הדמויות שגנבו את ההצגה בסדרות. באדיבות yes, טין ניק, ערוץ הילדים

הדמויות שגנבו את ההצגה בסדרות

מלבד הגיבורים המובילים את העלילה המרכזית, יש לא מעט דמויות נוספות בסדרות שהכי גונבות את ההצגה • מ"רייברדיל" ועד "גאליס" - אלו הדמויות המועדפות עלינו

ג'אגהד, ליעם ואפילו סטיילס. בסדרות טלוויזיה רבות ישנן דמויות שלא יכולנו שלא לשים לב אליהם בצורה מיוחדת, למרות שחלקן לא היו ה-דמיות הראשיות. אספנו כמה מהבולטים שהכי תפסו לנו את העין!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ליעם - גאליס

חברו הטוב ביותר של יונתן ודני, גיבורי הסדרה. ליעם ממש לא סתם סייד-קיק! למרות שהוא לא הגיבור הראשי, אי אפשר שלא לשים לב אליו ובטח שאי אפשר שלא לאהוב אותו. ליעם, בהיותו חבר טוב נאמן ומצחיק מצליח להשאיר אותנו דבוקים למסך והוא אחת הדמויות האהובות והמצחיקות בסדרה ואחת הסיבות שאנו אוהבים אותה כל כך!

 

סטיילס - זאב צעיר

למרות שהוא אפילו לא אדם-זאב (שהרי בהם הסדרה מתמקדת), סטיילס הוא עדיין גנב הפוקוס העיקרי של הסדרה ואי אפשר שלא לשים לב אליו. הוא מצחיק, שנון, חכם וחבר נאמן. דמות הרבה יותר מעניינת מהרבה אנשי זאב או יצורים על טבעיים אחרים שהיו בסדרה.

 

ג'אגהד - ריברדייל

ג'אגהד ג'ונס הוא לא גיבור הסדרה, אלא רק החבר הכי טוב של הגיבור, ובכל זאת... בהרבה מובנים ג'אגהד הוא גיבור לא פחות מארצ'י והוא בהחלט לא פחות מעניין ממנו, בזכות שנינותו, חוכמתו, חוש ההומור שלו וחיבתו להרפתקאות, ג'אגהד הוא דמות שקשה להוריד ממנו את העיינים כל עוד הוא על המסך.

 

דינה - החממה

הדמות הקשוחה של בית הספר למנהיגים אומנם לא נמנת במשולש שמוביל את העלילה (יפתח-דניאל-אלה לי), אך היא אכן הצליחה לרתק אותנו ולהביא אלינו למסך משהו מסקרן שרוצה להכיר אותה יותר ואפילו לקוות שיום אחד היא תזכה לספין אוף משלה. דינה הייתה חדה, מבריקה, מחושבת וללא פילטרים - ואולי זה בדיוק סוד הקסם שלה.

 

ג'סטין -  13 סיבות

אם ב-13 סיבות קליי והאנה הובילו את הסדרה, ג'סטין בהחלט הצליח לקחת את הפוקוס אליו, ולא תמיד מהסיבות החיוביות (בעיקר בעונות הראשונות). ג'סטין בכלל לא היה בן אדם נחמד בכלל בתחילת הסדרה (וזאת בלשון המעטה), עם הזמן ג'סטין השתנה והפך לאחת הדמויות היותר אהובות בסדרה שגרמו לרבים להתמקד בו ובמורכבות שלו הרבה יותר משאר הדמויות.

 
תגובות