חדשות הקולנוע: לג'ייקוב אלורדי נמאס לגלם תלמידי תיכון. צילום: Gettyimages.IL/JP Yim

חדשות הקולנוע: לג'ייקוב אלורדי נמאס לגלם תלמידי תיכון

השחקן ג'ייקוב אלורדי מודה שזה כבר "מכביד" לשחק את תפקיד התיכוניסט, גל גדות בפרויקט חדש ומסתבר שדמותה של "וולמה" מ-"סקובי-דו" (2002) הייתה אמורה להיות לסבית לפי התסריט של ג'יימס גאן. כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מאחורי הברדס

נאט וולף ("ערים של נייר ו-"מחברת המוות") צפוי לשחק בסרט את דמותו של 'הברדס האדום'. 'הברדס האדום' היא דמות בדיונית אשר מופיע בספרי הקומיקס של 'באטמן' ביקום 'DC קומיקס'. 'הברדס האדום' היא זהות שמופיע בקומיקסים רבים, שאפילו פעם אימץ הג'וקר בעצמו בשביל להסתיר את זהותו האמיתית במהלך פשעיו. עדיין אין תשובה חד משמעית אם אכן וולף יגלם אותו בסרט חדש של "האחים וורנר", אבל אנחנו בהחלט נדאג לעדכן אתכם.

הבאטמן חוזר

התגעגנו! מאט ריבס - במאי הסרט "הבאטמן" אשר צפוי לצאת ב-2021, מתכנן לחדש את ההפקת הסרט אחרי שהקורונה עצרה את הצילומים שכבר התרחשו. על-פי הערכות, ריבס מתכנן להחזיר את ההפקה בספטמבר הקרוב. עם חזרת צילומי הסרט צפוי שינוי גדול, בעוד שהפקת הסרט צילמה בתחילת השנה במקומות שונים בבריטניה, עכשיו הסרט לא יצולם בלוקיישנים כפי שתוכנן, אלא יצולם באולפנים ובסטים שיבנו מראש. אנחנו הכי מחכים לראות את הסרט, מה איתכם?

גל גדות
גל גדות © צילום: יחסי ציבור, באדיבות HOT
ג'ייקוב אלורדי
ג'ייקוב אלורדי © צילום: Gettyimages.IL/JP Yim
קיאנו ריבס בסרט "ג'ון וויק 3"
קיאנו ריבס בסרט "ג'ון וויק 3" © צילום: ©2018 Niko Tavernise באדיבות yes

וולמה הייתה אמורה להיות לסבית ב-"סקובי-דו"

סרט הלייב-אקשן לסדרת האנימציה המצליחה "סקובי-דו" היה הצלחה לא קטנה בקופות, שנכתב על ידי ג'יימס גאן (שומרי הגלאקסיה). מסתבר, שבסרט דמותה של וולמה נועדה להיות דמות לסבית, לפי התסריט של גאן, אבל אולפני "האחים וורנר" גרמו לזה להשתנות. בציוץ שנעשה לאחרונה על ידי הבמאי והתסריטאי, הוא מודה שוולמה נועדה להיות לסבית באופן מפורש, אבל האולפנים העלימו את זה לאט לאט. מופתעים? גם אנחנו! 

© צילום מסך מטוויטר

וויל פרל

היום (חמישי, ה-16.7) חוגג השחקן וויל פרל את יום הולדתו ה-53! השחקן כבר הרבה שנים מככב בלהיטים, ואין ספק שהוא אחד מהשחקנים הגדולים ביותר בתעשיית הקולנוע כיום. אתם אולי מכירים אותו מהסרט החדש על הארוויזיון, שיצא לא מזמן, "סיפורה של Fire saga" ומהסרטים המוכרים האחרים בכיכובו "גבר גבר", "זולנדר", "אלף" ועוד רבים. נאחל לו המון מזל טוב ויום הולדת שמח!

וויל פרל
וויל פרל © צילום: NBC באדיבות yes

 

 

תגובות