא איחרו לבוא, ואלו הכוכבים שמעריצים רבים ליהקו לתפקידים השונים

מאריאנה גרנדה, לזאק אפרון ולטום הולנד - מי יהיה הקאסט של "הרקולס"? הטוויטר ברחבי הגלובוס מביאים כמה רעיונות למלהקים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לאחר כל סרטי הלייב-אקשן\רימייק של דיסני שעתידים לבוא, גם "הרקולס" לא מאחר להצטרף לרשימה. הגיבור היווני האגדי קיבל במה לא רעה בכלל בסרט האנימציה, אבל עכשיו הוא חוזר בגדול, והוא יצטרך בשביל זה קאסט שיספק את הסחורה. אז למה אנחנו מחכים? בואו נצלול לליהוקים הכי חמים בטוויטר:

הרקולס

כמובן שנתחיל את הרשימה בכוכב הראשי, הרקולס. הגיבור כתום השיער סחף את המעריצים להרבה תגובות שונות ומגוונות, אבל השמות שכרגע מובילים את התחרות הם קיי-ג'יי אפא (הלא הוא כוכב "ריברדייל", שרק לאחרונה החל לבסס את קריירתו הקולנועית), זאק אפרון (שהוכיח את עצמו פעמים רבות ובסרטים רבים, גם בכישרונו המוזיקלי), השם של טום הולנד גם הופיע ברשימה וחלק מהמעריצים גם רוצים את אחד מההמסוורת'ים האהובים. 

מגארה

גם לתפקיד הזה אין אפשרות אחת ברורה שכל המעריצים חותרים אליה - אבל אנחנו יכולים להבין למה הם הציעו את השחקניות הבאות: ההצעה הראשונה היא אריאנה גרנדה, שהשיער שלה פשוט צורח "מגארה מהרקולס!" יחד עם הדמיון החיצוני הנוסף לדמות, אפשרות נוספת ומובילה לא פחות היא מי שככבה לצד אריאנה בסדרה "ויקטוריוס", הלא היא ליז גיליס, עוד הצעה (שגם כוללת ליהוק להרקולס) הם זנדאיה וג'ייקוב אלורי בתור הזוג האהוב של דיסני. אז מי תהיה הליהוק המושלם?

פיל

בדמות הזו דווקא תשואות המעריצים נוטות לעבר מסקנה אחת - הם רוצים חזרה את דני דה ויטו, שדיבב את דמותו בסרט המקורי, שיחזור לגלם את פיל גם בגרסת לייב-אקשן של דיסני.

כאב ופחד

אפשרות מובילה לשתי הדמויות המיוחדות האלה כוללת את מייקל סרה וג'ונה היל - וזה נשמע כמו ליהוק שרק מוסיף אל קאסט החלומות שלנו.

 

האדס

לאל המוות בהחלט יש הרבה מועמדים פוטנציאלים, ובכנות יש יותר מאפשרות אחת שתצליח להגיש לנו את מה שאנחנו רוצים על המסך: אבל בסופו של דבר האדס הוא רק בן אדם (או יותר נכון, אל) אחד. האפשרויות נודדות בין בנדיקט קאמברבאץ' (דוקטור סטריינג'), ולים דפו, ג'ף גולדבלום ועוד כמה נוספים.

המוזות

התפקיד שכולנו חיכינו לראות מי יגלמו אותו על המסך הגדול - המוזות. לתפקיד הנחשק רצות הרבה אפשרויות, בייחוד כי מדובר בקבוצה של כמה בנות. יש כאלו שטוענים שליזו תהיה מוזה נהדרת, גם השם של ג'ניפר האדסון עלה לא מעט, קיילי רולנד ברשימה המובילה וגם הזמרת נורמני קורדיי. אז כרגע נשאר לנו רק לחכות לליהוקים הרשמיים, אבל כרגע האופציות על פי המעריצים נראות מזהירות ביותר, הכי עפנו!

 
תגובות