חבר ורוד: פטריק יככב בסדרת טלוויזיה משלו. באדיבות yes

חבר ורוד: פטריק יככב בסדרת טלוויזיה משלו

הטירוף סביב בובספוג וחבריו לא ייפסק אף פעם: בצעד מתבקש פטריק, כוכב הים הורוד וחברו הטוב ביותר של הספוג, יקבל תוכנית טלוויזיה משלו • כל הפרטים

אתר "דדליין" ואתרים נוספים מעבר לים, מדווחים בשעה האחרונה על בשורה משמחת וורודה במיוחד. פטריק סטאר, כוכב הים וחברו הטוב ביותר של "בובספוג מכנסמרובע" יזכה לסדרת ספין אוף משלו על המסך.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לפני זמן קצר (ב') נודע כי פטריק יוביל את סדרת הטלוויזיה המתהווה - "המופע של פטריק סטאר" שצפויה להכיל כ-13 פרקים חדשים ומטורללים במיוחד סביב אחת הדמויות המטופשות והאהובות ביותר על מסך הטלוויזיה מזה 20 שנה. 

על פי אותם הדיווחים, הפורמט של הסדרה יהיה למעשה כמעין תוכנית אירוח לילית של פטריק. במסגרת הפרקים יופיעו דמויות חדשות לצד משפחתו של כוכב הים האהוב. כמו כן, הדמויות המוכרות מביקיני בוטום צפויות להגיח מדי פעם גם לסדרה של פט'.

© צילום מסך מהטריילר ל"בובספוג הסרט"

עד כה, ניקלודיאון סירבו להגיב על הפרסומים מעבר לים (ליטרלי).

זו הולכת להיות סדרת הבת השנייה מבית "בובספוג". בשנת 2021 צפויה לעלות "מחנה האלמוגים: שנות הילדות של בובספוג", פריקוול שיציג את בובספוג בן ה-10 המבלה במחנה קיץ הרחק מביתו. כמו כן, לפני כשנה דווח באתר "וראייטי" כי בניקלודיאון בודקים על הרחבה נוספת ולהביא סיפור חדש על החברות של בובספוג ופטריק או סיפור שיעסוק בסנדי הסנאית. נשיא הערוץ בריאן רובינס הסביר בזמנו כי: "זה יקום המארוול שלנו, כשיש לך את התוכנית המדהימה הזו שרצה כבר כמעט 20 שנה".

רק נזכיר שרק לאחרונה סרט אנימציה חדש של "בובספוג" לא יגיע אל הקולנוע ויגיע היישר אל רשתות הסטרימינג וטרם ברור מתי ישודר בישראל. כמו כן, שמו של בובספוג כיכב לאחרונה בכותרות כשפוסט של ערוץ ניקלודיאון בנושא חודש הגאווה הוביל למעין הצהרה לא רשמית על כך שהוא יצא מהארון, אומנם הצהרה זו לא קיבלה התייחסות נוספת ופרשנים שונים טענו כי מדובר בדמות ללא העדפה מינית וכי הוא רק סמל לחגיגת וקבלת השונה.

תגובות