חדשות הקולנוע: טריילר חדש ל"וונדר וומן". בהפצת Entertainment Tulip

חדשות הקולנוע: טריילר חדש ל"וונדר וומן"

טריילר נוסף לסרט "וונדר וומן 1984", "ליגת הצדק - הסניידר קאט" סוף סוף נחשף והסרט "פול גז" מגיע למסך הבינלאומי - כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

שובו של הבאטמן

התגעגעתם? בן אפלק חוזר לחליפת איש העטלף בפעם נוספת לאחר ש"התפטר" מתפקידו לאחר הסרט "ליגת הצדק" בו הוא הופיע בחליפה בפעם האחרונה. אז איפה נוכל לראות אותו שוב בתפקיד האייקוני של באטמן? בעונה החדשה של הסדרה המצליחה "הפלאש" בבימויו של אנדי מוסצ'טי. עוד לא ידוע עד כמה התפקיד שלו בסדרה יהיה גדול, אך המעריצים של הצד האפל המבוגר והעמוק של הגילום של באטמן אותו אפלק הביא לקולנוע, כבר מתלהבים ומשתפים את השמחה בכל רחבי הרשתות החברתיות.

בן אפלק
בן אפלק © צילום מסך מיוטיוב

המתאבדים חוזרים לחיים

אוקיי, קחו נשימה לפני שאנחנו מתחילים כי אין ספק שמדובר בהפתעה ענקית! ג'יימס גאן שכבר לא חדש בתחום סרטי גיבורי העל מביא לנו בהפתעה בכנס ה"די.סי פאנדום" טיזר ראשון לסרט השני והמצופה של "יחידת המתאבדים". הסרט שקיבל כל כך הרבה תגובות שונות חוזר והפעם עם קאסט שהפה פשוט נופל דרך הרצפה. הקאסט כולל כמובן את: מרגו רובי, ויולה דייויס, ג'ואל קינמן וג'יי קורטני מהסרט הראשון ותוספות מאוד מעניינות ולא צפויות כמו ג'ון סינה, שון גאן, מייקל רוקר, פיט דיווידסון, טאיקה וואטיטי, אידריס אלבה, סטורם ריד והרשימה עוד ממשיכה הלאה והלאה.

הסניידר קאט בידינו

כל מי שחיכה יכול לנשום לרווחה, הטריילר של הסרט "ליגת הצדק" בגרסתו של הבמאי זאק סניידר הגיע גם הוא בכנס ה"די.סי פאנדום" השבוע והראה לנו בדיוק את מה שרצינו לראות. הטריילר שחיכינו לו כל כך הרבה זמן חושף בפנינו את הנבל דארק סייד, יחד עם שובם של דמויות מהסרטים הקודמים. כל הצילומים החדשים משתלבים בצורה מאוד אירונית עם השיר שנבחר ברקע הטריילר, "הללויה" של לאונרד כהן. אין ספק שמצפה לנו סרט חשוב מאוד ומרשים, שהציפייה אליו הייתה ארוכה הרבה יותר מידי.

 

אנולה הולמס בטריילר חדש

עוד טריילר לאוסף - גם אנולה הולמס מגיעה אלינו באופן רשמי בטריילר חדש (לאחר הטיזר הראשון ששוחרר) ואם נדבר (נכתוב) בכנות, אנחנו לא יכולים לחכות לסרט. הטריילר מציג לנו את מילי בובי בראון בתור אנולה הולמס, הנרי קאוויל בתור שרלוק הולמס ואת הלנה בונהם קרטר בתור אמה של אנולה. כאשר אמה של אנולה נעדרת, היא מתאחדת עם אחיה (שרלוק) על מנת למצוא אותה, בדרך פוגשת אנשים לא צפוים ולומדת דרכים רבות להסתדר בעולם הבלתי צפוי. הטריילר מצחיק, מלא באקשן ובאנרגיות חיוביות, אנחנו הכי מתרגשים!

 

קמילה מתרגשת

על פי דיווחים ממגזין "Deadline" כוכבת הסדרה המצליחה "ריברדייל", קמילה מנדס תצטרף אל פיט דיווידסון ואו'שאה ג'קסון בסרט החדש "American sole" ותגלם את ג'ס, בת זוגו של דווידסון בסרט. הסרט עוסק בצעירים שנכנסים לחובות אחרי שניסו להשיק סטארט-אפ, שפועלים במטרה להחזירם. קמילה שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה את הדיווח וחלקה את התרגשותה. אתם יודעים מי עוד מתרגש? אנחנו!

הטריילר החדש ל-"וונדר וומן 1984"

הסרט השני של "וונדר וומן" נדחה לא מעט בחודשים האחרונים. בזמן שכולנו מחכים לרגע בו תחזור גל גדות בתפקיד הנסיכה דיאנה ולאחר כמה טריילרים והצצות לסרט - השבוע נחשף הטריילר לסרט שככל הנראה יהיה האחרון. הטריילר החדש מספר לנו שהעלילה הולכת להשתנות ומציג לנו את הנבלים החדשים ואת הבעיה עמה תצטרך דיאנה להתמודד. אם כל זה לא מספיק, נזכיר שאל הסרט תחזור באפן מפתיע דמותו של סטיב טרבור ותגלה לנו צד נוסף בוונדר-וומן בסרט עוצמתי ומלא אקשן והעצמה נשית. 

 

מתקדם בפול גז

סרט הנוער הישראלי של קובי מחט, כבש כבר את הנוער בשנה שעברה. עכשיו, נודע כי הסרט בכיכובם של קווין רובין, תובל שפיר ונאיה בינשטוק, התקבל לפסטיבל הקולנוע של הלסינקי. הפסטיבל מתקיים מדי שנה מאז 1988 בהלסינקי שבפינדלנד, ואין ספק שזהו הישג מרשים ללהיט הישראלי, שמתקדם בפול גז אל הזירה הבין-לאומית.

פול גז
פול גז © צילום: דויד סקורי בבר

 

רופרט גרינט

רופרט גרינט מוכר לנו בעיקר מתפקידו של רון ויזלי בסדרת הסרטים "הארי פוטר". גרינט החל את מסעו בפרנצ'ייז האהוב כשהיה בן 11, גם לו יש פחד מעכבישים (כמו רון ויזלי). רוברט חגג השבוע את יום הולדתו ה-32, ב24 באוגוסט (יום שני). נאחל לו המון מזל טוב ויום הולדת שמח!

רופרט גרינט בתחילת דרכו ב-"הארי פוטר" (באמצע)
רופרט גרינט בתחילת דרכו ב-"הארי פוטר" (באמצע) © צילום: Warner Bros. Entertainment באדיבות yes
תגובות