KCA 2020: אריאנה, סניוריטה ו"הנוקמים" הם הזוכים. GettyImages_IL \Roy Rochlin, יוטיוב, פורום פילם

KCA 2020: אריאנה, סניוריטה ו"הנוקמים" הם הזוכים

טקס נבחרי הילדים והנוער העולמי של ניקלודיאון, התקיים אמש (שעון לוס אנג'לס) במתכונת מיוחדת לאור המצב ובמהלכו נחשפו בחירות הנוער בקטגוריות השונות • בין הזוכים: "סניוריטה", אריאנה גרנדה, ביונסה ו"הנוקמים"

לאחר שנדחה בחודש וחצי, טקס ה-KCA של ניקלודיאון התקיים במתכונת מיוחדת לקורונה (מרחוק) ואף נקרא: "Celebrate Together" ("חוגגים יחד"). בטקס נחשפו בחירות הילדים והנוער בקטגוריות השונות ואלו הם הזוכים הגדולים!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ממש כמו בטקס נבחרי השנה של פרוגי, זמר וזמרת השנה הם אריאנה גרנדה ושון מנדס, הלהקה הטובה ביותר הם להקת ה-BTS הקוריאנית, פריצת השנה במוזיקה הוא ליל נאס X וטיילור סוויפט נבחרה לכוכבת המוזיקה העולמית. עוד בקטגוריית המוזיקה: השיר המועדף על הנוער השנה היה "Bad Guy" של בילי אייליש ושיתוף הפעולה המוזיקלי של השנה היה של שון מנדס וקמילה קביו על הלהיט "סניוריטה". 

 

בגזרת הקולנוע: הסרט הנבחר הוא "הנוקמים: סוף המשחק", סרט האנימציה של השנה הוא "לשבור את הקרח 2". הדיבוב הנשי האהוב ביותר הוא של ביונסה בגרסת הלייב אקשן של "מלך האריות" בתפקידה של נלה ובקול הגברי בדיבוב זכה ג'וש גאד - הלוא הוא אולף.

© באדיבות פורום פילם

כוכבת הסרטים המועדפת היא דאב קמרון ("היורשים") בעוד בגרסה הגברית של הפרס זכה דה רוק. גיבור העל המועדף של השנה הוא ספיידרמן בגילומו של טום הולנד.

 

בעולם הטלוויזיה: סדרת הילדים של השנה היא "הסוכן הנרי" של ניקלודיאון, הסדרה המשפחתית הזוכה היא "דברים מוזרים" של נטפליקס, סדרת האנימציה של השנה היא "בובספוג מכנסמרובע". תוכנית הריאליטי האהובה ביותר היא "אמריקה גוט טאלנט" והמגישה האהובה ביותר היא שוב אלן דג'נרס. 

© באדיבות ניקלודיאון

כוכבת הטלוויזיה האהובה ביותר היא מילי בובי בראון ("דברים מוזרים") בעוד ג'ייס נורמן ("הסוכן הנרי") זכה בתואר כוכב הטלוויזיה האהוב בפעם השנייה ברציפות. 

© gettyimages_IL/Amy Sussman

משחק הוידיאו של השנה הוא "מיינקראפט", כוכבת הרשת המוזיקלית האהוב היא ג'וג'ו סיווה שאף הנחתה בטקס הקודם. הכדורגלנית אלכס מורגן היא ספורטאית השנה ולברון ג'יימס הוא ספורטאי השנה.

© Gettyimages.IL/ Katelyn Mulcahy

כזכור, מדי שנה גם אנחנו בפרוגי מתלווים אל הטקס הנוצץ. בשנים האחרונות טסנו עם טל מוסרי, דר זוזובסקי וקים אור אזולאי ופגשנו את הכוכבים הגדולים על השטיח, ביניהם: נואה סנטינאו, מריה קארי, קמילה קביו, דמי לובאטו, וויל סמית', ברנט רייברה, ג'ושוע ראש ואף ערכנו ראיון עם השחקן המנוח קמרון בויס.

 
תגובות