זהירות: אלו הנבלים החזקים ביותר של 'מארוול'.  יוטיוב

זהירות: אלו הנבלים החזקים ביותר של 'מארוול'

איירון מן, קפטן אמריקה, האלמנה השחורה ועוד - הם כולם גיבורים שמקבלים את כל ההוקרה וזוכים לתהילה ענקית (ובצדק כמובן), אך מה עם כל הנבלים שרק מנסים להוביל לשינוי בעולם הזה ומקבלים בתשובה חוסר אהדה וקריאות בוז? כדי להנציח את אותם הנבלים הגדולים של היקום (ה-MCU) הכנו לכם כאן את הרשימה של חמשת הנבלים החזקים ביותר ביקום הקולנועי של מארוול. רק אל תלמדו מהם!

מלבד לגיבורים האהובים, גם הנבלים ביקום הקולנועי של 'מארוול' מרתקים לא פחות. אז אם אתם גם תהיתם פעם - מי הנבלים הכי חזקים ביקום? זאת בדיוק הכתבה עבורכם! הכנו לכם רשימה של חמשת הנבלים החזקים ביותר, לפי השפעותיהם על חבורת הגיבורים ביקום, על היקום, ולפי ההרס שזרעו (ויש הרבה ממנו). זהירות! קיימים ספוילרים לחלק מהסרטים של 'מארוול' ("הנוקמים: מלחמת האינסוף", "הנוקמים: סוף המשחק", "דוקטור סטריינג'", "הנוקמים", "שומרי הגלקסיה 2" ו-"ת'ור: ראגנארוק").

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

במקום ה-5: לוקי

אל התכסיסים והערמומיות, אחיו של ת'ור שתמיד היה העיקר לצרות של ממלכת אסגארד, נכנס לרשימה שלנו במקום החמישי והמכובד. לוקי שהכרנו לראשונה בסרט הראשון של "ת'ור" עבר שינויים רבים במהלך הסרטים עד שהגיע ל-"הנוקמים: סוף המשחק". הוא הספיק למות מספר פעמים ולעבוד על עשרות אלפי אנשים עם הטריקים שלו, אך בסופו של דבר הוא תמיד היה בעל לב טוב. כמובן שאי אפשר להתעלם מההשפעה שלו על היקום, כי הרי בזכות הרוע שלו (וקצת עזרה מתאנוס) הוא הצליח לגרום לאיום כל כך גדול על כדור הארץ שלא הייתה ברירה אלא להקים את יחידת הנוקמים. מעבר לכך לוקי מסוגל לשנות את המציאות בין רגע, הוא יכול לשדר את עצמו בעזרת הולוגרמות שהוא מייצר, להשתלט על המוח של כל אדם כשבידיו השרביט שלו וכמו כן להתחזות לכל יצור או אדם חי בגלקסיה בצורה כזו שאף אחד לא יצליח לזהות אותו.

לוקי
לוקי © צילום: Zade Rosenthal באדיבות yes

במקום ה-4: דורמאמו

דורמאמו אומנם הופיע רק בחלק קטן של הסרט "דוקטור סטריינג'", אך הוא ללא ספק השאיר חותם על היקום ועל סטריינג' עצמו. בקומיקס, כמו בסרט, דורמאמו ענק מימדים ושולט במימד האפל, דבר שמעניק לו כוחות אינסופיים שהוא יכול לשאוב מהמימד. כמו כן, הוא בעל עוצמה ענקית ואם מסתכלים על האירועים מנקודת מבט טכנית, הוא לגמרי היה יכול לנצח את דוקטור סטריינג' (אם לא הייתה בבעלותו אבן הזמן). דורמאמו בהחלט חזק והוא מצליח להשתלט על פלנטות שלמות בגלקסייה בקלות, בעיקר בעזרת עוזריו שהוא מסוגל למנות ולהעביר להם כוחות מהמימד האפל (כמו קייסיליאוס בסרט). צפו בהופעתו בסרט "דוקטור סטריינג'":

 

במקום ה-3: הלה

האחות האבודה של ת'ור ולוקי, אלת המוות האחת ולא אחרת - הלה היא בהחלט כוח שלא כדאי להתעסק איתו. מעבר לעובדה שביכולתה להחזיר כל יצור חזרה לחיים, היא הצליחה להרוס בעזרת יד אחת וחוסר מאמץ מוחלט את הפטיש של ת'ור שעד אז היה נחשב לבלתי נסדק, היא מוכיחה שהיא לא כאן כדי לשחק במשחקי ילדים. היא הצליחה להשמיד את צבא הוולקיריות האגדי של אסגארד לבדה, כמו כן הצליחה לנצח את כל צבא אסגארד בעצמה. שלא לדבר על זה שהיא יכולה ליצור נשקים וחרבות מהאוויר והיא מאומנת בכל יסודות הלחימה. הלה היא בהחלט מישהי שכיף לשנוא, במיוחד כי היא פשוט חזקה מידי! אך לכל המעריצים שלה, הנה תאוריה קטנה שאולי פספסתם: כשהיא כביכול "מתה" ב"ת'ור- ראגנארוק", לעומת נבלים אחרים, אנחנו לא באמת רואים אותה מתה אלא רק הבזק אור ירוק גדול וזהו. אז אם נתחשב גם בעובדה שהיא אלת המוות ולכן לא בטוח שהיא בכלל יכולה למות, יש סיכוי שלא ראינו את סופה של הלה עדיין…

הלה
הלה © צילום: באדיבות yes

במקום ה-2: אגו

אגו, או בשמו המלא, "אגו הכוכב החי", אוחז ברשותו כוחות עצומים שמגיעים בעיקר מהיותו סלסטיאל, חלק מקבוצות יצורים שחיו ברחבי היקום ועזרו לייסד אותו. אגו נחשב אחד מהסלסטיאלים החזקים, והוא בעצם מורכב ממוח הטמון עמוק בתוך הפלנטה שיצר לעצמו, בכדי שיוכל להתרחב ולהפוך הכל ביקום לחלק ממנו. כך, הוא מבקר בכל כוכבי הלכת בהם קיימים חיים, ומחפש להוריש את הגנים של הסלסטיאל לילד שיעזור לו להשתלט על העולם. בעצם ככה זכינו להכיר את פיטר קוויל, בנו של אגו שזוכה סוף סוף להכיר את אביו בסרט "שומרי הגלקסיה: חלק 2". בגלל ההשתלטות הרחבה של אגו הוא נחשב לנבל הגדול ביותר ביקום (אחרי תאנוס עם אבני האינסוף), הוא הצליח להרוס אלפי מינים של יצורים ברחבי הגלקסיה וכמו כן הביא למותם של המוני אנשים.

אגו
אגו © צילום: באדיבות yes

במקום ה-1: ת'אנוס

אוקיי, אף אחד מאיתנו לא מופתע מהמיקום של ת'אנוס ברשימה הזאת. מדובר כמובן בנבל שהשפיע הכי הרבה על הנוקמים (אזהרת ספוילר) - שהביא גם למוות של חלק מהגיבורים האהובים - אה, כן, גם את זה של חצי מכל היצורים החיים בכל היקום. ת'אנוס ללא אבני האינסוף עדיין היה אחד מהיצורים הרעים ביותר ביקום הקולנועי. הוא הצליח לנצל את רונאן המאשים, לוקי ועוד אינסוף חיילי צ'יטארי בהם הוא משתמש כצבא האישי שלו. הוא עבר מכוכב לכת אחד לכוכב לכת אחר והשמיד אוכלוסיות שלמות כדי לנסות לאזן את העולם כך שיהיו לכולם מספיק משאבים. הוא הוכיח שהוא חכם, חזק ובהחלט גרם לנו להסתכל בעין אחרת על אותם נבלים חד פעמיים שהגיעו לפניו. כל הרוע שהיה בתוכו הועצם עם אבני האינסוף שהצליח לאסוף בסרט "הנוקמים: מלחמת האינסוף" ובעזרתו הוא הצליח למחוק חצי מהחיים ביקום. שלא לדבר על כך שכשהאבנים בבעלותו הוא הופך ליצור החזק ביותר ביקום בגלל השליטה בכל היסודות עליהם אחראית כל אחת מהאבנים.

ת'אנוס
ת'אנוס © צילום: באדיבות yes

 

 
תגובות