חדשות הקולנוע: הסערה של ג'יי קיי רולינג. צילום: Warner Bros. Entertainment באדיבות yes

חדשות הקולנוע: הסערה של ג'יי קיי רולינג

השחקנית אנה קנדריק חושפת איך באמת הרגישה על סט הצילומים של "דמדומים", חלק מקאסט "הארי פוטר" מגיב לציוצים המסעירים של ג'יי קיי רולינג, ומה התכנון החדש של 'דיסני'? כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ליונל ריצ'י מגיע למסך הקולנוע

לכל אוהבי הז'אנר של הסרטים המוזיקליים, וגם לכל המעריצים של הכוכב ליונל ריצ'י - יש לנו חדשות טובות בשבילכם. לפי דיווחים בעולם, 'דיסני' תעבוד על סרט מוזיקלי בהשראת שיריו של הזמר המוכר ליונל ריצ'י, ותספק לנו סרט מלא בלהיטים. כרגע הסרט נקרא "All night long" על שם אחד מהשירים המפורסמים של הזמר, ומי שיכתוב את התסריט הוא לא אחר מפיט צ'יארלי (שאחראי גם על תסריט הסרט "ההצעה"). פרטים בקשר לעלילת הסרט נשארים לא ידועים, נכון לעכשיו.

 

הסערה של ג'יי קיי רולינג

בזמן האחרון התעוררה דרמה לגבי ציוץ ומאמר דעה של הסופרת ג'יי קיי רולינג, שאחראית על סדרת הספרים המצליחה "הארי פוטר" ונחשבת לאחת מהאנשים הכי מפורסמים בעולם. לאחר פרסומם, החלה סערה סביב אמירותיה של הסופרת, ואנשים רבים הבינו אותן כאמירות טרנס-פוביות. בתגובה לסערה הזו, כוכבי הסרטים אמה ווטסון (הרמיוני גריינג׳ר בסרטים) ודניאל רדקליף (הארי פוטר) הביעו תמיכה במעריציהם הטרנס-ג׳נדרים: ווטסון כתבה "אני רוצה שהעוקבים הטרנסים שלי ידעו שאני ועוד הרבה אנשים בעולם רואים אתכם, מכבדים אתכם ואוהבים אתכם עבור מי שאתם", דניאל רדקליף גם כן כתב במאמר שפורסם בתגובה  "נשים טרנסיות הן נשים".

 

סערה בטוויטר

לאחר הסערה שהתעוררה לאור הציוצים של הסופרת ג'יי קיי רולינג, נראה שעוד אישיות מפורסמת מעוררת תגובות קשות לאור התבטאות אנטישמית. השחקן המפורסם Ice cube, פרסם לא מזמן ציוץ אליו מצורפת תמונה בעלת נימה ותכונות אנטישמיות. לאחר מכן אנשים רבים מיהרו להגיב ולבקש שהשחקן יוריד את הפוסט בשל היותו אנטישמי. הנה אחת מהתגובות על הציוץ המדובר:

מה מצפה לדודה מיי ב-"ספיידרמן 3"?

כל מי שראה את הסרט הקודם של "ספיידרמן","ספיידרמן: רחוק מהבית", יודע שאולפני מארוול ויוצרי הסרט השאירו אותנו במתח לא קטן (בכלל), ועדיין פרטים על עלילת הסרט השלישי נשמרים סודיים בהחלט. בראיון למגזין "ScreenRant” השחקנית מריסה טומיי שמגלמת בסרטים את דודתו של פיטר פארקר (טום הולנד), חשפה פרט קטן על המשך דמותה בסרטים - "ג'ון ווטס ואני תמיד דיברנו על העובדה שהיא מארגנת קהילתית, ובתקווה המסלול הזה זה יורחב ויהיה גם חלק מהסרט הזה". 

ספיידרמן
ספיידרמן © צילום: באדיבות פורום פילם

הסט של "דמדומים" היה "טראומטי"

כידוע, סדרת סרטי "דמדומים" מבוססת על סדרת ספרים מצליחה, שסחפה אחריה קהל גדול של מעריצים. אבל במהלך השנים שעברו מאז צילומי הסרטים, ניכר שלחלק מקאסט השחקנים לא היה זמן נהדר על הסט. כוכבת "פיץ' פרפקט", ששיחקה את תפקיד חברתה הטובה של בלה ב-"דמדומים", מסכמת את החוויה באופן לא כל כך חיובי. זה מה שאמרה למגזין "Vanity Fair" על צילומי הסרט הראשון: "את הסרט הראשון צילמנו בפורטלנד, ארגון, ואני רק זוכרת  שהיה כל כך קר ואומלל". שיתפה "למרות, שזה היה די מחבר. היה משהו בזה, כאילו אם אתה עובר איזשהו אירוע טראומה. כאילו אתה מדמיין אנשים ששרדו מצב בני ערובה, ואתם די מחוברים לחיים". 

אנה קנדריק ב-"פיץ' פרפקט"
אנה קנדריק ב-"פיץ' פרפקט" © צילום: אלקו מדיה

"ספיידרמן: ממד העכביש 2" החל בהפקה

כולנו זוכרים את הסרט "ספיידרמן: מימד העכביש" שיצא אי שם בשנת 2018, והיה להיט פופולרי ביותר. אז יש לנו בשורות משמחות! השבוע, החלה ההפקה לסרט השני. אנימטור הסרט שיתף ציוץ בטוויטר וחלק את התרגשותו עם המעריצים, בו כתב "יום ראשון בתפקיד!" ורמז על כך שהסרט ייצא בשנת 2022. בזמן שלא הרבה פרטים ידועים על סרט ההמשך, הסיפור יתרכז במערכת היחסים הגדלה בין מיילס לגוון סטייסי, ספיידרוומן ממימד אחר. גם סצנת אחרי-הקרדיטים של הסרט יכולה לרמוז משהו משמעותי על ההמשך, אבל תוכלו לראות את הסרט ולהיזכר בה בעצמכם.. 

מתוך "ספיידרמן: מימד העכביש"
מתוך "ספיידרמן: מימד העכביש" © צילום מסך

ג'וני דפ

השחקן ג'וני דפ, חגג השבוע (ב-9 ליוני) את יום הולדתו ה-57! השחקן החל את דרכו בפרויקטים כמו סדרת הטלוויזיה "רחוב ג'אמפ 21", והסרטים "סיוט ברחוב אלם" ו-"המספריים של אדוארד". נאחל לו המון מזל טוב!

© צילום: באדיבות פורום פילם
תגובות