מצעד עשרת הסרטים המומלצים ליום האהבה. צילום: צילום מסך מyoutube

מצעד עשרת הסרטים המומלצים ליום האהבה

יום האהבה חל היום וזו סיבה מספיק טובה כדי להתכרבל עם בן הזוג, לצפות בסרטי אהבה רומנטיים ולהיות קצת קיטשיים. קבלו את עשרת סרטי הרומנטיקה המומלצים ליום האהוב עלינו בשנה

1. "אהבה ולימונים" 

הסרט משלב אוכל ואהבה, אז כדאי לכם לאכול תוך כדי הצפייה. העלילה עוסקת באגנס, בחורה שאפתנית, יפהפייה ובשלנית מוכשרת, שיום אחד מפוטרת ממסעדת השף היוקרתית שבה היא עובדת בשטוקהולם. אם זה לא מספיק, באותו היום היא מגלה שהחבר שלה בוגד בה. במקום לשקוע בייאוש ובדיכאון היא מחליטה להיענות להצעה של חבריה ולהיכנס לשותפות במסעדת יוקרה חדשה. בנוסף, באופן לא צפוי היא מכירה בחור חדש שבסופו של דבר מתגלה כמבקר מסעדות סודי, אבל למרות הכול התוכניות אינן מתקדמות כמו שצריך. האם אגנס תבין שהיא צריכה ללכת עם הלב ולהתחיל את הכול מחדש?

 


2. "נאהבים מחוץ לחוק"

סרט זה עמוס ברגשות ובסיפור אהבה מרגש ומעניין במיוחד. רות גאתרי ובוב מאלדון, הם זוג עבריינים צעירים ומאוהבים אשר מעורבים בסדרת מעשי פשע וכתוצאה מכך הם נתפסים על ידי המשטרה לאחר היתקלות שהובילה לפציעת שוטר. למרות שרות פצעה את אחד השוטרים, בוב לוקח את האשמה עליו ונכנס לכלא בכדי לרצות את עונשו. לאחר ארבע שנים האהבה של השניים אינה פוסקת ומאלדון מצליח לברוח מבית הסוהר כדי להגיע אל גאתרי אהובתו ובתם הקטנה שנולדה בתקופת מאסרו. האם לקיחת האשמה הייתה שווה את האהבה? 

 


3. "הטוב שבי"

"הטוב שבי" זהו אחד מסרטי הרומנטיקה היפים ביותר. העלילה מספרת את סיפורם של אמנדה ודוסון שהתאהבו בתיכון. השניים נפגשים לאחר 20 שנה בעיירתם הקטנה כשהם חוזרים להלוויה של אחד החברים האהובים. האיחוד ביניהם מצית את האהבה שלהם מחדש, אך למזלם הרע הם מגלים שהסיבות שהפרידו ביניהם בתיכון מערימות היום קשיים גדולים יותר. הסיפור מציג לנו את הבחירות הקשות שעומדות בפנינו כאשר הזדמנות שנייה נוקשת בדלת ואת כוחה החזק של האהבה הראשונה. אם לא שכנענו אתכם מספיק לצפות בסרט, דעו שהוא מבוסס על ספרו של ניקולס ספארקס שכתב את הספר רב המכר "היומן". נו, הכנתם את הפופקורן?

 


4. "באהבה, רוזי"

"באהבה, רוזי" הוא סרט שמתחיל בידידות, ממשיך לאהבה ונגמר ב... טוב, את זה לא נספר כדי לא להרוס את ההפתעה. סיפור האהבה הוא של אלכס ורוזי, שהם התאמה מושלמת עד כדי כך שצריכים להיות עיוורים בשביל לא לראות את זה. הידידות שלהם מתחילה בגיל שבע והיא כוללת בריחות משותפות משיעורים מייגעים בבית הספר. כשהשניים גדלים אלכס מביט ברוזי סוף סוף אחרת והיא מזהה בו צדדים חדשים, אבל כמובן שכמו בכל סיפור אהבה שנראה מושלם, כך גם כאן השניים נאלצים להיפרד והגורל לוקח אותם אל מקומות שונים בחיים. מעבר לעלילה המרתקת שהשאירה אותנו צמודים אל המסך, הייתה לנו שחקנית אחת שבלטה במיוחד וזוהי כמובן לילי קולינס, שגילמה את רוזי, הדמות הראשית. השתכנעתם? לכו לצפות בסרט!

 


5. "המסע של האנה"

עלילת הסרט "המסע של האנה" עוסקת בהאנה, מתנדבת צעירה מגרמניה שמגיעה לארץ הקודש כדי לעבוד עם אנשים מוגבלים ולסמן עוד וי בקורות החיים שלה. במהלך העבודה היא מכירה את איתי, עובד סוציאלי שתמיד עוקץ אותה עם בדיחות על השואה תוך כדי שהוא חושף אותה לחום ולתרבות הישראלית. כשהאנה מתחילה להפשיר מול איתי היא בעצם חושפת את ההיסטוריה המשפחתית שלה ובכך המסע שלה הוא מסע של דור שלם. התרבות הישראלית והמפגש בין התרבויות השונות והקיצוניות, כל אלה גרמו לנו לאהוב את הסרט אותו ביימה לשם שינוי במאית גרמנית. למרות שמרכז העלילה עוסק במסע, ברקע ניצב סיפור האהבה של השניים שמותיר אותנו מרותקים לסרט. 

 
© גרפיקה: אבי ששון

6. "לא תשכח"

הסרט הזה מבוסס על סיפור אמיתי בכיכובם של שניים מהכוכבים הגדולים בתעשייה, רייצ'ל מקאדמס וצ'אנינג טאטום. כשמקאדמס נפגעת בתאונת דרכים היא שוקעת בתרדמת ולאחר שהיא מתעוררת מתברר שהיא אינה זוכרת דבר מהשנים האחרונות בחייה, לכן יקיר לבה נדרש להזכיר לה מחדש מי היא ומדוע הוא ראוי לאהבתה. הסרט מרגש, מעניין ומרתק כאחד. הוא יראה לכם שגם ברגעים הטובים ביותר בחיים שנשכחו, אפשר להיזכר ושיש אנשים ששווה לזכור את הרגעים המיוחדים איתם. בנוסף, סיפור האהבה של מקאדמס וטאטום מיוחד במינו, כזה שבטוח לא תשכחו. 

 


7. "הפוכים"

זהו סרט שמשלב כוחות משיכה ואהבה. "הפוכים" מבוסס על חיפושיו של גבר צעיר אחר נערת חלומותיו שאבדה. אדם ועדן שהכירו בילדות מופרדים עקב מעמד חברתי ומערכת פוליטית שונה, אך גם בגלל שהם חיים על עולמות תאומים עם כוח משיכה שמושך בכיוון הנגדי. מאוחר יותר, כנערים, הוא מושך אותה למטה לעולמו בעזרת חבל, אבל כשסוכן של מעבר גבול בין כוכבי תוקף אותם, עדן נופלת בחזרה לעולמה וכנראה מתה. לאחר עשר שנים, אדם מבין שעדן אהובתו עדיין חיה ועובדת בטרנסוורלד שזהו תאגיד ענק שהמפקדה שלו הוא המבנה היחיד המקשר בין הכוכבים, וכך בעצם מתחיל מסע מלא בסכנה ובאתגרים. הסרט מראה לנו שבשביל אהבה עושים הכול, גם אם זה אומר להיות הפוכים.

 


8. "התחלה חדשה"

הפעם מדובר בשילוב של מוזיקה ואהבה. "התחלה חדשה" הוא סרט המדבר על התחלה חדשה של זוג מוזיקאים היוצאים כל אחד לדרכו בעקבות פרסום והצלחה. גרטה מתלווה אל בן זוגה דייב אל ניו יורק כדי שהוא יחתום על חוזה בחברת תקליטים, ובמהרה התהילה של דייב עולה לראשו ובכך היא מרחיקה אותו מגרטה. לאחר שהם נפרדים, עולמה של גרטה מתהפך כאשר דן, איש חברת תקליטים כושלת נמצא בהופעה שלה בבר שכונתי והופך אותה לכוכבת. אז נכון שהעלילה שמה דגש יותר על תעשיית המוזיקה, אבל כשהיא באה עם אהבה אין ספק שזהו סרט מתאים לצפות בו ביום הזה. 

 


9. "חצות בפריז"

זהו אחד מסרטיו המצליחים ביותר של הבמאי האגדי, וודי אלן. הסרט מתרחש בפריז ומציג משפחה אמריקאית שמגיעה לעיר לרגל העסקים וזוג צעיר שעתיד להינשא בסתיו. בסרט הם חווים חוויות שמשנות את חייהם, בנוסף הסרט סובב סביב אהבתו הגדולה של האיש הצעיר לעיר פריז, ועל האשליה הקיימת אצל כולנו. לצפות בסיפור אהבה כשברקע יש את מגדל אייפל ונופים מדהימים של פריז, זה ללא ספק משהו שאנחנו אוהבים לעשות ובעיקר ביום האהבה.

 


10. "ביסטלי"

האחרון ברשימה הוא "ביסטלי" שעוסק בקייל, מלך השכבה של התיכון שמצטייר כנער מפונק ושטחי, ובבחורה הכי שקטה של השכבה. בעזרת המראה החיצוני וההורס של קייל, הוא בעל ביטחון עצמי גבוה ולכן הוא נטפל אל חברתו לכיתה, קנדרה בעלת מראה גותי שהשמועות אומרות שהיא מכשפה. קנדרה מחליטה ללמד את קייל לקח והופכת אותו לאדם שמראהו החיצוני תואם לכיעורו הפנימי, ובשביל להשתנות הוא צריך למצוא בתוך שנה בחורה שתאהב אותו, אחרת הוא יישאר מכוער. "ביסטלי" הוא עיבוד חדש ל"היפה והחיה", עיבוד יפהפה, רומנטי ומרגש שבו את הדמויות הראשיות מגלמים אלכס פטיפר ו/וונסה הדג'נס. בקיצור, שווה לכם לצפות בסרט הזה שיכניס אתכם לאווירה רומנטית במיוחד!

 

 

עוד במדור הבידור של פרוגי:

 

תגובות