KCA: וונדר וומן, BTS ומילי בובי בראון הם הזוכים הגדולים. בהפצת Entertainment Tulip

KCA: וונדר וומן, BTS ומילי בובי בראון הם הזוכים הגדולים

כמדי שנה, גם הפעם חולקו פרסי הילדים והנוער של ערוץ ניקלודיאון • ביבר הופיע וקטף שני פרסים, BTS עשו זאת שוב וגל גדות מוכיחה שוונדר וומן בלתי מנוצחת. רשימת הזוכים

כבר שנה שנייה ברציפות שהטקס הבינלאומי הגדול ביותר בעולם הילדים והנוער מועבר במתוכנת וירטואלית ללא קהל, אך גם הפעם הקהל הצעיר אמר את דברו ובחר את הזוכים הגדולים שלו ל-2020.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

סדרת הטלוויזיה האהובה ביותר עבור ילדים ונוער היא הקומדיה "אלכסה וקייטי", בעוד סדרת הטלוויזיה המשפחתית הטובה ביותר היא "דברים מוזרים", גם היא של נטפליקס. בהתאמה מילי בובי בראון נבחרה כ"כוכבת הטלוויזיה האהובה ביותר" ובפרס "כוכבת הסרטים האהובה ביותר" על תפקידה ב"אנולה הולמס". בפרס "כוכב הטלוויזיה האהוב" שוב זכה ג'ייס נורמן מ"הסוכן הנרי" ואילו כ"כוכב הקולנוע המועדף" זכה רוברט דאוני ג'וניור על תפקידו ב"דוליטל".

 

תוכנית הריאליטי המועדפת על הקהל היא תוכנית הכשרונות הבימתית "אמריקה גוט טאלנט" שנחשבת להצלחה גדולה עד היום מעבר לים. סדרה האנימציה הטובה ביותר היא כמובן "בובספוג מכנסמרובע", אחד מסמלי הערוץ. כל זה קורה לפני סדרת ספין אוף על הילדות של בובספוג ופטריק (שתעלה בשירות הסטרימינג של ניק) וסדרת ספין אוף של פטריק בנפרד שתשודר בערוץ בקיץ הקרוב.

© באדיבות yes

סרט האנימציה הטוב ביותר של השנה הוא "נשמה" של דיסני פיקסאר. הסרט טרם הגיע לישראל אך כבר שוחרר מעב רלים בשירות "דיסני פלוס". השחקנית אנה קנדריק זכתה בפרס "הדיבוב האהוב בסרט אנימציה" על תפקידה בסרט החדש של "טרולים".

 

וקצת גאווה ישראלית - הסרט "וונדר וומן 1984", השני בסדרה של גיבורת העל, נבחר כ"סרט האהוב של השנה", כוכבת הסרט, גל גדות הגיעה לקחת את הפרס ונהנתה מהרגע המרגש.

בגזרת המוזיקה: אריאנה גרנדה היא האמנית האהובה ביותר, בעוד ג'סטין ביבר לקח את הגרסה הגברית של התואר (ואף הופיע בטקס). שניהם גם זכו בפרס שיתוף הפעולה הטוב ביותר של השנה על השיר "Stuck With U" ששוחרר בקורונה והתאפיין בקליפ בהתאם. להקת BTS היא כמובן ההרכב המוזיקלי הזוכה של השנה והם גם קטפו את פרס "הכוכב המוזיקלי הבינלאומי המועדף" ואת הפרס "השיר המועדף" על הלהיט "דינמיט".

בהתאם ל-2021 חולקו גם פרסים בתחום הרשת. כוכבת הסושיאל של השנה היא לא אחרת מהטיקטוקרית צ'ארלי דמילו (שגם חטפה את הסליים מסורתי) ואילו כוכב הסושיאל הוא הביוטר והיוטיובר ג'יימס צ'ארלס. המשחק "אמונג אס" קטף את פרס משחק הוידיאו של השנה.

גם עולם הספורט לא נזנח וגם בגזרתו נבחרו זוכים אהובים: הספורטאית האהובה ביותר היא סימון ביילס, והספורטאי האהוב ביותר הוא לברון ג'יימס.

הטקס ישודר בבלעדיות בישראל הערב (ה-14 במרץ) בשעה 18:30 בערוץ טין ניק (אפיק 94 ב-yes, ערוץ 81 ב-HOT).

תגובות