Together Again: זאק אפרון חוזר לככב בדיסני. באדיבות Netflix

Together Again: זאק אפרון חוזר לככב בדיסני

מאז פריצתו ב"היי סקול מיוזיקל", קיווינו שהשחקן האהוב, זאק אפרון, יעשה קאמבק לדיסני - וכעת זה בהחלט קורה!

זאק אפרון עשה את פריצתו הגדולה בזכות התפקיד הבלתי נשכח שלו כ"טרוי" בסדרת סרטי "היי סקול מיוזיקל" של ערוץ דיסני. התפקיד המוזיקלי הכיר אותו לכל העולם והזניק את קריירת המשחק שלו בהוליווד רשמי והוא הפך לאחד הכוכבים המבוקשים. שנים אחרי, מעריצים רבים מייחלים לקאמבק שלו לדיסני ואפשר להכריז שהחלום הזה אכן מתגשם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

קודם כל נרגיע ונציין כי לא מדובר בגרסה או באתחול ל"היי סקול מיוזיקל" (שרק לאחרונה חזרה בגרסה חדשה בדיסני+), מגזין ה"הוליווד ריפורטר" מדווח כי אפרון צפוי להצטרף לרימייק של סרט קלאסיקה קורע משנת 1987 - "שלושה גברים ותינוקת" (המספר על שלושה גברים שמנסים לשמור על תינוקת של אחד מהם).

טריילר הסרט המקורי
 

עדיין לא ידוע מי יככב לצד אפרון בסרט, שכן טרם הוכרז על ליהוקים נוספים, עוד נודע כי בימים אלו מחפשים גם במאי לתסריט הכתוב. "שלושה גברים ותינוקת", שמועד יציאתו עוד טרם ידוע, לא יצא לבתי הקולנוע ויגיע היישר לשירות הסטרימינג של "דיסני+"

אפרון השתתף לאחרונה במשדר מיוחד של דיסני ו-ABC לסגר, במהלכו נרשם איחוד של כוכבי "היי סקול מיוזיקל", אומנם למרות שבוצע שם להיט מוזיקלי מהסרטים, זאק לא לקח בו חלק בטענה שהוא היה במקום ללא קליטה ולכן גם שלח קטע מצולם מראש.

 

בשנה האחרונה אפרון מככב בסדרה משלו אצל המתחרים בנטפליקס, מדובר בדוקו טיולי טבע ואקולוגיה בשם "זאק אפרון עם רגליים על הקרקע" שזוכה לביקורות חיוביות.

© באדיבות Netflix

 

תגובות