חדש על המדף: הספרים שכדאי להתחדש בהם לקראת פסח. adobestock

חדש על המדף: הספרים שכדאי להתחדש בהם לקראת פסח

חג הפסח מתקרב אלינו בצעדי ענק ואין כמו מתנות שוות או להתחדש בדברים חדשים! אנו חושבים שזוהי הזדמנות נהדרת עבורכם להתחדש גם בספרים! ריכזנו עבורכם את רשימת הספרים החדשים שיצאו ממש לאחרונה אל חנויות הספרים

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"הכל דפוק" / מארק מנסון

אנחנו חיים בתקופה מעניינת: מבחינה חומרית, הכול טוב מכפי שהיה אי פעם – אנחנו חופשיים יותר, בריאים ועשירים יותר מכל דור שקדם לנו בתולדות האנושות. אך עדיין, באופן כלשהו הכול נראה דפוק באופן נורא וחסר תקנה – כוכב הלכת מתחמם, ממשלות מכזיבות את בוחריהן, כלכלות קורסות, וכולם דשים בכל דבר עד בלי די בטוויטר. ברגע הזה בהיסטוריה, כשיש לנו גישה לטכנולוגיה, להשכלה ולתקשורת שאבותינו לא היו יכולים לחלום עליה, רבים מאיתנו מוצאים את עצמם בתחושה הולכת וגוברת של חוסר תקווה. "הכול דפוק" הוא מדריך מעמיק עם תובנה בלתי צפויה לבעיית התקווה, בו הסופר בוחן את היחסים שיש לנו עם כסף, בידור והאינטרנט, וכיצד יותר מדי מדבר טוב יכול להטביע אותנו מבחינה פסיכולוגית ולאכול אותנו חיים. הוא קורא בגלוי תיגר על ההגדרות המקובלות לאמונה, לאושר, לחופש ואפילו התקווה עצמה, ומאתגר אותנו להיות ישרים יותר עם עצמנו, ומחוברים עם העולם בדרכים שמן הסתם לא שקלנו קודם לכן. הספר לוקח אותנו לעוד מסע גדוש הפתעות דרך הכאב בליבנו והמצוקה בנשמתנו.

© הוצאת אור עם

"חזירים" / רונן הורביץ

סאטירת מתח פוליטית מרתקת, הכתובה בכישרון רב ובשפה קולחת. "חזירים" זהו סיפור דמיוני לחלוטין, לעיתים משעשע ולעיתים מטריד, שיכול לקרות באמת. בבוקר יום חמסין מופיע חזיר עצום ממדים במרכז הקניות בנס ציונה. להפתעתו של חזי, צעיר חובב קונספירציות, נראה שחוץ ממנו איש אינו מבחין בו. מרגע זה מוצא חזי את עצמו במסע הישרדות, שלו ושל מדינת ישראל. הוא נרדף ונאשם בקונספירציה הזויה הרבה מעבר לדמיונו הפרוע ביותר. האם יצליח חזי לטהר את שמו ולהציל, על הדרך, מדינה שלמה? האם אהבתו לשני חברתו תשרוד בגידה ומאורעות שגדולים משניהם? ומהו תפקיד החזיר הענק במשחק הפוליטי המסובך שבו דתיים, סודות, נשק ביולוגי ואומות תאבות כוח סובבים במערבולת מסוכנת?

© הוצאת ספרי צמרת

"אחד מאיתנו הבא בתור" / קארן מק'מנוס

ספר ההמשך ל"אחד מאיתנו משקר" שזכה להצלחה רבה בקרב הנוער, והפעם יש תעלומה חדשה בתיכון בייביו וכללי משחק חדשים... המון אפליקציות רכילוּת צצו מאז מותו המזעזע של סיימון לפני שנה. אבל אף אחד לא הצליח למלא את החלל ולספק רכילות עסיסית כמוהו. אף אחד לא ידע את העובדות שמתחת לפני השטח. עד היום. רק שהיום זאת לא אפליקציה - זה משחק. אמת או חובה. פיבי נבחרה לשחק ראשונה. אם היא תחליט לא לשחק, תתפרסם אמת אחת עליה. ויש לה אמת אפלה. כשמגיע תורה של מייב, היא כבר יודעת: כדאי לבחור בחובה. עד שנוקס הופך למטרה, המצב כבר נהיה מסוכן. החובות נעשו קטלניות, וברור שאי־אפשר לסמוך על המשטרה לעזרה. או להגנה. סיימון איננו, אבל מישהו אחר נחוש לשמר את המסורת שלו בתיכון בייביו, וכולם שואלים רק שאלה אחת – מי מאיתנו הבא בתור?


"עיר של אש שמימית" / קסנדרה קלייר
הסיום המרגש לסדרת "בני הנפילים" הפופולארית יצא סוף סוף בעברית, בספר המסיים את הסדרה! קליירי, ג'ייס וסיימון נערכים למאבק הקשה מכולם באויב האימתני והאפל מכולם: אחיה של קליירי. המאבק יאלץ את שלושת הגיבורים וחבריהם להקריב קורבנות, להתמודד עם בני משפחה ולחשוף את רגשותיהם לפני שהעלילה תגיע לשיא דרמטי המסיים את סדרת "בני הנפילים" כמו גם את סדרת "מכשירי התופת".


"להציל את יולה" / שמואל דוד
הספר עוקב אחר סיפורה מסמר-השיער של יולה, אל החיים העכשוויים, הדילמות והתקוות של נערות ונערים בישראל. תום בן החמש-עשרה עבר עם הוריו וכלבו, דינגו, מהכפר אל העיר רמת גן. יוֹלָה היא שורדת שואה, שכנתו הקשישה של תום והשניים מתיידדים על רקע פציעה קלה של יולה, על ידי דינגו הכלב. אבל יולה לא נבהלת. ליולה יש סיפור הצלה מצמרר ומרגש על כלב מגזע דֶני ענק, שהציל את חייה בזמן המלחמה. הספר מגולל את סיפורה של יולה, לצד סיפור החניכה של התבגרותו של תום, התערותו בין החברים החדשים ופעילותו למען מייקל, בנה של עובדת זרה מהפיליפינים המועמדת עם בנה לגירוש. בנוסף, אהבה ראשונה פורחת בין תום, לבית כיתתו, אפרת.

© הוצאת רימונים
תגובות